Data: 2013-05-15 10:32:26 | |
Autor: Liwiusz | |
Heyah non stop | |
W dniu 2013-05-14 22:28, animka pisze:
http://technowinki.onet.pl/inne/wiadomosci/heyah-non-stop-troche-inna-rewolucja,1,5516964,artykul.html Niby NJU takie proste, a skopiować ciągle się nie da. Co jak co, ale Heyah po raz kolejny dała ciała. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-05-15 18:45:37 | |
Autor: loco | |
Heyah non stop | |
W dniu 2013-05-15 10:32, Liwiusz pisze:
A tyle czasu rozmyślali nad zmianami i nie potrafili zaproponować czegoś lepszego :) Widać tutaj jak bardzo trudno jest operatorom rozstać się z tzw. cenami z kosmosu (nie oszukujmy się, że płacimy w Polsce mało za rozmowy). |
|
Data: 2013-05-15 20:38:01 | |
Autor: Liwiusz | |
Heyah non stop | |
W dniu 2013-05-15 18:45, loco pisze:
W dniu 2013-05-15 10:32, Liwiusz pisze: Coś tam wymyślili. Reklamę TV mają fajną. Trochę ludzi się złapie, bo jednak Heyah to rozpoznawalna marka, w przeciwieństwie do jakiegoś NJU. Wróżę H. większej sprzedaży niż RBM właśnie z uwagi na rozpoznawalność. W rankingu cenników NJU wygrywa, ale jak to się przełoży na wynik, to zobaczymy. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-05-15 20:50:33 | |
Autor: loco | |
Heyah non stop | |
W dniu 2013-05-15 20:38, Liwiusz pisze:
Coś tam wymyślili. Reklamę TV mają fajną. Trochę ludzi się złapie, bo Jeszcze nie miałem okazji obejrzeć, zapewne w najbliższych dniach nadrobię (chcąc nie chcąc ;). RBM za samą nazwę jest u mnie skreślone. RedBull... tu... RedBull tam... w lodówce na szczęście jeszcze go nie widzę ;) |
|
Data: 2013-05-15 20:56:42 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Heyah non stop | |
"loco" kn0l6p$bou$1@dont-email.me RBM za sam± nazwê jest u mnie skre¶lone. RedBull... tu... RedBull tam... A mnie kojarzy siê z RBMK. ;) Reaktor Bolszoj Moszcznosti Kanalnyj -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-05-16 11:52:08 | |
Autor: J.F | |
Heyah non stop | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
A tyle czasu rozmyślali nad zmianami i nie potrafili zaproponować czegoś Coś tam wymyślili. Reklamę TV mają fajną. Trochę ludzi się złapie, bo jednak Heyah to rozpoznawalna marka, w przeciwieństwie do jakiegoś NJU. Jeszcze troche tej reklamy w TV a i nju bedzie rozpoznawalna marka. Pytanie czy bylo warto, nie mozna bylo zrobic w Orange takiej taryfy ? Przynajmniej ludzie by nie mowili ze nju to jakas nowa siec, pewnie kiepski zasieg .. Wróżę H. większej sprzedaży niż RBM właśnie z uwagi na rozpoznawalność. W rankingu cenników NJU wygrywa, ale jak to się przełoży na wynik, to zobaczymy. I tu ta sama sprawa - nie lepiej bylo sprzedawac jako Play ? J. |
|
Data: 2013-05-16 13:51:30 | |
Autor: Liwiusz | |
Heyah non stop | |
W dniu 2013-05-16 11:52, J.F pisze:
Pytanie czy bylo warto, nie mozna bylo zrobic w Orange takiej taryfy ? I tu ta sama sprawa - nie lepiej bylo sprzedawac jako Play ? To nie chodzi o to, aby się dobrze sprzedawało. Chodzi tylko o to, aby zgarnąć tych najbardziej świadomych i wrażliwych na cenę. Reszta może płacić normalne stawki w dużej sieci. -- Liwiusz |
|