Hiena na łódce.

Data: 2010-06-10 16:20:02
Autor: cirrus
Hiena na łódce.
# W poniedziałek znany dziennikarz TVP - redaktor Pospieszalski - pływał łódk± w Wilkowie w¶ród zrozpaczonych ludzi i oferował po 200 złotych za udział w jego programie. Szczególnie zwracał się do najbardziej nieszczę¶liwych. Proponował dojazd i nocleg w hotelu w Warszawie. Obrzydliwe to i wstrętne. Zwłaszcza w programie kogo¶, kto na co dzień epatuje Pismem ¦więtym.
Pasożytowanie na nieszczę¶ciu stało się już zasad± w kampanii PiSu. Zasad± strasznie nadużywan±. Jarosław Kaczyński stał się kim¶ w rodzaju ¶więtej krowy, której nie można niczego powiedzieć. No bo jego brat zgin±ł! On, który kłamał i oszukiwał, i niszczył przez dwadzie¶cia lat, dzi¶ udaje kogo¶ innego i chce nas nabrać tak jak w 2005 roku kiedy obiecał, że nie będzie premierem gdy jego brat zostanie prezydentem. I jak wówczas gdy obiecywał, że nigdy nie będzie koalicji z Samoobron±. Co miało miejsce swoj± drog± w teatrze Osterwy w Lublinie. Teraz nie można mu wytykać kłamstw bo brat zgin±ł. To podłe i nikczemne, a jednak dali¶my sobie zatkać usta, Kaczyński cynicznie urósł do obecnego poziomu poparcia. Robi±c rzecz najbardziej haniebn± na ¶wiecie - graj±c ¶mierci± i nieszczę¶ciem. A my patrzyli¶my niemo na to wszystko i dzi¶ musimy dać z siebie wszystko by wygrać. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htn7l

--
stevep

Data: 2010-06-10 16:28:59
Autor: raff
Hiena na Ĺ‚Ăłdce.
W dniu 2010-06-10 16:20, cirrus pisze:
# W poniedziałek znany dziennikarz TVP - redaktor Pospieszalski - pływał
łódką w Wilkowie wśród zrozpaczonych ludzi i oferował po 200 złotych za
udział w jego programie. Szczególnie zwracał się do najbardziej
nieszczęśliwych. Proponował dojazd i nocleg w hotelu w Warszawie.
Obrzydliwe to i wstrętne. Zwłaszcza w programie kogoś, kto na co dzień
epatuje Pismem Świętym.
Pasożytowanie na nieszczęściu stało się już zasadą w kampanii PiSu.
Zasadą strasznie nadużywaną. Jarosław Kaczyński stał się kimś w rodzaju
świętej krowy, której nie można niczego powiedzieć. No bo jego brat
zginął! On, który kłamał i oszukiwał, i niszczył przez dwadzieścia lat,
dziś udaje kogoś innego i chce nas nabrać tak jak w 2005 roku kiedy
obiecał, że nie będzie premierem gdy jego brat zostanie prezydentem. I
jak wówczas gdy obiecywał, że nigdy nie będzie koalicji z Samoobroną. Co
miało miejsce swoją drogą w teatrze Osterwy w Lublinie. Teraz nie można
mu wytykać kłamstw bo brat zginął. To podłe i nikczemne, a jednak
daliśmy sobie zatkać usta, Kaczyński cynicznie urósł do obecnego poziomu
poparcia. Robiąc rzecz najbardziej haniebną na świecie - grając śmiercią
i nieszczęściem. A my patrzyliśmy niemo na to wszystko i dziś musimy dać
z siebie wszystko by wygrać. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htn7l

Uwaga ! Wielkie krowie gowno!

R.

Data: 2010-06-10 11:31:36
Autor: Antenka
Hiena na łódce.

Uwaga ! Wielkie krowie gowno! <

Wg mnie powinno być tak:

"Uwaga wielki, smrodliwe, orangutanowe gówno!" :D

Antenka

Data: 2010-06-10 17:46:00
Autor: 'he®sk'
Hiena na łódce.
On Thu, 10 Jun 2010 16:20:02 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# W poniedziałek znany dziennikarz TVP - redaktor Pospieszalski - pływał łódk± w Wilkowie w¶ród zrozpaczonych ludzi i oferował po 200 złotych za udział w jego programie. [...]

 Jezeli to prawda to z niego zwykly bydlak.  Publiczna TVP. Smiechu warte! Kanalie!

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 09:02:24
Autor: Pistacjusz
Hiena na łódce.

<cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> # W poniedzia ek znany dziennikarz TVP - redaktor Pospieszalski - p ywa
> dk w Wilkowie w r d zrozpaczonych ludzi i oferowa po 200 z otych za
> udzia w jego programie. [...]

 Jezeli to prawda to z niego zwykly bydlak.
 Publiczna TVP. Smiechu warte! Kanalie!

Jeżeli to prawda to bardzo przyzwoity człowiek.
Powodzianów nie stać na przyjazd za własne pieni±dze i opłacenie
noclegu,
to bardzo ładny gest.

Data: 2010-06-10 18:07:33
Autor: Panslavista
Hiena na łódce.

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:6fee404a-a686-442e-a105-ee67aa28c95cb35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Jeżeli to prawda to bardzo przyzwoity człowiek.
Powodzianów nie stać na przyjazd za własne pieni±dze i opłacenie

Nie tylko gest, wielu takie oderwanie się od wody i błota pomoże psychicznie

Data: 2010-06-10 18:18:47
Autor: 'he®sk'
Hiena na łódce.
On Thu, 10 Jun 2010 18:07:33 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

Jeżeli to prawda to bardzo przyzwoity człowiek.
Powodzianów nie stać na przyjazd za własne pieni±dze i opłacenie
to bardzo Ĺ‚adny gest.

Nie tylko gest, wielu takie oderwanie się od wody i błota pomoże psychicznie

 O czym ty bredzisz? Ladny gest?  To prywmitywne chamstwo, zerowanie na ludzkiej tragedii.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 18:54:14
Autor: konserwator
Hiena Gronkowiec Waltz? na łódce.

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6fee404a-a686-442e-a105-ee67aa28c95cb35g2000yqi.googlegroups.com...

Data: 2010-06-10 20:11:25
Autor: Piotr
Hiena na łódce.
Dnia Thu, 10 Jun 2010 17:46:00 +-0200, 'he+AK4-sk' napisa+AUI-(a):

 Jezeli to prawda to z niego zwykly bydlak.  Publiczna TVP. Smiechu warte! Kanalie!

No co ty Heniu, przecie+AXw- to tekst dla debili, do podniecania si+ARk-. Jeste+AVs- debilem?
+AVo-mierdzi gwnem na kilometr, i jego logik+AQU-. +AXs-e o j+ARk-zyku mi+AUI-o+AVs-ci nie wspomn+ARk-.
Piotr
--
Czego to wa+AUI-ku+AUQ-stwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-10 18:03:31
Autor: awe
Hiena na łódce.
Z doswiadczenia wiem ze nie radio a telewizja, nie poczatek a koniec, a nie placil tylko chcieli mu dac, albo rzadali. zreszta kogo to kurwa obchodzi i tak JK zostanie prezydentem a PiS wygra przyszle wybory
awe

Data: 2010-06-10 18:08:44
Autor: precz z gnomem
Hiena na łódce.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:huqsaj$7jj$1news.vectranet.pl...
[...]

Picowskie ¶cierwo!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-10 20:16:34
Autor: 954
Hiena na łódce.

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hur2mh$bps$1inews.gazeta.pl...

-- stevep

Picowskie ¶cierwo!

Przemysław Warzywny

Pokemonski pojeb !

Data: 2010-06-10 20:20:38
Autor: jadrys
Hiena na łódce.
[...]

Z przykro¶ci± stwierdzam Stefan że wklejasz coraz większe ¶mieci. - Dorosły człowiek - wstydziłby¶ się..

Data: 2010-06-11 13:17:01
Autor: cirrus
Hiena na łódce.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huraeb$52m$1news.onet.pl...
[...]

A co¶ więcej, nie podoba ci się prawda?

--
stevep

Data: 2010-06-11 16:57:09
Autor: konserwator
Hiena na łódce.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:hut5ve$o2h$1news.vectranet.pl...

Prawda jest taka, ze wklejasz coraz wieksze smieci. Widocznie to lubisz bos smieciarz i to z GWna! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-11 19:02:46
Autor: jadrys
Hiena na łódce.
W dniu 2010-06-11 13:17, cirrus pisze:
[...]

Twoja prawda pochodzi z samego dna szamba.. :-(

Data: 2010-06-12 13:46:12
Autor: cirrus
Hiena na łódce.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hutq7v$9tm$1news.onet.pl...
[...]

Przykro mi, że tak oceniasz Po¶pieszalskiego.

--
stevep

Hiena na łódce.