Hienio caly czas w formie

Data: 2010-08-22 18:19:57
Autor: raff
Hienio caly czas w formie
W dniu 2010-08-22 18:12, Hans Kloss pisze:
Grasuje plugawe bydle po grupie zupelnie bezkarnie, calkiem jak jego
zwierzecy odpowiednik (dla niedomyslnych- hiena) po sawannie. Nie ma tam
nikogo kto by pod moja nieobecnosc sprzedal od niechcenia tej kanalii kopa?
J-23

Nie ma, bo umnie Hienio leci do smietnika.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 19:59:19
Autor: rAzor
Hienio caly czas w formie
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

I codziennie konfigurujesz sitko? Przecież ten wieśniak potrafi zmieniać nick i adres kilka razy dziennie, aby tylko ktoś zobaczył jego gołą dupę.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-22 20:33:56
Autor: raff
Hienio caly czas w formie
[...]

Glupis, rAzor, powiedzialem ci, troche oleju w glowie. I nawet Thunderbirda ustawisz.

Ale nie powiem ci jak, z oczywistych wzgledow ;)

R.

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
razor dal glos
On Mon, 23 Aug 2010 14:48:08 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sun, 22 Aug 2010 19:59:19 +0200, rAzor napisał(a):

> Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:

Wstydź się lamo!

 ooo, kanalia razor dal glos. go! go! go! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 10:26:48
Autor: Zahir
razor dal glos

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Wstydź się lamo!

ooo, kanalia razor dal glos. go! go! go! ;o)))

Czym ci podpadl razor? Rzadko tu się pojawia. Czytałem, że kiedyś był głównym dupolizem prezesa LPR, prawda to?

--

Zahir

Hienio caly czas w formie