Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?

Data: 2011-01-29 09:40:52
Autor: Darek
Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?

Na karcie nie ma numeru, jak można dowiedzieć się jaki numer ma ta karta. Karta działa normalnie w telefonie, w spisie numerów nie ma informacji. jakis darmowy sms ? dzownieneie na koszt odbierającego ?

A jaki masz telefon? W niektorych telefonach da sie sprawdzic numer z poziomu
telefonu. Ja mam np. SE G502 i przycisniecie dolnego bocznego przycisku
powoduje wyswietlenie tzw. status telefonu, w tym m.in. nr tel.

Data: 2011-01-29 20:59:30
Autor: kashmiri
Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?
Darek  <darek12345.WYTNIJ@gazeta.pl> dared to write:

[...]

Przecież wyraźnie pisał, że na karcie nie ma zapisanego numeru.

k.

Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?