Hintertux

Data: 2009-11-11 02:35:12
Autor: Chris
Hintertux
Dnia Mon, 09 Nov 2009 20:42:17 +0100, Szewc napisał(a):

Jak w temacie, jeżeli ktoś był to jakie ma wrażenia?

Jeżdżenia od groma. Mnóstwo tras i nowoczesnych wyciągów.
Ja tam byłem już chyba z 10 razy i jeszcze wszystkich tras objętych
skipassem nie zaliczyłem.
Minusem jest dość kapryśna pogoda, więc warto rano przez internetowe
kamerki sprawdzić gdzie jest lepsza i tam jechać.
Często zdarza się że na niższych stokach jest mgła, a na szczycie jest
słońce i bezchmurne niebo, ale bywa, że lepsza pogoda jest na niżej
położonych terenach narciarskich.
Jeśli pogoda dopisze, to będziesz miał niezapomniane wrażenia
narciarskie. Jeśli nie dopisze, to też będziesz ten wyjazd długo pamiętał ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Hintertux