Hienio caly czas w formie

Data: 2010-08-22 16:12:39
Autor: Hans Kloss
Hienio caly czas w formie
Grasuje plugawe bydle po grupie zupelnie bezkarnie, calkiem jak jego zwierzecy odpowiednik (dla niedomyslnych- hiena) po sawannie. Nie ma tam nikogo kto by pod moja nieobecnosc sprzedal od niechcenia tej kanalii kopa?
J-23

Data: 2010-08-22 18:19:57
Autor: raff
Hienio caly czas w formie
W dniu 2010-08-22 18:12, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie ma, bo umnie Hienio leci do smietnika.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 19:59:19
Autor: rAzor
Hienio caly czas w formie
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

I codziennie konfigurujesz sitko? Przecież ten wieśniak potrafi zmieniać nick i adres kilka razy dziennie, aby tylko ktoś zobaczył jego gołą dupę.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-22 20:33:56
Autor: raff
Hienio caly czas w formie
[...]

Glupis, rAzor, powiedzialem ci, troche oleju w glowie. I nawet Thunderbirda ustawisz.

Ale nie powiem ci jak, z oczywistych wzgledow ;)

R.

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
razor dal glos
On Mon, 23 Aug 2010 14:48:08 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sun, 22 Aug 2010 19:59:19 +0200, rAzor napisał(a):

> Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:

Wstydź się lamo!

 ooo, kanalia razor dal glos. go! go! go! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 10:26:48
Autor: Zahir
razor dal glos

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Wstydź się lamo!

ooo, kanalia razor dal glos. go! go! go! ;o)))

Czym ci podpadl razor? Rzadko tu się pojawia. Czytałem, że kiedyś był głównym dupolizem prezesa LPR, prawda to?

--

Zahir

Data: 2010-08-23 09:52:24
Autor: Zahir
Hienio caly czas w formie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4ri9n$dj9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba nieźle wam zalazł za skórę ten Henio. Co jakiś czas któryś z was chwali się znajomością z tym Herskiem. Zauważyłem, że Henio jeździ po was jak po łysej szkapie. Mówiąc was mam na myśli takich drani jak u2, hans kloss, raff czy awe. Wasza banda czwroga nie daje rady jednemu kolesiowi!? Hańba! Hańba!

--

Zahir

Data: 2010-08-23 11:20:24
Autor: Hans Kloss
Hienio caly czas w formie
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
Chyba nieźle wam zalazł za skórę ten Henio.
Hienio po prostu straszliwie przynudza i po chamsku  spamuje grupe. O ile z debilizmow wypisywanych przez ciebie mozna sie czasem niezle usmiac (bo wymyslasz wciaz nowe) to hienio wkleja w kolko macieju wciaz te same brednie. Grupa staje sie powoli nie do czytania, w porywach co drugi nowy temat to te same wynurzenia hienia co 3 niesiace wczesniej...brrr
Wasza banda czwroga nie daje rady jednemu kolesiowi!?
Co ty bredzisz czlowiecze, jaka nowu wydumana "banda"? Nikt tu zreszta nie zamierza "dawac rady" hieniowi bo to raczej robota dla psychiatry, poza tym hienio jako najstarszy (podobno) aktywny grupowicz zasluguje na specjalne traktowanie. A ja postulowalem jedynie sprzedanie mu wirtualnego kopa albo plaskacza w celu pobudzenia w hieniu weny tworczej, to wszystko. Sam nie bardzo moge bo jestem w obcych landach wiec grupe czytuje z rzadka i wybiorczo.
J-23

Data: 2010-08-23 13:28:18
Autor: Zahir
Hienio caly czas w formie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4tlho$ofr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawe,ciekawe. Nieźle was wkurza! Wciąż go atakujecie. Bez niego was nie ma! Czytam Henia czasem i ma rację! Kupa z was durniów i tyle!  ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
hans dal glos
On Mon, 23 Aug 2010 09:52:24 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Chyba nieźle wam zalazł za skórę ten Henio. Co jakiś czas któryś z was chwali się znajomością z tym Herskiem. Zauważyłem, że Henio jeździ po was jak po łysej szkapie. Mówiąc was mam na myśli takich drani jak u2, hans kloss, raff czy awe. Wasza banda czwroga nie daje rady jednemu kolesiowi!? Hańba! Hańba!

 oooo, ta swinia hans sie odezwal!  widze, ze szybko zidentyfikowales grupowe kanalie.  zapomniales o razorku, jelopie roku, jaksie swini roku czy raffie,
 zakompleskionym bydlaku ;o))).

 wredny jestem? po prostu odplacam tym draniom za pomyje
 ktore na mnie wylewaja. to zakompleksieni internetowi  bandyci, takich nalezy niszczyc na kazdym kroku.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Hienio caly czas w formie