Hipokryci.

Data: 2012-01-14 08:44:10
Autor: Leprechaun
Hipokryci.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7147srj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Już zaczęłam wracać do zdrowia, już ponownie zabrałam się za ukochane
hobby - historię i jakiś szatan szepnął mi bym kliknęła pilota. Spokój
diabli wzięli, Proszę Drogiego Czytelnika, by wybaczył mi pojawiające się
niezbyt eleganckie wyrazy. Lepiej klepać po klawiaturze niż wyjść pod
wpływem silnych emocji i dać po pysku jakiemuś lekarzowi. Poza tym miałam
już nic nie pisać.

DOBRO PACJENTA używane było co najmniej kilkadziesiąt razy w Sejmie i na
różnych konferencjach, a pacjent przeżywa prawdziwe męki tantalowe. Wy nie
macie na względzie dobra pacjenta, macie na względzie SWOJE dobro!

OCZYWIŚCIE, Chodzi wyłącznie o kasę! To nie państwo podniosło ceny leków tylko aptekarze i powiązani z nimi lekarze, a z nimi koncerny farmaceutyczne. To państwo czyli my mamy dopłacać do leków, a to całe towarzystwo paść dupska nie ruszając palcem. Czy widział ktoś biednego właściciela aptek?

BomBel

Hipokryci.