Hiena cmentarna

Data: 2011-02-04 13:57:16
Autor: D. J. MC Donald Musk
Hiena cmentarna
fragment z http://niepoprawni.pl/blog/74/tusk-zmarnowal-wszystkie-swoje-szanse
cyt "Co powinien był zrobić Tusk, gdyby był porządnym polskim premierem, a nie politykiem marnego, żałosnego formatu? Po pierwsze, natychmiast po uzyskaniu informacji o tragedii zwołałby konferencję prasową i skierował do Polaków przesłanie, które pozwoliłoby obywatelom czuć się pewnymi, że tenże premier bierze na siebie ciężar odpowiedzialności za dalszy bieg zdarzeń i za wyjaśnienie tego, co się stało. Po drugie, skierowałby oficjalnie (właśnie przed kamerami, by słyszał cały świat i by odtwarzały to potem inne telewizje) komunikat do Rosji, że w takiej sytuacji domagamy się wyjaśnień ze strony rosyjskiej, jak mogło dojść śmierci uczestników całej polskiej delegacji prezydenckiej (czy np. nie spowodował jej atak terrorystyczny) i w związku z tym domagamy się jedynie otoczenia miejsca zdarzenia, nieruszania niczego i umożliwienia zabezpieczenia wraku oraz ciał ofiar przez polskie siły. Jednocześnie, po trzecie, premier taki zwróciłby się o bezzwłoczną pomoc zachodnich instytucji wyspecjalizowanych w badaniu katastrof lotniczych, uzasadniając to brakiem zaplecza eksperckiego i technologicznego pozwalającego samodzielnie Polsce zająć się tą sprawą. Po czwarte, taki premier ogłosiłby natychmiastowe powołanie zespołu kryzysowego, który weźmie udział w badaniach na miejscu w Smoleńsku, zaś od strony rosyjskiej Polska domaga się tylko nieprzeszkadzania w badaniach. Po piąte, wyraziłby taki premier głębokie ubolewanie z powodu kampanii nienawiści, jaka prowadzona była w stosunku do Prezydenta i prosiłby wszystkich Polaków o autentyczne zjednoczenie się w obliczu tej tragedii.

Po szóste zaś, próbowałby pojednać się z premierem J. Kaczyńskim... a nie z premierem W. Putinem przecież. Ten ostatni gest (wykonany przecież 10 Kwietnia), w sytuacji, w której nie mogło być wcale wyjaśnione, jak naprawdę doszło do tragedii, wykonany przez Tuska na Siewiernym (a ustawiany do kamer i aparatów fotograficznych), to jedna z wyjątkowo koszmarnych scen współczesnej historii Polski. Gest nie tylko irracjonalny i niezrozumiały (chyba że faktycznie Tusk uważa Putina za swego sojusznika), lecz przede wszystkim zupełnie przedwczesny. Polski premier powinien był wtedy wstrzymać się od takich gestów, i od jakichkolwiek komentarzy na temat tego, co się stało - oczekując szczegółowych raportów od międzynarodowej grupy ekspertów, którzy się zajmą badaniem. Nie powinno było więc być mowy, do czasu uzyskania tychże eksperckich wyjaśnień, o żadnym lotniczym wypadku, ale też nie powinno być objęte cenzurą słowo "zamach". "

-- -- -- koniec cytaty-- -- -- -

a ja dodam jeszcze, ze Tusk nie powinien wogole tam wtedy leciec. Powinien zostac w kraju pod pretekstem zapanowania nad sytuacja kryzysowa i nie nusialby wtedy nic Putinowi obiecywac ani sie z nim calowac. Moglby sie zastanowic, zasiegnac rady ekspertow. Ale bydle wolalo robic sobie PR....

tfu!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-04 08:45:14
Autor: Bruner
Hiena cmentarna
problem w tym ze Smolensk lata kolo chuja wiekszosci Polakow i Tusk jako odpowiedzialany premier zajmuje sie panstwem a nie grupa pojebancyh PISowcow

Data: 2011-02-04 14:53:05
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 14:45, Bruner pisze:
problem w tym ze Smolensk lata kolo chuja wiekszosci Polakow i Tusk jako odpowiedzialany premier zajmuje sie panstwem a nie grupa pojebancyh PISowcow

Peobanda to nie większość Polaków. POjebani mają tego po dziurki w
nosie, bo są współodpowiedzialni za zamach.

