Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance

Data: 2018-11-06 11:03:25
Autor: n
Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
Data: 2018-11-06 02:13:26
Autor: Dawid Rutkowski
Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
To złodzieje paskudne.
A można przecież inaczej - ja się z panią dogadałem, że ubezpieczenie może być, bo miała z tego największą prowizję - i w zamian dostałem vouchery na dwa bilety do kina, dzięki czemu mogłem iść w niedzielę ;>
A i tak nic nie płacę, bo spłacam tą KK przed końcem okresu - więc choć niby tracę GP, to i tak jestem do przodu (2*kino w niedzielę to 80zł, a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).
A teraz jeszcze dostanę hulajnogę ;> KK oczywiście darmowa przez pierwszy rok - więc po pół roku się ją zamknie, odczeka karencję i weźmie następną w następnej promo ;P

Data: 2018-11-06 03:47:30
Autor: Kris
Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:13:27 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
(2*kino w niedzielę to 80zł,

W którym kinie tak drogie bilety?

a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).
Gdzie masz lokaty avista/krótkookresowe na 3%

A teraz jeszcze dostanę hulajnogę

Szacun. Do McDonald skocz tą hulajnogą kawę za darmo dostaniesz. A i dzisiaj przed lokalna Żabka tez kawę darmo dawali. Sprawdź u Siebie może się załapiesz;)

Data: 2018-11-06 04:30:13
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 12:47:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:13:27 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> (2*kino w niedzielę to 80zł,
W którym kinie tak drogie bilety?
cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

> a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).
Gdzie masz lokaty avista/krótkookresowe na 3%
W milku mam obecnie KO na 2,7% - oczywiście promocja do początku grudnia i żeby zachować, trzeba w odpowiedniej chwili uciekać ze środkami.
Jakieś promo tej wysokości obiło mi się też o oczy w czerwonym kupalu, ale nie miałem czasu ni ochoty się tym zająć - więc może było to złudzenie. bgż optima bezkarna 3,5%.
Do trzymania kasy na spłatę KK przez GP wystarczy standardowe KO z jedną darmową wypłatą na miesiąc, nie musi być avista.

> A teraz jeszcze dostanę hulajnogę
Szacun. Do McDonald skocz tą hulajnogą kawę za darmo dostaniesz. A i dzisiaj przed lokalna Żabka tez kawę darmo dawali. Sprawdź u Siebie może się załapiesz;)
Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>
Kupon do maca na kawę dostałem przy ostatnim jedzeniu tam, ale przestaje mi powoli smakować. Kawa też - pamiętam legendarną kawę z burger kinga, jak jeszcze był na pl. Konstytucji - jak ją wypiłem, to bez problemu mogłem przetrwać 4h laborki z PEiP 16:00-20:00 - a jak nie wypiłem przez konwersatorium, to o 18 już nie mogłem - ale jaka niedobra była...
Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

Data: 2018-11-06 05:11:25
Autor: Kris
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:30:15 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> W którym kinie tak drogie bilety?
cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

W niedzielę 35zł;)

Do trzymania kasy na spłatę KK przez GP wystarczy standardowe KO z jedną darmową wypłatą na miesiąc, nie musi być avista.

Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>

Teraz bym się może i skusił na samochód bo akurat szukam auta.
Hulajnoga mi zbyteczna to choćby darmo dawali to nie wezmę.

Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

Nie pijam kaw z ekspresów. Nie smakują mi
Tradycyjną piję- 2 łyżeczki kawy(ziarnistej która sam w domu mielę) zalane wrzątkiem. A właściwie nie wrzątkiem bo jak się woda zacznie gotować to zdejmuję czajnik i czekam pół minuty i dopiero zalewam

Data: 2018-11-06 05:34:18
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 14:11:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

W niedzielę 35zł;)

W tą rzeczywiście, ale i filmów mało (jeden?) - niedziela niehandlowa.
Ja byłem w handlową - a co, jak voucher to na maxa trzeba wykorzystać ;P

> Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>

Teraz bym się może i skusił na samochód bo akurat szukam auta.
Hulajnoga mi zbyteczna to choćby darmo dawali to nie wezmę.

Do wyboru jest jeszcze wiele innych nagród - możesz sobie obejrzeć na mambonus.pl - hulajnoga jest za nieco ponad 42k punktów, nie było trudno uzbierać mając 35k z promocji.

> Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

Nie pijam kaw z ekspresów. Nie smakują mi
A próbowałeś tylko z ekspresów klasy takiej, jak mają w żabce, czy z nieco lepszych?
To zresztą kwestia gustu - ja wolę ekspres bo fusy doprowadzają mnie do furii - np. w Stambule piłem dobrą - do momentu jak chciałem być zbyt zachłanny. Jedynie pani w Grecji przecedziła mi kawę (tam gotują, jak w Rosji) i jeszcze dała wodę (bo też sobie środek upału na picie kawy wybraliśmy) - tak może być.

Data: 2018-11-06 11:24:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c5bd000-adf7-4b22-8bd3-aa2c242d6578@googlegroups.com...
[...]

Ale cos tu nie tak - pani dostala prowizje, a Ty nic nie placisz ?
To kiedy sie to ubezpieczenie placi ?

J.

Data: 2018-11-06 02:45:19
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:25:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Ale cos tu nie tak - pani dostala prowizje, a Ty nic nie placisz ?

Od salda na koniec okresu 0,3%.
Zostawiam złotówkę.
Tzn. na 100% nie jestem pewien, że pani dostanie prowizję tylko za to, że to ubezpieczenie mam i że potrzymam tą KK minimum pół roku - ale tak mi wynikało z rozmowy, że wcale nie jest konieczne, bym jakąkolwiek składkę zapłacił.

Data: 2018-11-08 01:25:03
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6eb75a98-19b8-4da3-abdf-5c0b9499f897@googlegroups.com...
> [...]
>80zł, a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).

Ale cos tu nie tak - pani dostala prowizje, a Ty nic nie placisz ?

I rozumiem ze 0.3gr nie pobieraja ?
Ta zlotowka to tak dla sportu, czy warunek promocji, ze ma byc zadluzenie ?

[...]

Pewnie dostanie - liczyli, ze bedziesz placic :-)

J.

Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance