Data: 2009-09-24 09:57:28 | |
Autor: perszing | |
Heyah - wykasowany numer | |
Hej,
Chcialem dzis doladowac karte w Heyah, z ktorej rzadko korzystam, ale korzystam i jak na zlosc karta zostala wyrejestrowana, a jeszcze tydzien temu dzialala. W boku mowili, zeby wyslac pisemna reklamacje. Czy pisemna reklamacja da cos, czy to raczej strata czasu. p. -- www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl |
|
Data: 2009-09-24 10:22:09 | |
Autor: qwerty | |
Heyah - wykasowany numer | |
Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h9f8nv$4ub$1@news.onet.pl...
Hej, Wyślij i zobacz. -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-09-28 18:31:10 | |
Autor: perszing | |
Heyah - wykasowany numer | |
qwerty pisze:
Wyślij i zobacz. Dla zainteresowanych w przyszlosci: karte odblokowali po wyslaniu emaila z prosba. Nie obeszlo sie bez grozb, ze to robia tylko raz. Rownolegle dzwonilem do BOKu, w ktorym konsultant stwierdzil, ze nic nie moze zrobic, poradzil tylko zebym pisal pisemna reklamacje i wyslal ja do dzialu reklamacji. Cale szczescie, ze napisalem emaila. p. -- www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl |
|