Hieny BANKSTERSKIE juĹź prĂłbują zarobićQ1|BvžŚ'^š(

Data: 2020-04-16 14:00:58
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE juĹź prĂłbują zarobićQ1|BvžŚ'^š(
Wszystko fajnie masz wakacje kredytwe ...

ale... na fafnastej stronie umowy drobnym druczkiem że od odsetek zapłacisz odsetki.

Nie no oczywiście że to jest zgodne z prawem (widziały gały co podpisywały) ale smażyć się w piekle za to będziecie ;-)

Data: 2020-04-16 16:30:18
Autor: Zbynek Ltd.
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
z napisał(a) :
[...]

Czytasz 1 stronę 2 dni? ;-)
Bo już miesiąc temu to było wiadomo. Gdzieś był artykuł analityka o tym, kto ile dopłaci za wakacje. He, he - wakacje, to i trzeba mieć koszty ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-16 17:05:39
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
Piszę tu i tam żeby wiedza w narodzie nie ustawała jak to banki potrafią być HOJNE ;-)

Data: 2020-04-17 16:17:22
Autor: Animka
W dniu 2020-04-16 o 16:30, Zbynek Ltd. pisze:
z napisał(a) :
[...]

Czy to dotyczy kredytu frankowego, czy wszystkich kredytów i czy we wszystkich bankach?

Data: 2020-04-17 19:31:05
Autor: Zbynek Ltd.
z napisał(a) :
[...]

Głupie pytanie. To tak jakbyś zapytała, czy niektórzy złodzieje nie kradną.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-18 14:38:46
Autor: Animka
z napisał(a) :
[...]

No, głupie pytanie.
W banku PKO na infolinii powiedziano mi, ze potem do raty dokładają kwotę podzieloną na ilość pozostałych rat do spłaty rat.  Np. jak komuś zostało 12 rat do spłaty to kwotę raty dzielą na 12 i dodają do raty. Jakos tak.

Data: 2020-04-18 18:45:14
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
Animko ty tego nie pojmiesz.
Można zrobić wakacje i odroczyć x rat
Można odroczyć x rat kapitału a procent z tych rat dodać do przyszłych procentów
A można odroczyć x rat kapitału procent z tych rat doliczyć do przyszłych rat ale jeszcze ten doliczony procent oprocentować.
I wiele jeszcze możliwości żeby klienta wydoić pod pozorem robienia mu dobrze.

Wybrałem chyba te najbardziej hojne możliwości ;-)

To BANKSTERKA jest.

Data: 2020-04-18 03:50:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"z" 5e9848fa$0$17347$65785112@news.neostrada.pl

ale... na fafnastej stronie umowy drobnym druczkiem że od odsetek zapłacisz odsetki.

W dowcipie o blondynce bankierzy są chciwi i głupi,
ale w rzeczywostosći nie zawsze są głupi. ;) [nawet
w Getin, gdy na moje proste (o datę z dokładnością
jednego dnia) pytanie wielokrotnie powtarzane nie
dawano odpowiedzi, bankierzy nie są półgłówkami]

  https://kawaly.tja.pl/dowcip,przychodzi-blondynka-do-banku-i-mowi

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-04-18 09:28:26
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
A czy ja napisałem że są głupi?

Data: 2020-04-18 20:22:46
Autor: Darek
W dniu 16.04.2020 o 14:00, z pisze:
[...]

Wydaje mi się, że jesteś debilem który na słowo bank pierdoli co jełopowi popadnie.

Klienci maja wybór dotyczasy prolongaty. Zawsze mogą spłacić odsetki po tym okresie.

Bez odbioru

Darek

Data: 2020-04-18 21:02:09
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
Wiem ja oszołom.

Bo powtarzam co mówi szycha z UOKIK w tvn24.
(oprocentowanie odłożonych odsetek)

Tak wiem. Oni kłamią

Banksterka nigdy w życiu

Data: 2020-04-20 15:12:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"Darek" 5e9b4575$0$17356$65785112@news.neostrada.pl

z>> Nie no oczywiście że to jest zgodne z prawem (widziały gały co
z>> podpisywały) ale smażyć się w piekle za to będziecie ;-)

Wydaje mi się, że jesteś debilem który na słowo bank pierdoli co jełopowi popadnie.

IMO debilami są ludzie spłacający cudze długi a tacy jak
grupowicz 'z' to intelektualiści żyjący cudzym kosztem.

