Heyah - troska o wydatki klienta na internet

Data: 2014-01-16 09:15:07
Autor: bleak
Heyah - troska o wydatki klienta na internet
"Transmisja danych zostala ograniczona zgodnie z miesiecznym limitem wydatkow na Internet. Zarzadzaj limitem na http://m.iboa.pl/net/limit"

3 tygodnie temu wykupiłem 30-dniowy pakiet  1GB, którego jeszcze nie wykorzystałem. Dlaczego oni mi to robią? Szlag mnie zaraz trafi.

Data: 2014-01-16 13:30:17
Autor: Jacek Midura
 bleak <no@mail.nett> Wrote in message:
[...]

A ile wykorzystałeś i jak sprawdzasz zużycie?

--
Jacek Midura

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2014-01-16 18:43:01
Autor: bleak
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> Wrote in message:
[...]

na selfcare.heyah.pl teraz pokazuje mi, że mam nawet ponad 1GB do wykorzystania... termin mija 20.01. w androidowej apce od jakiegoś czasu (z 10 dni) w ogóle nie pokazuje ile zostało, ale przez ten czas prawie napewno nie wykorzystałem całości

nawet jeślibym wykorzystał cały, to by mnie informowali, że prędkość internetu została zmniejszona ze względu na wykorzystanie pakietu, tak jak to było wcześniej

pewnie znowu chcą mnie zmusić do skorzystania z oferty "bezpieczny internet", którą nie jestem zainteresowany. już raz sami mi  zmienili na tę opcję

Heyah - troska o wydatki klienta na internet