Data: 2010-09-12 17:03:02 | |
Autor: staszaiwa | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
Od niedawna wznowiłem przerwaną lata temu przygode z rowerem. I tu jest wyższość samochodu nad rowerem. Jakoś nikt nie obawia się spuścić samochodu z oka, nawet na cały dzień pracy, nawet jeśli jest wart grubo ponad 10 tysiaków.... -- |
|
Data: 2010-09-12 18:24:22 | |
Autor: Fabian | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 17:03, staszaiwa@vp.pl pisze:
I tu jest wyższość samochodu nad rowerem. Tak? To wyjaśnij mi te podchody na miejsca parkingowe pod moim blokiem :D Fabian. |
|
Data: 2010-09-12 18:31:11 | |
Autor: Fabian | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 18:24, Fabian pisze:
W dniu 12.09.2010 17:03, staszaiwa@vp.pl pisze: I jeszcze jedno. http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/840/53654/Kradzieze_rowerow.html http://www.policja.pl/portal.php?serwis=pol&dzial=4&id=187&poz=2&update=1 z czego wynika, że jednak więcej kradną samochodów. Widać rowerzyści bardziej boją się o swoje cacka. Fabian. |
|
Data: 2010-09-12 18:35:59 | |
Autor: staszaiwa | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 18:24, Fabian pisze: Nie dziwne. W ruchu drogowym to nie wiem nawet czy na 100 samochodów przypada 1 rower, czy mniej. -- |
|
Data: 2010-09-12 18:46:27 | |
Autor: Fabian | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 18:35, staszaiwa@vp.pl pisze:
W dniu 12.09.2010 18:24, Fabian pisze: Tak, podróże rowerem w miastach to coś około 2%, ale za to samochodów w Polsce jest tylko około 2 razy więcej niż rowerów. Fabian. |
|
Data: 2010-09-12 19:00:50 | |
Autor: staszaiwa | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 18:35, staszaiwa@vp.pl pisze:http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/840/53654/Kradzieze_rowerow.html >> http://www.policja.pl/portal.php?serwis=pol&dzial=4&id=187&poz=2&update=1czy > mniej. po miastach. A jak to wygląda jeśli wziążć pod uwage wszystkie drogi, nie tylko miasta? -- |
|
Data: 2010-09-12 19:46:38 | |
Autor: Fabian | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 19:00, staszaiwa@vp.pl pisze:
W dniu 12.09.2010 18:35, staszaiwa@vp.pl pisze:http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/840/53654/Kradzieze_rowerow.html A co to ma za znaczenie gdy dyskutujemy o możliwości kradzieży _zaparkowanego_ pojazdu? Fabian. |
|
Data: 2010-09-12 20:02:48 | |
Autor: staszaiwa | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 19:00, staszaiwa@vp.pl pisze:blokiem :D >>>>serwis=pol&dzial=4&id=187&poz=2&update=1 >>>>rower, > czy >>> mniej. Ma, i to bardzo dużo. Policyjne statystyki obejmują kradzieże pojazdów ze wszystkich miejsc w kraju, a nie tylko z miast. Stad pytanie o procentowy udział rowerów w całokształcie ruchu drogowego w Polsce. -- |
|
Data: 2010-09-12 19:42:43 | |
Autor: Krzysztof Olszak | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 2010-09-12 17:03, staszaiwa@vp.pl pisze:
I tu jest wyższość samochodu nad rowerem. I zostawia go otwartego, bez żadnego autoalarmu? Krzysztof |
|
Data: 2010-09-12 19:50:10 | |
Autor: Fabian | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 12.09.2010 19:42, Krzysztof Olszak pisze:
W dniu 2010-09-12 17:03, staszaiwa@vp.pl pisze: Co więcej, z tego co się orientuje to do droższych samochodów zakładają klika różnych niezależnych od siebie blokad. W byle najtańszym samochodzie są co najmniej 3 niezależne mechanizmy uniemożliwiające kradzież. Strzeżone parkingi też nie świecą pustkami. Fabian. |
|
Data: 2010-09-12 20:05:11 | |
Autor: staszaiwa | |
Hipermarkety i rower , jak to wyglada od strony praktycznej. | |
W dniu 2010-09-12 17:03, staszaiwa@vp.pl pisze:zamkniety na kluczyk, podobnie jak rower na ulocka. autoalarm jest moze w 50% samochodów (nie mylić z centralnym zamkiem) -- |