Hihihihistoria

Data: 2009-06-04 09:47:38
Autor: Jerzy Olszewski
Hihihihistoria
"Ministerstwo Obrony Federacji Rosyjskiej umieściło na swojej oficjalnej stronie internetowej tekst, w którym odpowiedzialnością za rozpętanie II wojny światowej obarczono Polskę.

Tekst ukazał się w dziale "Encyklopedia Wojskowa", w rubryce "Historia - przeciwko kłamstwu i fałszerstwom". Jego autorem jest pułkownik Siergiej N. Kowalow z Instytutu Historii Wojennej Ministerstwa Obrony FR."

Ładnie ?

Wczoraj pisałem w wątku "Santa Kroes" o perspektywie 20 lat i wypowiedzi młodego Europejczyka na temat IIWS. Dziś widzę, że niezbędna jest korekta. Tak będzie znacznie szybciej...

Data: 2009-06-04 09:56:34
Autor: \\n
Hihihihistoria
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Widać serial o przygodach Franka Dolasa w Rosji uchodzi za dokument ;-)

W każdym razie układa się to w jakąś całość:
1. Polska ponosi winę, za rozpętanie IIWW
2. Polska ponosi winę za zagładę żydów: http://www.rp.pl/artykul/310528.html
3. Polska zagrabiła majątek zamordowanych żydów: http://www.rp.pl/artykul/2,315135__Polacy__oddajcie_miliardy_.html

Czekamy na dalsze "fakty" na froncie walki o "odkłamywanie" historii...

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-06-04 10:14:50
Autor: Jeremiasz Kafelski
Hihihihistoria
A sio!
Ludzie idzcie z tymi rewelacjami na inna grupę

Data: 2009-06-04 19:37:45
Autor: Barbara
Hihihihistoria

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h07uak$bd4$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
| młodego Europejczyka na temat IIWS. Dziś widzę, że niezbędna jest
| korekta. Tak będzie znacznie szybciej...

Jurku, a gdzie sznurek?
nawet jeśli to sznurek do tekstu w cyrylicy?

ja czytam jeszcze w tym języku .. gorzej z poprawnym pisaniem :(
z góry dzięki :)
Barbara

PS
nawiasem mówiąc, pojęcia nie mam, czemu "chiński plac: zakodował się w mojej głowie na kilka lat po naszym czerwcu?
dopiero tak późno zaczęto o tym pisać ?
B.

Data: 2009-06-04 21:45:01
Autor: Jerzy Olszewski
Hihihihistoria
Barbara pisze:
[...]

Basiu

Sznurek ukradli , bo to źli ludzie byli :)

"MSZ domaga się wyjaśnień od rosyjskiego ambasadora w Polsce w sprawie tekstu o II wojnie światowej, który ukazał się na stronach rosyjskiego Ministerstwa Obrony - poinformował rzecznik resortu Piotr Paszkowski. W tekście na oficjalnej stronie rosyjskiego Ministerstwa Obrony - w dziale "Encyklopedia Wojskowa", w rubryce "Historia - przeciwko kłamstwu i fałszerstwom" - odpowiedzialnością za rozpętanie II wojny światowej obarczono Polskę. Tekst wieczorem zniknął ze strony. "

(z witryny WP)

Data: 2009-06-04 23:55:27
Autor: Barbara
Hihihihistoria

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h098pn$oba$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
| fałszerstwom" - odpowiedzialnością za rozpętanie II wojny światowej
| obarczono Polskę. Tekst wieczorem zniknął ze strony. "

dzięki, zdążyłam dosłuchać w TVP INFO.
koment rosyjski był taki, że to była nieoficjalna podstrona .. tyż ciekawe stwierdzenie ;)
pozdrówka :)
Barbara

Hihihihistoria