Data: 2011-02-04 09:08:14
Autor: Bruner
Hiena cmentarna
problem w tym ze pierdolic od sensu kazdy potrafi tylko zadnemu bystremu jeszcze nie udalo sie przedstawic dowodow

twierdzenia jakiegos pojebanego adwokata z krzywa geba o sztucznej trudno brac powaznie

Data: 2011-02-04 15:12:12
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:08, Bruner pisze:
problem w tym ze pierdolic od sensu kazdy potrafi tylko zadnemu bystremu jeszcze nie udalo sie przedstawic dowodow

Poczekaj na wyniki śledztwa.

Data: 2011-02-04 14:17:46
Autor: MH
Hiena cmentarna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-04 15:08, Bruner pisze:
> problem w tym ze pierdolic od sensu kazdy potrafi tylko zadnemu bystremu > jeszcze nie udalo sie przedstawic dowodow
> Poczekaj na wyniki śledztwa.

===============

Czyjego śledztwa ??  Antoniego ?!

MH

Data: 2011-02-04 15:19:10
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:17,  MH pisze:
Czyjego śledztwa ??  Antoniego ?!

Antek również przeprowadzi analizę jak doszło do zamachu. Nie martw się.

Data: 2011-02-04 09:23:06
Autor: Bruner
Hiena cmentarna

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4c0ade$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

Antek również przeprowadzi analizę jak doszło do zamachu. Nie martw się.

myslisz ze mu sie uda zanim go zlamie do reszty choroba psychiczna

Data: 2011-02-04 15:27:07
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:23, Bruner pisze:
Antek rĂłwnieÂż przeprowadzi analizĂŞ jak doszÂło do zamachu. Nie martw siĂŞ.
myslisz ze mu sie uda zanim go zlamie do reszty choroba psychiczna

Nie sądzę byś był dobrym psychiatrą, podobnie jak Klich nie może być
dobrym ministrem wojny.

Data: 2011-02-04 09:38:17
Autor: Bruner
Hiena cmentarna

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4c0cbc$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

Nie sadze bys byl dobrym psychiatra, podobnie jak Klich nie moze byc
dobrym ministrem wojny.

mowisz ze chcesz sie rownac z ministrem, no coz nie bede dalej komentowal

Data: 2011-02-04 15:40:27
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:38, Bruner pisze:
Nie sadze bys byl dobrym psychiatra, podobnie jak Klich nie moze byc
> dobrym ministrem wojny.
mowisz ze chcesz sie rownac z ministrem, no coz nie bede dalej komentowal

To nie komentuj. Każdy powinien mieć odpowiednie kompetencje. Również do
uczestniczenia w dyskusji na psp.

Data: 2011-02-04 15:42:31
Autor: Lorn
Hiena cmentarna
"u2"<u_2@o2.pl>  wrote in message

Nie sadze bys byl dobrym psychiatra, podobnie jak Klich nie moze byc
dobrym ministrem wojny.

mowisz ze chcesz sie rownac z ministrem, no coz nie bede dalej komentowal

Zostaw tego taliba, im tylko zamachy w głowie...

Data: 2011-02-04 15:46:12
Autor: u2
Hiena cmentarna

Data: 2011-02-04 15:49:47
Autor: Lorn
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:46, u2 pisze:
[...]

Już się do mego buta przylepiłeś półgłówku? Nie dotyczy, to tylko tego wątku trollu. EOT

Data: 2011-02-04 15:57:22
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:49, Lorn pisze:
Przecież pisze że zostawia bez komentarza. Nie umiesz czytać ? :)

Już się do mego buta przylepiłeś półgłówku? Nie dotyczy, to tylko tego
wątku trollu. EOT

No i trzymam za słowo Lorn. Jak ja się cieszę, że się wylogowujesz :)

Data: 2011-02-04 16:03:19
Autor: raff
Hiena cmentarna

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4c13d3$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Lorn ma dzisiaj sluzbe.