Od dziecka [ciekawe czyjego?] zarabiałem pieniądze i bardzo
często spłacałem cudze długi -- znam dobrze (zbyt dobrze!!!)
i spłacających cudze zadłużenia, i cwanych intelektualistów. ;)

Moją postawę (spłacająceo cudze długi) uważam za naganną, nie {} chwalebną!!!

-=-

Stańmy w roli banku?

Bankier może:
 - wydać pieniądze na łakocie
   (dziwki, alkohol, hulanki, marnotrawienie;
   lepsze życie -- zdrowszą żywność, stosowniejsze
   ubranie, czystsze powietrze; cokolwiek...)
   lub
 - odłożyć, by pożyczyć komuś innemu
Bankier może:
 - odzyskać swoje pieniądze z zyskiem
 - odzyskać swoje pieniądze bez zysku
 - nie odzyskać swych pieniędzy
   (może nawet umrzeć, zanim je odzyska)

Właściciel domu może:
 - zostawić pusty dom (grzybom czy szczurom)
 - zamieszkać w domu (choćby okazyjnie, podczas
   remontu inneo swego domu czy podczas wakacji
   lub studiów bądź pracy)
 - wynająć swój dom komuś, rezygnując z zysków
   płynących z mieszkania w takim domu

Ktoś wynajmie komuś innemu swój dom bez pobierania opłat?
Ktoś wynajmie komuś innemu swój samochód (czy cokolwiek)
bez pobierania opłat?

Pismo Święte piętnuje takie zachowanie a oficjalna nauka Koscioła
uznaje 'zatrzymanie zapłaty' za 'grzech wołający o pomstę do nieba'.

Po co bankier ma odejmować sobie od ust, skoro ma nic w zamian nie otrzymać?
Po co ktoś ma budować dom, skoro ma nic w zamian nie otrzymać? Itd....
Po co ktoś ma pracować ZA DARMO?! (i zdechnąć z głodu lub udać się do
opieki społecznej po jedzenie)

Zdrowy moralnie człowiek płaci za używanie cudzych rzeczy:
 - cudzych pieniędzy
 - cudzych przedmiotów
 - cudzej wiedzy
 - cudzych umiejętności
 - cudzej pracy

Komuniści zaproponowali ustrój ,,sprawiedliwszy'':
 - mądrzy i pracowici pracują
 - jurne półgłówki zużywają cudze dobra
 - komunistyczni komisarze rozdzielają dobra...
   (sami jedząc do syta)

-=-

IMO debilem (w sensie potocznym, nie dosłownym; debilem, czyli
głupcem, mentalnym dzieckiem) jest spłacający cudze długi, zaś
cwaniak żyjący cudzym kosztem jest życiowym mędrcem!!!

-=-

Jaki kres świata, w którym
   nie {} pracujący rozwijają się
   (zakładają rodziny; płodzą, rodzą i wychowują dzieci;
   kształtują moralność; tworzą kulturę; narzucają swój
   styl życia czy choćby wypowiadają się poprzez swój
   styl życia; kształtują i uczą innych ludzi zaradności
   czy mądrości oraz szacunku do osiągnięć przodków,
   bez których NIE MA obecnego ŻYCIA)
   lecz
 - cwane półgłówki zdolne jedynie (czy głównie) do darcia swej mordy...

-=-

Nie bronię lichwy, nie bronię oszustów, nie bronię złodziei...

Bronię tu tylko tych, którzy:
 - dotrzymali zawartych umów,
 - przedstawili rozsądne i jasne warunki współpracy,
 - nie żerowali na cudzej ułomności (seks z chorymi
   umysłowo czy dziećmi; pożyczka od staruszki
   mylącej PLZ z PLN itd...) umysłowej,
a nawet nie 'tych ludzi', lecz bronię 'te postawy',
'decyzje' czy 'sytuacje', gdyż ktoś dziś mógł nie
bzyknąć dziecka, ale jutro już wyłomotać masy...

-=-

Grupowicz z (jak zero) najwyraźniej by chciał:
 - dużo mieć do powiedzenia,
 - niewiele dać z siebie innym (bo jakkolwiek
   go sprawdzić, to okazuje się, że z niewiele
   wie o swej zawodowej pracy)
 - i podarować innym ludziom swoje długi jako szczery dar serca...

