Hieny się odgrażaj±

Data: 2009-03-03 09:51:44
Autor: Wilczak
Hieny się odgrażaj±
PTE przejadaj± pieni±dze emerytów(PAP, dd/03.03.2009, godz. 06:19)W ci±gu minionych 10 lat do otwartych funduszy emerytalnych (OFE) trafiło niemal 120 mld zł. W tym czasie zarz±dzaj±ce nimi powszechne towarzystwa emerytalne (PTE) pobrały jako swoje wynagrodzenie 10,6 mld zł, czyli bez mała 9 proc. przekazanych im składek przyszłych emerytów, alarmuje "Gazeta Prawna".

Sprawa kosztów ponoszonych przez członków OFE jest tym bardziej kontrowersyjna, że np. w 2008 r. aktywa emerytów stopniały o 22,3 mld zł. W tym czasie zarz±dzaj±cy OFE pobrali tytułem opłat rekordow± kwotę 1,8 mld zł.

"Gazeta Prawna" zapowiada, że rz±d zajmie się we wtorek projektem ustawy obniżaj±cym koszty ponoszone przez członków funduszy. Maj± one zmaleć do 3,5 proc. już w tym roku. Przewiduje się też obniżenie opłaty za zarz±dzanie, jak± pobieraj± PTE. W efekcie na kontach członków OFE ma zostawać ok. 700 mln zł więcej niż obecnie.

Zarz±dzaj±cy OFE już zapowiadaj±, że w razie uchwalenia tych zmian zaskarż± je do Trybunału Konstytucyjnego i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwo¶ci.

http://emerytury.onet.pl/1926672,wiadomosci.htmlGIF89a

Data: 2009-03-03 09:53:22
Autor: Roman Rumian
Hieny siÄ™ odgraĹĽajÄ…
Panie Wilczak,

Wilczak pisze:
PTE przejadają pieniądze emerytów(PAP, dd/03.03.2009, godz. 06:19)W ciągu minionych 10 lat do otwartych funduszy emerytalnych (OFE) trafiło niemal 120 mld zł. W tym czasie zarządzające nimi powszechne towarzystwa emerytalne (PTE) pobrały jako swoje wynagrodzenie 10,6 mld zł, czyli bez mała 9 proc. przekazanych im składek przyszłych emerytów, alarmuje "Gazeta Prawna".

dlatego przypominam:

"...Widać zatem wyraźnie, że poprzez zmuszenie do lokowania swoich pieniędzy na kontach Otwartych Funduszy Emerytalnych na podstawie ustawy z 13 października 1998 roku, obywatele zostali przymuszeni do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem. Pomijam już drobiazg, że w czerwcu ub. roku niezawisły Sąd Najwyższy ostatecznie zdecydował, iż pieniądze na kontach Otwartych Funduszy Emerytalnych nie są własnością osób ubezpieczonych – to już samo zmuszanie kogokolwiek do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem stanowi przestępstwo kryminalne z artykułu 282 kodeksu karnego: kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, przemocą (...) doprowadza inną osobę do rozporządzenia mieniem własnym lub cudzym – podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
W tej sytuacji pozostaje nam tylko przypomnieć, kto dopuścił się tego czynu. Możemy się tego bez kłopotów dowiedzieć, sprawdzając, kto i w jaki sposób głosował nad ustawą z 13 października 1998 roku o systemie ubezpieczeń społecznych. Głosowanie to odbyło się 22 września 1998 roku. Za ustawą głosowało 168 posłów Akcji Wyborczej Solidarność, wśród nich Bronisław Komorowski, Stefan Niesiołowski, Marian Krzaklewski, Jerzy Buzek, Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Kazimierz Michał Ujazdowski. Spośród posłów Akcji Wyborczej Solidarność przeciwko tej ustawie głosował tylko poseł Jan Maria Jackowski. Za ustawą głosowali tez posłowie Unii Wolności, a wśród nich: Leszek Balcerowicz, Mirosław Czech, Jerzy Osiatyński, Bogdan Borusewicz, Mirosław Drzewiecki, Tadeusz Mazowiecki, Grzegorz Schetyna, Hanna Suchocka, Adam Szejnfeld, Henryk Wujec i Janusz Lewandowski.
...."

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-03-03 11:04:19
Autor: cytryna
Hieny sięodgrażają
Panie Wilczak,

Wilczak pisze:
> [...]

