Hienia Czerwonynos

Data: 2010-08-31 09:15:50
Autor: Pistacjusz
Hienia Czerwonynos
podobno nadużywa biedaczka.

Data: 2010-08-31 09:31:57
Autor: Antenka
Hienia Czerwonynos
On 31 Sie, 18:15, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
podobno nadużywa biedaczka.

Chyba jedzenia? NieĽle się wypasła na zwi±zkowym wikcie hłe hłe hłe :D

Antenka

Data: 2010-08-31 09:40:58
Autor: Pistacjusz
Hienia Czerwonynos
On 31 Sie, 18:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 31 Sie, 18:15, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> podobno nadużywa biedaczka.

Chyba jedzenia? NieĽle się wypasła na zwi±zkowym wikcie hłe hłe hłe :D

Antenka

No jak podkładać ¶winię to nie chud± przecierz.
Slyszałem, że Hienia mocno grzeje.
W 2006 odznaczona przez Lecha Kaczyńskiego dzi¶ go opluwa.
Co ta wóda robi z człowiekiem?

Data: 2010-08-31 10:07:37
Autor: Antenka
Hienia Czerwonynos
On 31 Sie, 18:40, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> [...]

No jak podkładać ¶winię to nie chud± przecierz.
Slyszałem, że Hienia mocno grzeje.
W 2006 odznaczona przez Lecha Kaczyńskiego dzi¶ go opluwa.

Szare komórki zniszczone gorzał± to wygaduje głupoty i jest podatna na
manipulację.

Antenka

Data: 2010-09-01 01:15:53
Autor: zbig
Hienia Czerwonynos
On 31 Sie, 18:40, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
On 31 Sie, 18:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

W 2006 odznaczona przez Lecha Kaczyńskiego dzi¶ go opluwa.

Ciekawe sk±d o tym wiesz. Ja słyszałem jej wypowiedzi w , których
wyrażała się o lechu Kaczyńskim z sympati± i szacunkiem. No chyba, że
uprawnion± ripostę na rojenia jego brata nazwiemy opluwaniem lecha
Kaczyńskiego.

Data: 2010-09-01 11:22:06
Autor: Panslavista
Hienia Czerwonynos
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:93b10ebc-c89c-4ffe-90f9-078ac048a3e3f42g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Poderoso caballero es Don Dinero.

Data: 2010-09-01 12:11:06
Autor: Jarek od kżyża
Hienia Czerwonynos

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

W 2006 odznaczona przez Lecha Kaczyńskiego dzi¶ go opluwa.

Daj przykład tego "opluwania".

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawd±. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest ¶wiadom± chyba manipulacj±".

Data: 2010-09-01 09:14:58
Autor: \\e®sk
Hienia Czerwonynos
On Tue, 31 Aug 2010 09:15:50 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

podobno nadużywa biedaczka.

 o tak, naduzyla waszej cierpliwosci. ;o)))

 powiedziala publicznie to co mowia dzis wszyscy.  prezes pis i sniadek nie maja prawa wypowiadac sie
 o tamtych czasach bo nie brali w tym udzialu.  jak zlodzieje zawlaszczaja tamte wydarzenia.

  odpowiedz chociaz na te pytania TCHORZU !

- kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?

- kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Hienia Czerwonynos