-=-

Nie wypowiadam się też tutaj o frankowiczach, bo:
 - franki podrożały, lecz takie bylo ryzyko
   (bankierzy wiedzieli, że franki będą drożały)

 - banki udzielające kredytów nie są winne qursowania franka

 - przeciętny frankowicz nie stracił majątku, gdy kupił sobie
   mieszkanie na krechę frankwą (wzrost ceny franka jest mały
   w stosunku do ogólnego wzrostu cen czy narzucanych dodatkowych
   opłat -- choćby śmieciowych...)

 - w Polsce od kiedy pamiętam za mieszkanie trzeba było płacić
   kilka razy do pełna ;)

 - frankowicze konkretni -- których spotkałem, twierdzili, że nie
   widzą problemu w spłacaniu kredytów frankowych i drożeniu franka,
   gdyż wzrost raty nawet po skokach frankowych jest pomijalny
   w domowym budżecie (jedynie powtarzam tu CUDZE wypowiedzi)

 - stracli przesiębiorcy, którzy kupowali nieruchmości pod
   najem ludziom mniej zaradnym, zazwyczaj -- uczciwszym
   (biznesy takie właśnie są -- grymaśne; dają nierzadko
   duże zyski, lecz niosą ryzyko)

 - nie jestem frankowiczem i nie wnikam w los frankowiczów
   tak mocno, by móc o nich coś mówić -- bronić ich czy atakować

-=-

IMO pandemia nie jest stworzona sztucznie, ale przy okazji
pandemii najbogatsi (głównie rządzący?) przemnożą swe majątki
(części/składniki pozytywne -- przez liczby większe od jedynki;
negatywne (czyli długi) przez liczby mniejsze od jedynki)
a najbiedniejsi (bezdomni?) stracą swe życie.

Wszyscy jakoś coś (zdrowie, czas, spokój) stracą i coś zyskają (choćby
postojowe czy zwolnienie z ZUS) ale wypadkowa ;) będzie przychylniejsza
bogatszym niż biedniejszym, i to tym przychylniejsza, im ktoś bogatszy... ;)

TEGO, CO UMIESZCZAM W NAWIASACH KWADRATOWYCH NIE WOLNO CZYTAĆ!
CZYTANIE (POZYSKIWANIE WIEDZY NIEPRZEZNACZONEJ POZYSKIWACZOM)
JEST KARALNE!!! [karą jest więzienie na tym świecie i karą są
pośmiertne męki piekielne] ZABRANIAM CZYTANIA TEGO, CO UMIESZCZAM
W NAWIASACH KWADRATOWYCH.

[dzięki pandemii zyskuję **bezcenną** wiedzę -- wIDzę postawy
ludzi ZUS czy rządzących w ogóle! porównuję wnioski pomocowe
okołopandemiczne z tymi sprzed pandemii... obserwuję mięknięcie
urzędników, ogólny chaos, strach... i ginącą (bezgłośnie, cicho,
beznadziejnie, samotnie, niemal w rozpaczy...) brawurę i arogancję
tychże rządzących... co z tego, że kiedyś odrośnie i rozkwitnie
jeszcze piękniej, skoro teraz marnieje...]

-=-

Chińczyk proponował mi wielokrotnie odstąpienie od kupna jasnej LEDKi MR11.
Po miesiącach niezrealizowana transakcja została cofnięta a ja dostałem
zwrot szmalu... (zdecydowanie ponad tysiąc polskich groszy) Chińczyk dał
mi do zrozumienia, że jestem bez serca, skoro nie chcę zrozumieć jego
sytuacji wywołanej KoronaWirusem...

Ja zaś zauważyłem, że nie ja będę go oceniał -- gdyż nie wiem, jak mocno
wirus mu zaszkodził, ale: nie poganiam go; nie gniewam się na niego; nie
żywię/chowam źdżbła urazy; życzę mu zdrowia i nie mam wpływu na przebieg
(jego czy ogólnie) choroby...

-=-

IMO z (jak zero) nie jest głupcem? Ale uważm, że jednak jest?...
(bo nie on zyska, lecz bogacze -- jak na każdej dziejowej zawierusze)

Przeczę sam sobie?

Nasz bohater trochę ugra swym zachowaniem, choć największymi beneficjantami
będę najbogatsi frankowicze, którym niezawisłe i bezstronne sądy polskie
związane decyzjami i wytycznymi innych sądów i trybunałów umorzą wszelkie długi...