Bronisław Komorowski, Stefan Niesiołowski, Marian Krzaklewski, Jerzy Buzek, Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Kazimierz Michał Ujazdowski. Spośród posłów Akcji Wyborczej Solidarność przeciwko tej ustawie głosował tylko poseł Jan Maria Jackowski. Za ustawą głosowali tez posłowie Unii Wolności, a wśród nich: Leszek Balcerowicz, Mirosław Czech, Jerzy Osiatyński, Bogdan Borusewicz, Mirosław Drzewiecki, Tadeusz Mazowiecki, Grzegorz Schetyna, Hanna Suchocka, Adam Szejnfeld, Henryk Wujec i Janusz Lewandowski.
..."

Pozdrowienia

Roman Rumian

Można powiedzieć,że to banda lodziarzy w komplecie. Ci ludzie nigdy nie powinni
za¶miecać polskiego parlamentu. To tylko tak pod rozwagę wyborcom PO okradanym
na każdym kroku. Emeryci kartka wyborcza ma swoj± siłe -patrz Podkarpacie oraz Olsztyn.

Data: 2009-03-03 14:07:26
Autor: Bad Behaviour
Hieny siÄ™ odgraĹĽajÄ…
Roman Rumian wrote:
Panie Wilczak,
[...]

A jaki jest wlasciwie program UPR? Bo nie mozna go nigdzie znalezc. Po ich ostatnim wystepie na wespol z LPR juz na nich nie glosuje. Sorry chlopaki, ale troche przykwasiliscie wiazac sie z Giertychem.

Data: 2009-03-03 15:26:30
Autor: Roman Rumian
Hieny się odgrażaj±
Bad Behaviour pisze:
(...)
A jaki jest wlasciwie program UPR?

Zlikwidować "koryto". Szczegóły tutaj:
http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid=79&aid=390

Bo nie mozna go nigdzie znalezc. Po ich ostatnim wystepie na wespol z LPR juz na nich nie glosuje. Sorry chlopaki, ale troche przykwasiliscie wiazac sie z Giertychem.

A komu dał Pan głos ?

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-03-04 08:24:23
Autor: Bad Behaviour
Hieny się odgrażaj±
Roman Rumian wrote:
Bad Behaviour pisze:
(...)
[...]

Sorki, ale te twarze czlonkow UPR nie sa zbyt reprezentacyjne. Moze przydalby sie wreszcie ktos z klasa, taki jak Michalkiewicz, ktory by ta partie reprezentowal? A gdzie sa mlodzi? W ogole nie slychac o mlodzierzowce.

Data: 2009-03-04 12:01:21
Autor: Roman Rumian
Hieny się odgrażaj±
Bad Behaviour pisze:
(...)
[...]

Mlodzieżówka jest, często wystepuje w takich programach TV w Krakowie "100 pytań do ...", młody UPR-owiec zdobył tytuł blogera roku 2008 na Onecie.
Co szczeggółów prosze pytac Pana Krzysztofa Pawlaka, który daje wiadomo¶ci ASME na tej li¶cie, lub poszukać na stronie Najwyższego Czasu: www.nczas.com

Roman Rumian

Data: 2009-03-03 12:27:07
Autor: Piotr
Hieny się odgrażaj±
Dnia Tue, 3 Mar 2009 09:51:44 +0100, Wilczak napisał(a):

Zarz±dzaj±cy OFE już zapowiadaj±, że w razie uchwalenia tych zmian zaskarż± je do Trybunału Konstytucyjnego i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwo¶ci.

Ale osso chozi? Przecież to jest po to, ten fundusz, żeby się
poloki_prawdziwe nażarły do potów, a nie po to, żeby Kowalski miał
wieksz± emeryturę.
Mieli żreć, to żr±.
pz
Piotr

Data: 2009-03-03 18:15:26
Autor: cyc
Hieny się odgrażaj±

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:49acefa0$0$29418$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Niech zyje kapitalizm w polskim wydaniu !!.
"Chcielista , to mata " !!

cyc

Data: 2009-03-03 18:58:25
Autor: BiguSS Wrog Ludu
Hieny się odgrażaj±
On Tue, 3 Mar 2009 18:15:26 +0100, "cyc" <biguskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Niech zyje kapitalizm w polskim wydaniu !!.

 a co lobuzie, tesknisz za PRL-em?

"Chcielista , to mata " !!

 aaaa, dobrze ci tak. dobrze!

--

 HeSk

Data: 2009-03-03 19:04:02
Autor: matusm
Hieny się odgrażaj±

[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Hieny się odgrażaj±