Hieny zerują na ludzkiej tragedii

Data: 2010-05-19 18:02:25
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Hieny zerują na ludzkiej tragedii
Proszę bardzo jak się cyka punkty żerując na ludzkiej tragedii i dramatach powodzian - poniżej link do strony kandydata, którego pęd do koryta nie powstrzyma nawet od wystawiania "zatroskanego" pyska na tle nieszczęścia.
http://www.bronislawkomorowski.pl/
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP

Data: 2010-05-19 18:05:50
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 18:02, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

"Mam pięcioro dzieci. To one mnie kontrolują. Trzymają przy ziemi.
Zadają tak proste pytania o Polskę, o ustrój, o różne konkretne sytuacje
polityczne. A to tylko fragment mojej rodziny."

No, no, Bronek to żartowniś.

Data: 2010-05-19 18:12:10
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Hieny zerują na ludzkiej tragedii
Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

Chodziło mi o to:
http://www.bronislawkomorowski.pl/komorowski-na-terenach-objetych-powodzia.html

Data: 2010-05-19 19:26:50
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf40c5f$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby to powiedział Jarosław Kaczyński  byłby to mega żart!

R.L.

Data: 2010-05-20 20:59:39
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-19 19:26, Rafał Lepudruk pisze:
[...]

szczegolnie gdyby slowo dzieci zamienil na koty

--
the_foe

Data: 2010-05-20 09:14:22
Autor: Tomek
[...]

Kuźwa, nie dość że WSI, to jeszcze dzieci...
Tomek

Data: 2010-05-20 12:05:40
Autor: cytryna
Hieny zerują na ludzkiej tragedii

> "Mam pięcioro dzieci. To one mnie kontrolują.

Kuźwa, nie dość że WSI, to jeszcze dzieci...
Tomek

Kadra rezerwowa WSI i UB w wydaniu progenitury fraglesa na statusie p.o.
Ten śmieszny facecik myśłi że zostanie preziem.Co za brak krytycyzmu. Jeden
chwalił się ze palił trawke i został wydymany. Ten fragles sadzi ze napisał prace magisterską w 11 dni. Skandal, powinni mu cofnąć dyplom jako wyłudzony
- Boże co za nierób! I to ma być wzór dla młodych Polaków, jakby nie dość było "profesora" po podstawówce, równie głupiego co bezczelnego.

Data: 2010-05-20 12:40:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ht2nmc$1tjd$1news.ett.com.ua...
[...]

Jesteś ze wsi?

--
stevep

Data: 2010-05-19 19:16:31
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <chrabia.bronislav@kumoroski.ze.wsi.com> napisał w wiadomości news:ht122k$a6j$1news.onet.pl...
[...]

Moim zdaniem tylko wizyta Jarosława Kaczyńskiego może powstrzymać powódź! Jarosławie Wielki! Ratuj swój naród!

R.L.

Data: 2010-05-20 21:01:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-19 19:16, Rafał Lepudruk pisze:
[...]

ponoc z Wielkopolski (jako kara za glosowanie na PO) zrobi wielki zbiornik retencyjny i nie bedzie juz powodzi w Kraju.

--
the_foe

Data: 2010-05-19 19:28:21
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

Szaleju się najadłeś czy co? Daj link do strony Jarosława Wielkiego! Tam to dopiero WODA!

R.L.

Data: 2010-05-20 12:15:06
Autor: PesTYcyD
Hieny zerują na ludzkiej tragedii
Sęk w tym, że Komorowski jako osoba pełniące takie a nie inne funkcje w państwie ma prawo i obowiązek spotkać się z ludźmi. Reszta frajerów się nie liczy.

Data: 2010-05-20 20:35:01
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Hieny zerują na ludzkiej tragedii
Użytkownik... he he - PesTYcyD raczył napisać:
Sęk w tym, że Komorowski jako osoba pełniące takie a nie inne funkcje w
państwie ma prawo i obowiązek spotkać się z ludźmi. Reszta frajerów się
nie liczy.

Tym bardziej, ze Buła kandyduje na urząd prezydenta.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Hieny zerują na ludzkiej tragedii