Himalaje dziennikarskiej durnoty.

Data: 2011-12-22 21:29:09
Autor: Przemysław W
Himalaje dziennikarskiej durnoty.
Platforma Obywatelska i największe media są odpowiedzialne za śmierć Marka Rosiaka, pracownika biura PiS w Łodzi, bo od dawna prowadzą nagonkę na PiS. Tak twierdzą politycy tej partii. I tak sugeruje Piotr Zaremba w "Rzeczpospolitej". Rozważania swe snują w związku z wyrokiem dożywocia dla Ryszarda Cyby za to morderstwo.

"Triumfująca większość panuje nad przekazem. (...) To ona była w stanie wmówić komuś, że za wszystkie nieszczęścia Polski odpowiada Kaczyński. Więc ten ktoś wziął waltera i zabił" - napisał Zaremba.

To publicystyczna łatwizna. Rzeczywistość wymyka się takim schematom. Norwegia to kraj spokojny o wielkiej kulturze politycznej. Jak więc wytłumaczyć, że to właśnie tam pojawił się Anders Breivik, potwór odpowiedzialny za rzeź na wyspie Utoya?

Opisywanie tego mordu jako elementu nagonki na PiS jest wielkim nadużyciem i służy jednemu: kreowaniu wizerunku partii pokrzywdzonej. A to wizerunek fałszywy.

Nie da się postawić znaku równości pomiędzy agresją obozu Platformy i obozu PiS. W Platformie najostrzejszym językiem posługują się osoby spoza ścisłych władz partii. Inni politycy Platformy odcinali się od agresji albo za nią przepraszali (np. Sikorski za watahy). A po drugiej stronie to właśnie sam Jarosław Kaczyński nie przebierał w słowach: były łże-elity, ZOMO, zdrajcy, sojusznicy morderców księdza Popiełuszki.

Lider PiS nie chciał rozmowy i dialogu. W jego interesie politycznym było podgrzewanie nastrojów i kreowanie się na ofiarę mediów. Dlatego świadomie je do siebie zrażał. Wybrał opcję: "Jestem politykiem pozasystemowym, kontestuję wszystko, co w Polsce się dzieje". Nazywał Polskę kondominium. Co się dziwić, że publicyści to krytykowali. W czasie prezydenckiej kampanii wyborczej, kiedy zmienił swój polityczny język, sympatia - także w mediach - do niego rosła. Omal nie wygrał wyborów. Ale potem mu się odechciało.

Znów pojawiły się sugestie, że polityczni konkurenci to zdrajcy chodzący na pasku Merkel i Putina. I pytania pod adresem dziennikarzy, czy służą niemieckim interesom. To przecież skandaliczne oskarżenia o zdradę ojczyzny. Ale my nad tym przeszliśmy do porządku dziennego. Ot cały prezes, cały on.

I dziennikarze - niezależnie od sympatii politycznych - zabiegają o wywiad z nim. Panu prezesowi nie chce się wstać rano? To my przyjedziemy na miejsce i nagramy, spełnimy wszystkie warunki. Pan prezes nie chce przyjść do studia? To my ustawimy wóz transmisyjny pod siedzibą PiS.

Ale prezes nie chce. Prezes chce iść na demonstrację, gdzie Unię Europejską porównuje się do obozu koncentracyjnego, a o premierze państwa polskiego mówi się "Herr Tusk".

To zdumiewające, że niektórzy publicyści wciąż dają się uwieść propagandzie "wielkiej krzywdy" Jarosława Kaczyńskiego.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10863429,Uwiedzeni_PiS_em.html#ixzz1hITw6AmZ

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-22 21:33:16
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

I tu Zaremba ma rację.

Data: 2011-12-22 21:38:15
Autor: Marek Czaplicki
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 21:33:

[...]

Trudno. Trzeba więc zrezygnować z krytykowania PiS-u, bo jeszcze komuś naprawdę wejdzie w mózg, że ta partia jest całym złem świata. Są ważniejsze rzeczy na ziemi niż słowa prezesa. Na przykład zbliżające się Święta. Czego i zdrowia i sobie i innym życzę.