-=-

Niejeden polski sędzia jest niezawisły, nierzadko odpowiada tylko przed
Bogiem (którym czasami pogardza) i historią (którą czasami fałszuje), ale
unijne trybunały jednak jakoś ;) są uznawane za nadrzędnie ważne w RP...

Sędzia nie gardzi Bogiem? Gardzi w imieniu państwa! Bo jakże inaczej nazwać
(czy zaklasyfikować) sankcjonowanie w imieniu państwa równości pomiędzy:
 - 'plus 2 dioptrie'
 - 'minus 2 dioptrie
w sytuacji, gdy stosowne mierniki od dziesięcioleci mają tolerancję lepszą
niż pół dioptrii?

Jakże nie jest 'pogardą okazaną Bogu' uznanie, iż
   'niedowidzenie zostało spowodowane zezem rozbieżnym'
(stwierdzonym kilkadziesiąt lat po powstaniu tego niedowidzenia)
gdy w czasie powstawania tego niedowidzenia nie tylko nie stwierdzono
'zeza rozbieżnego', lecz stwoerdzno 'zez zbieżny'?
   http://www.eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/6821zez.png

Ja, na poparcie mych słów i mych tez -- przytaczam DOWODY, czyli przykładowo
pisemne wypowiedzi lekarzy; ale moi adwersarze nierzadko na poparcie ich tez
nie mają niczego poza ich arogancją podpieraną przez sędziów jakoś tak:
 - odwołujący POLEMIZOWAŁ z poprawnymi ustaleniami

-=-

 - Dowód osobowy!
 - Chyba osobisty...
 - Dowód!
 - Proszę, oto 'Dowód osobisty', tak tu jest napisane...
 - Nie polizuj!!!!

Te dowcipy nie biorą się znikąd!!!

-=-

Pogarda okazana: Bogu; państwu, RP; nauce; rządzącym; narodowi,
zwanemu (sarkastycznie?) suwerenem...

Co to za suweren, który ma wiele głów?! To multischizofrenik!!

Suweren ma JEDNĄ głowę -- może słuchać doradców, ważyć słowa i decyzje, ale decyzyjny
ośrodek ma jeden! Suweren ,,smagany'': zmiennością nastrojową, burzami (czymkolwiek
one są: hormonowymi czy tradycyjnymi, z piorunami i deszczem) osobistymi załamaniami
czy wzlotami wywołanymi nadziejami bądź depresjami, lękami i nieporozumieniami -- to
raczej dziwny suweren!!!

IMO wyborcy nie są suwerenem i naród nie może być suwerenem.
Ale to już coś zupełnie innego...

Brawurowa pogarda sankcjonowana przez społeczeństwa.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-04-20 15:29:33
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
Jest pandemia.

Rząd pomaga, podobno nawet daje fundusze coby banki miały lepiej i rozdawały potrzebującym...

Cały naród się trzyma żeby wytrzymać, lekarze poświęcają życie...

A tu Co? Instytucja zaufania publicznego nic nie pomoże, nic nie ulży, dobrego słowa nie uroni? Nic? ;-)

Data: 2020-04-20 16:06:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"z" 5e9da3be$0$501$65785112@news.neostrada.pl

dobrego słowa nie uroni? Nic? ;-)

Nie słyszałeś w banku 'dzień dobry'?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

Mój post:

na który odpowiedziałeś.

I Twój post:

Jak chyba widać -- MID (Message-ID) mego postu (na który odpowiadasz) doklejony został
na końcu linii 'References' w Twojej odpowiedzi. Piszę to po to, aby inni mogli ocenić,
na czyj post odpowiedziałeś na innej (komórkowej) grupie, twierdząc, że odpowiedziałeś
na mój post i wystawiając mi złą opinię -- pieniacza? Nie ja pienię się, zauważając Twój
błąd, ale Ty przypisujesz mi błąd, podpierając się jakimś drzewostanem... [może i całym lasem?]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-04-20 17:31:51
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
Słyszałem taż "następny".

Tak. Mam małe wymagania od banksterki. Wielokrotnie mnie przekonali że jak mnie nie okradną to powinienem się cieszyć ;-)

Data: 2020-04-20 20:44:37
Autor: Zbynek Ltd.
z napisał(a) :
Słyszałem taż "następny".

Tak. Mam małe wymagania od banksterki. Wielokrotnie mnie przekonali że jak mnie nie okradną to powinienem się cieszyć ;-)

I po rękach całować. Ludzki pan.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-23 15:32:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"z" 5e9dc068$0$537$65785112@news.neostrada.pl

Słyszałem taż "następny".

