Hilary Clinton wykazuje klasyczne symptomy opętania

Data: 2016-08-05 14:54:37
Autor: pinokio
Hilary Clinton wykazuje klasyczne symptomy opętania
http://ewinia.nowyekran.pl.neon24.pl/post/132927,hilary-clinton-wykazuje-klasyczne-symptomy-opetania

Hilary Clinton wykazuje klasyczne symptomy opętania

Najznamienitszy egzorcysta Rosyjskiej Cerkwii Prawosławnej Moskiewskiego Patriarchatu uważa, że u Hillary Clinton widać ,,wyraźne symptomy" demonicznego opętania.

Historycznie rzecz ujmując to Hillary Clinton ma najwyższe notowania ,,negatywne" ze wszystkich amerykańskich polityków. Według ostatniego sondażu gazety ,,The Wall Street Journal", 55% Amerykanów odbiera ją negatywnie. Odsetek jej niechętnych wzrasta do 72% wśród białych mężczyzn. Jedynie 17% Amerykanów odbiera ją pozytywnie.
Właścicielem gazety ,,The Wall Street Journal" jest żyd Rupert Murdoch, który nie robi tajemnicy ze swojej sympatii dla Clinton i ze swojej nienawiści do Donalda Trumpa, tak więc te liczby mogą być dużo gorsze dla Clinton niż to ,,The Wall Street Journal" przyznaje. Reakcje respondentów przechodzą od stwierdzenia: ,,jest coś w niej co mi się nie podoba" do stwierdzenia, że ,,przyprawia mnie ona o ciarki"

Filmiki video z Clinton, zachowującą się dziwnie, zyskują zaraźliwą popularność na YouTube. Takie chociażby jak to poniżej:
  https://www.youtube.com/watch?v=YMHOcmDVBP0

Albo to video na którym ona świętuje śmierć obalonego prezydenta Libii, Muammara Kaddafi'ego:

https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

  Istnienie demonów jest artykułem Wiary w Rosyjskiej Cerkwii Prawosławnej i opętania demoniczne są częstym tematem dyskusji. Egzorcyzmy są normalnym zjawiskiem. ,,Russia Insider" rozmawiał z czołowym egzorcystą, prosząc go o ocenę kilku filmików video z Hillary Clinton. Zgodził się pod warunkiem zachowania anonimowości ponieważ ujawnienie jego nazwiska wymagałoby uzyskania zezwolenia od władz cerkiewnych, co było mało prawdopodobne.

Według niego, niespożyta i szaleńcza energia Hillary Clinton ma ,,wyraźne symptomy" demonicznego opętania. Zwrócił on również uwagę na rezultaty jej działalności w rządzie i zacytował Biblię: ,,Po ich owocach ich poznacie".
,,Od bombardowania Jugosławii do mordów w Libii, Syrii i na Ukrainie, Clinton wydaje się odruchowo wspierać politykę prowadzącą do niepotrzebnych śmiertelnych ofiar i do cierpień. To jest także taki symptom".
Jako przykład powszechnej akceptacji egzorcyzmów w Rosji zamieszczamy fragment wiadomości dotyczących zjawiska z połowy lat 2000-nych z czołowego rosyjskiego programu telewizyjnego ,,Post Scriptum". Prowadzącym jest Alieksiej Puszkow, szanowany dziennikarz, który od tamtego czasu stał się wpływowym politykiem, obecnie stojący na czele ważnej Komisji Spraw Zagranicznych rosyjskiej Dumy Państwowej.
  https://www.youtube.com/watch?v=Uej1ZKBtDx0

Data: 2016-08-05 09:35:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 14:54:27 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

Filmiki video z Clinton, zachowującą się dziwnie, zyskują zaraźliwą popularność na YouTube. Takie chociażby jak to poniżej:
  https://www.youtube.com/watch?v=YMHOcmDVBP0

Wygląda to raczej na lekką postać padaczki aktywowaną przez
silniejszy stan emocjonalny. Clinton powinna przebadać się na
zmiany w mózgu, bo tu ewidentnie zaburzenia neurologiczne wchodzą
w grę.

Albo to video na którym ona świętuje śmierć obalonego prezydenta Libii, Muammara Kaddafi'ego:

https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

Emocje "Schadenfreude" czyli cieszenie się z cudzej krzywdy świadczą
o chorobliwym skrzywieniu charakteru, ale to też za mała przesłanka.
Zauważ, że Clintonicha jest zaprzysięgłą entuzjastką ustroju, z którym jest związana silnymi emocjami i sentymentem, nad którymi
traci panowanie.

Jak się połączy te dwie rzeczy - zaburzenia neurologiczne
i charakteropatię to znaczy, że musiała ona przejść w młodości
bardzo rygorystyczną tresurę behawioralną, pozostawiającą ślady
urazów psychofizycznych. Takie coś spotyka się w rodzinach
wojskowych, misjonarskich, służbach specjalnych i zamkniętych
stowarzyszeniach.

Data: 2016-08-07 19:45:35
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w piątek, 5 sierpnia 2016 18:35:

Takie coś spotyka się w rodzinach wojskowych, misjonarskich, służbach specjalnych i zamkniętych stowarzyszeniach.

Te "rodziny misjonarskie" to jakiś nowy zakon?

Data: 2016-08-07 12:58:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:45:45 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Te "rodziny misjonarskie" to jakiś nowy zakon?

Nie, chodzi najczęściej o rodziny misjonarzy (pastorów, kaznodziejów, starszych
etc.) zorganizowanych kościołów/zborów/sekt protestanckich, jakich jest we współczesnym US od USrania ;) Takie rodziny wyjeżdżają do krajów głównie 3. świata na zorganizowane misje mając za zadanie docelowo pokryć swoją
działalnością cały glob. To zadanie się nazywa po ichniemu bodajże "The Great
Commission".

Data: 2016-08-07 19:47:13
Autor: u2
W dniu 2016-08-07 o 19:45, Marek Czaplicki pisze:
Te "rodziny misjonarskie" to jakiś nowy zakon?

czyli ty czeplik do starego zakonu należysz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-08-05 16:44:13
Hilary Clinton wykazuje klasyczne symptomy opętania
Data: 2016-08-05 18:47:22
Autor: Marek Czaplicki
pinokio pisze na pl.soc.polityka w piątek, 5 sierpnia 2016 14:54:

[...]

Dawno nie było nic z nowego ekranu, a paczajta jakim niusem walą. :-)

Hilary Clinton wykazuje klasyczne symptomy opętania