Hienia znowu pojeba³o

Data: 2010-09-08 10:35:38
Autor: Hans Kloss
Hienia znowu pojeba³o
Znowu wyprodukowa³ fafnascie spamerskich postów, na ogó³ nie maj±cych
siê nijak do tematyki psp.
Oto jak siê koñczy nadmierna wieloletnia aktywno¶æ na tutejszej sz.
grupie. Przedawkowa³ biedaczek i teraz miota siê, ¶mieszy, tumani,
przestrasza a jeszcze na dodatek  grozi grupowiczom;)
Hieniu, zaprawdê powiadam ci, nie id¼ t± drog±, oprzytomniej, nie rób
z siebie po¶miewiska.   Z czystej ¿yczliwo¶ci ci to radzê.
J-23

Data: 2010-09-08 19:57:58
Autor: awe
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ffba22ba-2b83-46c3-ab26-4ae669df8984v41g2000yqv.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
Skalimowski juz zdziadzial do cna. Teraz chce byc najwieksza muszka POupierdalaczka:-)
awe

Data: 2010-09-09 02:53:22
Autor: Jaksa
Hienia znowu pojeba³o
On Wed, 08 Sep 2010 19:57:58 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

hesk zawsze byl wioskowym glupkiem na psp.

kiedys, te 10 lat temu, big(cyc) litosciwie z nim sie przekomarzal,
i byly to chyba jedyne tematy w ktorych hesk wystepowal, w roli
infanytlnego "antykomucha".

Juz wowczas bylem zdziwiony, jak dorosly facet moze miec slownictwo
i swiat pojec 12-latka. Zalosny, nieszczesny typ z tego heska.

Jaksa

Data: 2010-09-09 11:11:37
Autor: Miglanc
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.viqp28ez1j561patlantis...
[...]

Co¶ mi siê wydaje, ¿e kto¶ pod heska siê podszywa. Czy przypadkiem nie ty?

--

Zahir

Data: 2010-09-09 17:23:16
Autor: awe
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c88a4c4$0$20999$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
heska trudno podrobic, to naturszczyk, taki prosty, bezposredni i plytki
awe

Data: 2010-09-10 10:31:55
Autor: Miglanc
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i6au0c$gv9$1news.onet.pl...

[...]

Zauwa¿y³em, ¿e nie macie z nim szans. Daje wam równo popaliæ! I to kilku na raz! Ale¿ musi was wkurwiaæ! Hiiiihhiiiihahhahaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-10 19:42:04
Autor: =he®sk=
Hienia znowu pojeba³o
On Fri, 10 Sep 2010 10:31:55 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
 [...]

> [...]

Zauwa¿y³em, ¿e nie macie z nim szans. Daje wam równo popaliæ! I to kilku na raz! Ale¿ musi was wkurwiaæ! Hiiiihhiiiihahhahaaaa!

 ci gamonie nie maja szans! to genetyczne prostaki.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-13 13:09:06
Autor: awe
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c89ecf7$0$22809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
masz racje trudno go w tej prostocie pobic, ja tam sie poddaje
awe

Data: 2010-09-09 11:10:45
Autor: Miglanc
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i68ir9$ub1$1news.onet.pl...

[...]

Nazwisko heska ju¿ znamy. Pochwal siê teraz swoim!

--

Zahir

Data: 2010-09-09 17:24:06
Autor: awe
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c88a490$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sobieski
awe

Data: 2010-09-10 10:30:07
Autor: Miglanc
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i6au1u$h4i$1news.onet.pl...

[...]

Nazwiska koñcz±ce siê na -ski s± szlacheckie, ty jeste¶ synem parobczka! Pewnie nazywasz siê CHA£A albo jako¶ tak. BU£Ê ju¿ mamy wiêc by³by komplet! Hiiihiiihahhahaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-10 19:42:05
Autor: =he®sk=
Hienia znowu pojeba³o
On Fri, 10 Sep 2010 10:30:07 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Nazwiska koñcz±ce siê na -ski s± szlacheckie, ty jeste¶ synem parobczka! Pewnie nazywasz siê CHA£A albo jako¶ tak. BU£Ê ju¿ mamy wiêc by³by komplet! Hiiihiiihahhahaaaa!

 awe i sobieski. masz racje, ma jakies chlopskie nazwisko. to gmin.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-13 13:10:23
Autor: awe
Hienia znowu pojeba³o

U¿ytkownik "=heRsk=" <UE_bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i3rk86p2i8gvsgo8nqp5400jopjnp8l8m14ax.com...
wrote:

> [...]

Hiiihiiihahhahaaaa!

awe i sobieski. masz racje, ma jakies chlopskie nazwisko. to gmin.
no tak moj herb przy waszym to wysiada, bo wy 2 kotlety i jajko kurze panierowane
awe

Data: 2010-09-09 11:09:43
Autor: Miglanc
Hienia znowu pojeba³o

[...]