Hienia Palikot

Data: 2010-08-31 06:44:34
Autor: Miglanc
Hienia Palikot

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:af375be2-79a8-4675-ba84-e47711e76c79j18g2000yqd.googlegroups.com...
http://cameel.salon24.pl/223671,henryka-palikot
http://mojsiewicz.salon24.pl/223686,wyrezyserowana-przez-tuska-konfrontacja-na-zjezdzie-solidarnosci

"Poszlaką świadczącą o wcześniejszym przygotowaniu "spontanicznej"
krytyki prezesa, może być festiwal promocji Henryki Krzywonos, w
telewizji TVN24, który trwał od kilku dni. Kiedy zobaczyłem ją, jak
szepce do uszka Prezydenta, poklepując go po ramieniu, zaczęło mi
świtać, że jej promocja nie była przypadkowa. Kolejne minuty i
wszystko było jasne jak Słońce Peru."
 Panie marszałku, ja pana popieram, w Gdańsku jestem w komitecie
honorowym pana, ale też trzymam pana za słowo, nie chcę 50 procent, bo
wiem, że mężczyzna zawsze musi mieć więcej, więc umówmy się na 49 -
mówiła do Komorowskiego Henryka Krzywonos, która w sierpniu 1980 r.,
pracując jak motorniczy tramwaju w Gdańsku, zainicjowała strajk w
gdańskiej komunikacji miejskiej. - Pani Henryko, ja powiedziałem, że
może być nawet 99 procent, że ręka mi zadrży dopiero przy 100 - odparł
Komorowski"

A to na deser: http://grafik.rp.pl/grafika2/529073,544212,9.jpg
Pytanie czy ciemny lud kupi tego nowego półtonowego palikota?
J-23

Proszę, proszę! To Henia juz nie jest wasza?! Te gwizdy były spontaniczne? Jak za czasów Gierka! Co za paranoja!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Data: 2010-08-30 22:33:18
Autor: Hans Kloss
Hienia Palikot
On 31 Sie, 06:44, " Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:

Proszę, proszę! To Henia juz nie jest wasza?! Te gwizdy były spontaniczne?
Jak za czasów Gierka! Co za paranoja!

Paranoja to był "poważny inwestor z Kataru", wygwizdanie ryżego to już
tyko owej paranoi proste konsekwencje. A z tą "naszą Henią" to cię coś
chyba zdrowo pogięło...
J-23

Hienia Palikot