Hiker czyli alpinistyczny.pl - nowy sklep outdoorowy

Data: 2014-01-28 00:53:45
Autor: Pieszy
Hiker czyli alpinistyczny.pl - nowy sklep outdoorowy

Użytkownik <Titus_Atomicusnapisał
Witam,
Zauwazylem ze powstal nowy sklep outdoorowy.
http://www.alpinistyczny.pl

Szału ani rewolucji cenowej nie ma.
Poza tym albo jeszcze chłopaki nie uzupełnili albo to taki alpinistyczny bez raków i czekanów ale może teraz się nie używa bo to dla miętkich sprzęt  ;)
W sumie fajnie byłoby mieć sklep z domu na pieszo osiągalny.

pozdrawiam

Pieszy

pozdrawiam

Data: 2014-01-28 09:17:47
Autor: Zbynek Ltd.
Pieszy napisał(a) :
Użytkownik <Titus_Atomicusnapisał
Witam,
Zauwazylem ze powstal nowy sklep outdoorowy.
http://www.alpinistyczny.pl

Szału ani rewolucji cenowej nie ma.

Ani taki zupełnie nowy. Już dawno(?) był otwarty. W każdym razie w antyspamowych ustawieniach mojej przeglądarki figurował jako odwiedzany.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-01-28 09:57:11
Autor: Titus Atomicus
Hiker czyli alpinistyczny.pl - nowy sklep outdoorowy
In article <lc7p4c$9bs$1@node1.news.atman.pl>,
 "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

Pieszy napisał(a) :
> Użytkownik <Titus_Atomicusnapisał

Ani taki zupełnie nowy. Już dawno(?) był otwarty. W każdym razie w antyspamowych ustawieniach mojej przeglądarki figurował jako odwiedzany.

No, moze w necie.
Wydaje mi sie, ze w obecnym miejsu, tj. na ul Chmielnej w W-wie wczesniej go nie bylo.

Hiker czyli alpinistyczny.pl - nowy sklep outdoorowy