Hipokryzja POlszewickiego mot³ochu z Kaweckim na czele!

Data: 2011-06-17 13:07:03
Autor: Antenka
Hipokryzja POlszewickiego mot³ochu z Kaweckim na czele!
On 17 Cze, 21:32, Przemys³aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> w

Kij ci w d_ _ _ê  kapucho.

Antenka

Data: 2011-06-17 22:32:14
Autor: Przemys³aw W
Hipokryzja picowskiego mot³ochu.

U¿ytkownik "Ka³tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Kij ci w d_ _ _ê  kapucho.

a tobie patyk w siedzenie, trans.

Przemek

--

"Szczególnie "masz b³oto na twarzy, ty wielka hañbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hañbo" rycz±ce z g³o¶ników podczas gdy prezes pl±cze siê pomiêdzy

Wydaje siê, ¿e Kaczyñski móg³by zniszczyæ Platformê tylko w jeden jedyny sposób: wstêpuj±c do niej."

Data: 2011-06-18 12:21:31
Autor: Leprechuan
Hipokryzja POlszewickiego mot³ochu z Kaweckim na czele!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6b5de28d-c4da-42e8-bb80-0fe5c40129d6fr19g2000vbb.googlegroups.com...
On 17 Cze, 21:32, Przemys³aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> w

Kij ci w d_ _ _ê  kapucho.

Antenka

Na mi³o¶æ trzeba zas³u¿yæ, transie. Powiedz mi jak takie transy jak ty onanizuj± siê/masturbuj±? Ja wy to robicie? ;)

BomBel

Hipokryzja POlszewickiego mot³ochu z Kaweckim na czele!