Tak. Mam małe wymagania od banksterki. Wielokrotnie mnie przekonali że jak mnie nie okradną to powinienem się cieszyć ;-)

Nie wystarczy omijanie? Banki Cię jakoś napadają, gwałcą?

Nawet Pismo Święte prawi, że aby stracić przyjaciela,
wystarczy mu pożyczyć pieniądze.

-=-

Mnie nikt nie płaci za pisanie, ale zauważ, że
 - pracownicy banków otrzymują zapłatę za swą aktywność
 - kosztuje utrzymanie lokali bankowych
 - nie każdy klient uczciwie zwraca długi
 - itd.

Ktoś musi płacić, by bank mógł istnieć -- tym kimś bywają pożyczkobiorcy.

-=-

IMO nabijasz się, twierdząc, iż nie rozumiesz ,,lichwiarzy'',
ale mimo tego próbuję wytłumaczyć...

  - ktoś inwestuje w HDD, bo spodziewa się zysków z tej inwestycji
    (mając sprawny komputer, można zarobić a HDD jest elementem komputera)
  - ktoś inwestuje w transport, bo spodziewa się zysków z tej inwestycji
    (autobusem można dojechać do pracy, gdzie można zarobić, zamieniając
    pracę/wysiłek na pieniądze)
  - ktoś inwestuje w jedzenie, bo spodziewa się zysków z tej inwestycji
    (bez jedzenia nie przeżyje, więc i nie zarobi)

Dlaczego

 - inwestowanie w cokolwiek poza pieniędzmi (w: telefon; komputer;
   książkę; wiedzę; samochód; samolot -- choćby w bilet; jedzenie;
   ogrzewanie mieszkania itd.) uważasz za coś dobrego,

ale

 - inwestowanie w pieniądze, za które można kupić różne dobra
   (w tym także wszystkie wyżej wymienione) uważasz za coś złego?!

[odpowiedź jest prosta -- z jest pasożytem żyjącym cudzym kosztem;
pasożyt żyje w społeczeństwie/żywicielu tak, by nie karmić tegoż
społeczeństwa/żywiciela; symbioza to inna forma wspólnego życia;
z dba o swe geny -- rozmnaża się i ogranicza rozmnażanie innych;
inwestuje w: komunikację, jedzenie, pieniądze itd., gdyż musi,
ale najchętniej za te wszystkie dobra by nie zapłacił, choć za
swą pracę (nawet wątpliwej wartości) chętnie by pobierał zapłatę!
z nie tylko nie chce zwracać długów -- on nie chce wywiązywać się
ze swych zobowiązań; nie chce płacić za cokolwiek, z czego korzysta;
pieniądze nie są tu żadnym wyjątkiem]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

Dziś StarLinki na niebie... Ciekawe, czy ludzie w RPA mają świadomość tego, co widują... ;)

Data: 2020-04-24 12:55:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5ea19aca$0$520$65785112@news.neostrada.pl

"z" 5e9dc068$0$537$65785112@news.neostrada.pl

- inwestowanie w pieniądze, za które można kupić różne dobra
  (w tym także wszystkie wyżej wymienione) uważasz za coś złego?!

Możemy zawrzeć umowę? -- pożyczysz mi kilkaset kartonów mleka,
które Ci zwrócę bez opłat po wykorzystaniu, czyli po wypiciu
zawartości tychże kartoów...

-=-

Przy okazji -- wg z zyski z bitcoina nie są czymś nagannym?

-=-

Wg mnie bitcoin nie jest holebderskim tulipanem, ale czymś
podobnym do tegoż tulipana... Tulipany przekwitły, bitcoin
(jak nowotówr czy nieśmiertelna medza) żyje bez końca...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-04-24 13:03:48
Autor: z
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

Nie wystarczy omijanie? Banki Cię jakoś napadają, gwałcą?

Dokładnie to robię. Omijam.
Mam jeden kredyt, jedno konto na rodzinę, jedną kartę Revoulta.

W ten sposób zgarniam przynajmniej 10% wisienek miesięcznie.

A przy pandemii to aż strach zaglądać jaki mam gruby portfel. ;-)

Data: 2020-04-26 05:58:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii

"z" 5ea2c796$0$17344$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Od jednej karty taki gruby?

-=-

Trochę pluję krwią. :) Ale nie z płuc a z nosa.

--