Hieny czyli pytanie do Adama Michnika

Data: 2011-03-11 11:44:24
Autor: mkarwan
Hieny czyli pytanie do Adama Michnika
Krynico przeczystej mądrości  Gazeto Wyborcza
Na ręce jego Oświeconości A. Michnika .

Ja prosty Żyd /moje pra, prababcie po żeńskiej linii była Żydówka/ mam niejaki kociokwik i nijak zrozumieć nic nie mogę.
Chodzi o książki niejakiego Grossa.
W gazecie przeczytałem iż ten szlachetny człowiek, mądrość ma wielką, taką, że żaden rabbe ani uczony w piśmie mieć nie może.
Ja przeczytał jego jedną książkę "Sąsiedzi" i nic nie zrozumiał.
Ten uczony mąż napisał, ze to Polacy mordowali Żydów a żandarmeria niemiecka ratowała moich braci /owo niewinne pachole co potem panu Grosowi opowiedziało jak to było/.
A mnie przez lata uczono, że to było inaczej, że to Niemcy sprawili holocaust.
A większość Polaków naszym pomagała i takie kobiety jak Kossak czy Sendlerowa  czcią winne być otaczane.
A tym co szmalcować się chciało Armia Krajowa często przy pomocy dziewięciu gramów ołowiu z głowy wybijała.
No ale książki te pisali goje.
Gojowi wierzyć nie wolno.
Bo goj to goj.
Wiadomo zwierzę.
Ale i nasz instytut 2 tysiące Polaków nagrodził "Sprawiedliwymi wśród narodów świata" jak Instytut może się mylić ?
I jeszcze nasi bracia, jeden co to nawet Nobla dostał Singer to o tym wspominał, że to Niemcy naszych mordowali.
A inny Kawar Zew ten co w Jerozolimie mieszka to pisał, bez pomocy naszych to cały holocaust by się nie udał bo to Judenraty i żydowska policja w gettach organizowała wysyłki do fabryk śmierci.
Ja Żyd prosty a nic nie kumam, kto tu kłamie ?
Mnie mame opowiadała, że po wojnie gdy do Izraela  jechać chcieli to bracia nasi co to 40% Urzędu Bezpieczeństwa Publicznego stanowili do więzienia wuja co to organizował wsadzili i tam zatłukli.
No może mame kłamie..
A ten co to wujka zatłukł teraz w Izraelu mieszka... i jak IPN go chciał za wujka i innych przed sądem postawić to on o antysemityźmie i go nie wydali. no ale może i IPN kłamie.
Teraz to pan Gros napisał "Złote Żniwa" o tym że Polacy byli jak hieny i z grobów złoto naszych braci wyrywali.
Mnie jeden goj zapytał czy to co robi Amerykański Kongres Żydów jest czymś innym tyle, że w białych rękawiczkach ?
Ja wiem, że ja  jest tylko brudny parch /tak pieszczotliwie nazywali moich braci z Europy wschodniej te Rodschildy gdy Himler zaproponował 6 mln Żydów za  9 mln dolar/ ale ja nie rozumieć.
Jak to jest ?
Głodni Polacy kradnący złoto na chleb to źle, wypasieni amerykańscy, Żydzi którzy palcem nie kiwnęli by ratować moich braci chcą miliardowych odszkodowań które na ich potrzeby pójdą ?
Kto tu bardziej hiena...
Pane Michnik, ja prosty Żyd nic nie rozumieć.
Pan mi to wytłumacz bo ja już nie wiem co myśleć...
Pan mi powiedz czy Czajkowski ma rację, że ".. Geszefciarzy cwana grupa chce dorobić się na trupach.."
źródło http://www.fronda.pl/jsk/blog/hieny_czyl_pytaniei_do_adama_michnika

Hieny czyli pytanie do Adama Michnika