Jako ciec nocny ;)

R.

Data: 2011-02-04 10:11:17
Autor: Bruner
Hiena cmentarna

"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:iih4fo$l10$1news.onet.pl...

Lorn ma dzisiaj sluzbe.

Jako ciec nocny ;)

a ty kiedy

Data: 2011-02-04 16:38:03
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 16:03, raff pisze:
Lorn ma dzisiaj sluzbe.

Pewnie z niego taki drugi nawiedzony jak Ryszard C.

Data: 2011-02-04 15:48:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Hiena cmentarna

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:iigvte$1lu$1news.onet.pl...
problem w tym ze Smolensk lata kolo chuja wiekszosci Polakow i Tusk jako odpowiedzialany premier zajmuje sie panstwem a nie grupa pojebancyh PISowcow

skoro to nie byl "problem" to po co hiena tusk tam polecial?
wychodzi jednak ze dla PR!

Data: 2011-02-04 15:49:27
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:48, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisaÂł w wiadomoÂści news:iigvte$1lu$1news.onet.pl...
[...]

Poleciał, bo taki był prikaz z centrali.

Data: 2011-02-04 16:03:48
Autor: raff
Hiena cmentarna

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iih3j5$1b5n$1news.ett.com.ua...

[...]

Zeby ladnie w TV wygladalo.

R.

Data: 2011-02-04 15:51:32
Autor: D. J. MC Donald Musk
Hiena cmentarna

[...]

jak pieknie skrytykowales hiene Tuska :-)

Data: 2011-02-04 15:28:48
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:22, Azor jest kapusiem pisze:
Wiesz co powinien był robić Lech Kaczyński po wypadku Casy, gdyby był
normalnym prezydentem, a nie obiektem żartów całego świata ? Powinien
umożliwić ministrowi Klichowi wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do
Błasika i prawdopodobnie nie byłoby smoleńskiej katastrofy.

Wystarczyło by Tusk nie poleciał 3 dni wcześniej. I wilk byłby syty i
owce całe. Z tym że wrażą agentura wystawiła Kaczkę do odstrzału. Polecą
głowy za to, oj polecą. :)

Data: 2011-02-04 15:30:52
Autor: Tomek
Hiena cmentarna

[...]

Przemysław Warzywny

Słyszę plotki, jak to Kaczor chronił Błasika. W takim razie wystarczyłoby, żeby Klich pokazał wniosek o dymisję odrzucony przez Kaczora. I nie byłoby sprawy...
A tak to znów sądzę, że to "fakt medialny", a nie prawda. Tak jak z tymi słowami w stenogramie, których nie było...
Tomek

Data: 2011-02-04 15:43:54
Autor: u2
Hiena cmentarna
W dniu 2011-02-04 15:37, Azor jest kapusiem pisze:
Słyszę plotki, jak to Kaczor chronił Błasika. W takim razie
wystarczyłoby, żeby Klich pokazał wniosek o dymisję odrzucony przez
Kaczora. I nie byłoby sprawy...

Co miał Kaczyński do wniosku o dymisję Klicha? Jakiej sprawy by nie
było? Błasik był protegownym Kaczyńskiego i ten broniąc go wydał wyrok
śmierci na siebie i pozostałych 95 osób.

Jacku, przeczysz sam sobie. To Minister Klich powinien napisać wniosek o
odwołanie gen. Błasika, a nie Kaczka.

Podobnie to nie Kaczka odpowiadał za procedury zapewniające
bezpieczeństwo przelotów VIP-ów. Minister Klich twierdził że są
opracowane takie procedury. Jak widać wszyscy odpowiedzialni za nie
mieli je w nosie.

Data: 2011-02-04 18:52:27
Autor: Rudy 102
Hiena cmentarna

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iigt37$18ia$1news.ett.com.ua...
[...]

Powinien zostać prezesm PiS! ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

JanKos

Data: 2011-02-04 19:39:52
Autor: pluton
Hiena cmentarna
Hienš jest wariat: od roku wywija trupkiem, a wszyscy sie tym podniecajš.

Nullification

Hiena cmentarna