Hibernacja na dysku SSD

Data: 2015-04-16 13:51:09
Autor: Jacek Maciejewski
Hibernacja na dysku SSD
Dnia Thu, 16 Apr 2015 12:34:28 +0200, Heraklit napisał(a):

e". Czy używając hibernacji
mogę przez najbliższe 2-3 lata spać spokojnie i nie martwić się o
"zdrowie" ssd?

Czas startu zahibernowanego kompa z SSD niewiele się różni od startu
normalnego z autom. uruchomieniem potrzebnych programów.  Ale zakłądając
że będziesz hibernował powiedzmy raz dziennie to horyzont 3-letni jest z
zapasem do osiągnięcia :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-04-16 14:02:35
Autor: JoteR
Hibernacja na dysku SSD
"Jacek Maciejewski" napisał:

Czas startu zahibernowanego kompa z SSD niewiele się różni od startu
normalnego z autom. uruchomieniem potrzebnych programów.

Arytmetycznie niemożliwe, no chyba że dla komputerów z "czystym" DOS-em.
Ale bezkrytyczni wyznawcy teorii o kilkukrotnym przyspieszeniu komputera przez dysk SDD najwyraźniej wymyślili własną matematykę ;->

JoteR

Data: 2015-04-16 14:49:08
Autor: Jacek Maciejewski
Hibernacja na dysku SSD
Dnia Thu, 16 Apr 2015 14:02:35 +0200, JoteR napisał(a):

"Jacek Maciejewski" napisał:

[...]

Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Przed chwilą zmierzyłem. Start z
hibernacji 25 sek, start na nowo 35 sek.  Proc C2D 3 GHz, dysk Kingston
SSDNow100 64 GB (nawet nie SATAIII tylko II), OS Mint 17.  Programy
startowe - typowe dla kompa domowego: Opera, Dialog, Skype, Pidgin,
megasync i jakies tam drobnoustroje. --

Data: 2015-04-16 16:14:53
Autor: JoteR
Hibernacja na dysku SSD
"Jacek Maciejewski" napisał:

[...]

No i jak to się ma do startu vs. odhibernowania Windy, bo taki system ma wątkopodawca? Ale nawet w twoim przypadku jest to różnica ok. 40 %. Faktycznie, "niewiele się różni" ;->
Nie bierz przypadkiem jakiegoś kredytu. Serio.

JoteR

Data: 2015-04-17 08:45:59
Autor: ToMasz
Hibernacja na dysku SSD

Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Przed chwilą zmierzyłem. Start z
hibernacji 25 sek, start na nowo 35 sek.  Proc C2D 3 GHz, dysk Kingston
SSDNow100 64 GB (nawet nie SATAIII tylko II), OS Mint 17.
ja chyba nie wiem jak wygląda "hibernacja" w mincie. umnie na mate17 wybudzenie kompa trwa kilka sekund. Dłużej się rozkręca hdd i wentylatory nabierają prędkości niż startuje system.
ToMasz

Data: 2015-04-17 10:30:20
Autor: Jacek Maciejewski
Hibernacja na dysku SSD
Dnia Fri, 17 Apr 2015 08:45:59 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]
Nie odróżniasz hibernacji od uśpienia. Z uśpienia mi startuje w 4 sek a
może nawet wcześniej ale nie widać bo monitor (CRT) nie zdąży się
nagrzać :)

Data: 2015-04-17 10:23:57
Autor: the_foe
Hibernacja na dysku SSD
Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Przed chwilą zmierzyłem. Start z
hibernacji 25 sek, start na nowo 35 sek.

dziwne, mi startuje z uspienia w max 2 sek (win7 zwykly dysk).

--
@foe_pl

Data: 2015-04-17 07:30:50
Autor: m4rkiz
Hibernacja na dysku SSD
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:552fa4e3$0$2201$65785112news.neostrada.pl...
Arytmetycznie niemożliwe, no chyba że dla komputerów z "czystym" DOS-em.
Ale bezkrytyczni wyznawcy teorii o kilkukrotnym przyspieszeniu komputera przez dysk SDD najwyraźniej wymyślili własną matematykę ;->

a rozpatrz warianty z 1-2GB oraz 16-32GB pamieci, co wychodzi?

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-04-20 23:10:59
Autor: Krzysiek
Hibernacja na dysku SSD
Arytmetycznie niemoĹźliwe, no chyba Ĺźe dla komputerĂłw z "czystym" DOS-em.
Ale bezkrytyczni wyznawcy teorii o kilkukrotnym przyspieszeniu komputera
przez dysk SDD najwyraźniej wymyślili własną matematykę ;->
Na laptopie z 12GB ram i SSD start z hibernacji trwa - na oko, nie chce mi się mierzyć - wyraźnie dłużej niż uruchomienie systemu.
Krzysiek

Data: 2015-05-03 16:20:01
Autor: Piotr B. [pb2004]
Hibernacja na dysku SSD
Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

WaĹźne jest Ĺźe trwa krĂłcej niĹź uruchomienie systemu i potrzebnych do pracy programĂłw.

--
Piotr Borkowski

Data: 2015-08-14 16:35:33
Autor: 666
Hibernacja na dysku SSD
To dlaczego nie rozbisz po prostu usypiania systemu?

-- -- -

Data: 2015-05-05 20:23:01
Autor: Radosław Sokół
Hibernacja na dysku SSD
Czas startu zahibernowanego kompa z SSD niewiele się różni od startu
normalnego z autom. uruchomieniem potrzebnych programĂłw.  Ale zakłądając

Zapominasz o pootwieraniu plików, przewinięciu je w odpowied-
nie miejsce, rozmieszczeniu okien i tak dalej. PrzywrĂłcenie
środowiska pracy czasem zajmuje całe minuty. Dlatego mnie
tak zawsze krew zalewa, jak po 15 minutach pracy, gdy dopiero
zdążyłem sobie wszystko przygotować, nagle system prosi o
zrestartowanie z powodu zainstalowania nowych aktualizacji...

|                 |                                        |

Data: 2015-05-05 21:10:20
Autor: marfi
Hibernacja na dysku SSD
Użytkownik "Radosław Sokół" <radoslaw.sokol@grush.one.pl> napisał w wiadomości news:2015050518230800grush.one.pl...
zdążyłem sobie wszystko przygotować, nagle system prosi o
zrestartowanie z powodu zainstalowania nowych aktualizacji...

  Nie Ĺźartuj, Ĺźe nie wiesz co wtedy zrobić :)

--
marfi

Data: 2015-05-06 19:00:28
Autor: maX
Hibernacja na dysku SSD

[...]

Dlatego najlepiej ustawić windows tak aby tylko powiadamiał o nowych aktualizacjach, ale nie instalował ich automatycznie.

Hibernacja na dysku SSD