Hipotetyczna rozterka

Data: 2011-09-07 20:31:06
Autor: Maciek
Hipotetyczna rozterka
W dniu 2011-09-07 20:27, to pisze:
Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?

Jak myślicie?

.... nie zaśmiecaj grupy, sio na pl.rec.motocykle ;-D

Data: 2011-09-07 18:53:44
Autor: to
Hipotetyczna rozterka
begin Maciek
Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?

Jak myślicie?

... nie zaśmiecaj grupy, sio na pl.rec.motocykle ;-D

Przepraszam, ale bardzo zaciekawiła mnie ta kwestia. Czy mógłbyś jednak wyrazić swoją opinię w przedmiotowym temacie?

Data: 2011-09-07 21:47:16
Autor: Maciek
Hipotetyczna rozterka
Przepraszam, ale bardzo zaciekawiła mnie ta kwestia. Czy mógłbyś jednak
wyrazić swoją opinię w przedmiotowym temacie?

  YES!

Data: 2011-09-07 20:17:57
Autor: to
Hipotetyczna rozterka
begin Maciek
Przepraszam, ale bardzo zaciekawiła mnie ta kwestia. Czy mógłbyś jednak
wyrazić swoją opinię w przedmiotowym temacie?

  YES!

Więc słuchamy. :>

Data: 2011-09-08 08:22:50
Autor: Maciek
Hipotetyczna rozterka
Więc słuchamy. :>

Yes. Sam mam podobny sprzęt. Chiński "poniemiecki" kask i motorynkę ;-)

Data: 2011-09-08 11:38:19
Autor: to
Hipotetyczna rozterka
begin Maciek
Yes. Sam mam podobny sprzęt. Chiński "poniemiecki" kask i motorynkę ;-)

NiebieskÄ…?

Data: 2011-09-09 13:13:07
Autor: Maciek
Hipotetyczna rozterka