Data: 2011-12-22 21:36:23
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 21:38, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

rzeczy na ziemi niż słowa prezesa. Na przykład zbliżające się Święta. Czego i

Krytyka to co innego niz pokaz chamskieji zmasowanej nagonki przy
pomocy
prawie WSZYSTKICH lzemediow!
Potrafisz to rozroznic?!
W twoje zyczenia zatem nie wierze, bowiem jestes skazonym produktem
w/w bezprzykladnie wscieklej propagandy!

Data: 2011-12-22 22:02:27
Autor: rAzor
Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
[...]

Dlaczego niby? Krytyka jak najbardziej jest wskazana i potrzebna, ale trudno jest utrzymać ją w jakichś rozsadnych granicach - raz, ze PiS sam się o to nieraz prosi, dwa, ze w PO nie brak adekwatnych pojebów, a nawet więcej, oszołomów i szaleńców, którzy swoją specyficzną osobowością, przekazem i słownictwem potrafią wywoływać agresję (o przeciwnych wektorach w zależności od politycznych preferencji) u ludzi.
Gdybym zasugerował, że głównymi detonatorami zachowań obywatela Ryszarda C. byli Niesiołowski i Palikot to bym się raczej nie pomylił.

Data: 2011-12-22 22:08:45
Autor: Marek Czaplicki
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 22:02:

[...]

No właśnie. Zajmijmy się PO. Jak na partię pojebów i szurniętych stanowczo za duże i przenoszone na wybory, ma poparcie w społeczeństwie. Należy coś z tym faktem zrobić. Skoro nie pomagają demokratyczne i ze wszech miar nie pozbawione słuszności próby skłócenia nas z resztą świata (wide insynuacje na temat kanclerki Niemiec). To może akcja społeczna: "PO to dla idiotów"?

Data: 2011-12-23 05:10:18
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 22:02:27 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Krytyka jest ja knajbardziej wskazana o ile nie dotyczy PiS Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-22 21:39:29
Autor: HaMMeR
On 23 Gru, 05:10, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 22-12-2011 o 22:02:27 rAzor <komu...@na.kolyme.ru> napisał(a):

> [...]
> C. byli Niesiołowski i Palikot to bym się raczej nie pomylił.

Krytyka jest ja knajbardziej wskazana o ile nie dotyczy PiS Dupikowski.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Napisz cos wreszcie z sensem i na temat, pasciarski snopie!

Data: 2011-12-23 16:21:01
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 06:39:29 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Napisz cos wreszcie z sensem i na temat, pasciarski snopie!

Jak tobie choć raz się to zdarzy, wystąpie o nagrodę Nobla.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-22 22:02:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd0469$46h$2inews.gazeta.pl...
[...]

Zaremba nie ma racji.

Data: 2011-12-22 22:09:32
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Twoje zdanie mnie nie interesuje. Przede wszystkim jest mało istotne.

Data: 2011-12-22 22:26:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd06aa$a7q$5inews.gazeta.pl...
[...]

A mnie twoje. Jest całkowicie nieistotne.

Data: 2011-12-23 05:11:03
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 22:09:32 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Jak każde odmienne Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-22 22:12:17
Autor: Przemysław W
[...]

Poważnie? Nie przeszkadza ci, że publikował w Gazecie Wyborczej i Tygodniku Powszechnym ?

Przemek

Data: 2011-12-22 22:18:07
Autor: rAzor
[...]

Mnie nie przeszkadza nawet to, że głosowałeś na PiS. :-D

Data: 2011-12-23 21:11:17
Autor: Przemysław W
Himalaje dziennikarskiej durnoty.

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Mnie nie przeszkadza nawet to, że głosowałeś na PiS. :-D

To nic dziwnego u obrońcy pedofilów i ubeckich donosicieli.

 Przemek

Data: 2011-12-23 05:09:00
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 21:33:16 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Oczywiście Dupikowski, Zaręba mówi wyłącznie cytatami swojego wielkiego  guru, aczkolwiek małego wzrostem.

--
stevep

Himalaje dziennikarskiej durnoty.