Hippopotamus amphibius

Data: 2010-05-25 12:42:00
Autor: DJ MC Donald Musk
Hippopotamus amphibius
Czy to nie jest czasemnazwa rodowa zony Bobra - Komoroskiego?

Data: 2010-05-25 21:44:24
Autor: Grzegorz Z.
Hippopotamus amphibius
Dnia Tue, 25 May 2010 12:42:00 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

Czy to nie jest czasemnazwa rodowa zony Bobra - Komoroskiego?

Jadwiga Kaczyńska - czy to czasem nie jest imię i nazwisko tej kobiety
którą rajcuje Jarek?

Data: 2010-05-26 23:54:03
Autor: Antenka
Hippopotamus amphibius
Czy to nie jest czasemnazwa rodowa zony Bobra - Komoroskiego?
 Jadwiga Kaczyńska - czy to czasem nie jest imię i nazwisko tej
kobiety, którą rajcuje Jarek? <

Nie porównuje matki śp. Prezydenta RP p. Jadwigi Kaczyńskiej, która
była piękną kobietą i jest nią nadal, do tego "hrabiowskiego
maszkarona".
Piękne osoby, a taką  z pewnością jest mama J.K., mają to do siebie,
że do końca życia pozostają piękne. Wystarczy spojrzeć na stare
fotografie p. Jadwigi jak niezwykłą urodą została obdarzona, a nawet
na te obecne, które krążą w różnych czytadłach. Ma niezwykle piękną
twarz, szlachetne rysy.

Antenka

P.s. Matka powinna być najważniejsza w życiu każdego człowieka. Żon
teoretycznie można mieć wiele, a matkę ma się jedną.

Data: 2010-05-27 12:14:33
Autor: cirrus
Hippopotamus amphibius
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba32f000-9708-4bd3-bfca-fa0a3db375abe28g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

No, no jak była piękna to ja się chyba nie znam.

--
stevep

Data: 2010-05-25 21:48:00
Autor: karwanjestdebilem
Hippopotamus amphibius

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ff5dc000-9b4f-49e6-a38d-94f4af90dd3fm21g2000vbr.googlegroups.com...
Czy to nie jest czasemnazwa rodowa zony Bobra - Komoroskiego?

Ta czasemnazwa pasuje mi bardziej do Jakubiak i Sobeckiej.

Przemyslaw Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, który ma doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ze wszystko zgodne z prawem, upadly".

Data: 2010-05-25 22:07:24
Autor: Piotr
Hippopotamus amphibius
Dnia Tue, 25 May 2010 21:48:00 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Ta czasemnazwa pasuje mi bardziej do Jakubiak i Sobeckiej.

Ale razem ważonych, prawda Przemku?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-25 22:19:52
Autor: CeSaR
Hippopotamus amphibius
Ta czasemnazwa pasuje mi bardziej do Jakubiak i Sobeckiej.

Ale razem ważonych, prawda Przemku?
Piotr

Drogi Piotrze,
czy waga ma znaczenie w polityce? Albo w zwykłej przyzwoitości?

Data: 2010-05-25 13:24:14
Autor: DJ MC Donald Musk
Hippopotamus amphibius
On 25 Maj, 22:19, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

> Ale razem ważonych, prawda Przemku?
> Piotr

Drogi Piotrze,
czy waga ma znaczenie w polityce? Albo w zwykłej przyzwoitości?

ale przeciez "wzrost" ma! i jak nam udowodnilo POstwo  znaczenie ma
kapitalne!
Juz POstwo zapomnialo o "kurduplach"?

Data: 2010-05-25 22:30:49
Autor: raff
Hippopotamus amphibius
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Nie zapominajmy o kurduplu Kaweckim!

R.

Data: 2010-05-25 22:43:48
Autor: CeSaR
Hippopotamus amphibius
ale przeciez "wzrost" ma! i jak nam udowodnilo POstwo  znaczenie ma
kapitalne!
Juz POstwo zapomnialo o "kurduplach"?

Jeśli jeden debil użył debilnego argumentu to ty, używając dokładnie tego samego stajesz się takim samym debilem.
A wycieczki osobiste, co do wzrostu, wagi, urody bądź jej braku są debilizmem.

Data: 2010-05-27 07:17:50
Autor: Piotr
Hippopotamus amphibius
Dnia Tue, 25 May 2010 22:43:48 +0200, CeSaR napisał(a):

Jeśli jeden debil użył debilnego argumentu to ty, używając dokładnie tego samego stajesz się takim samym debilem.
A wycieczki osobiste, co do wzrostu, wagi, urody bądź jej braku są debilizmem.

Problem w tym, że te "debile" są ministrami, posłami, opiniotwórczymi
dziennikarzami...
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64

Data: 2010-05-27 08:38:11
Autor: CeSaR
Hippopotamus amphibius
Problem w tym, że te "debile" są ministrami, posłami, opiniotwórczymi
dziennikarzami...

No i? To im daje jakieś bonusy? Debil to debil.

Data: 2010-05-25 22:51:01
Autor: Piotr
Hippopotamus amphibius
Dnia Tue, 25 May 2010 22:19:52 +0200, CeSaR napisał(a):

[...]

Zawsze myślałem, że jeżeli już ma, to trzeciorzedne, ale od kilku lat
dowiaduję się, że podstawa to: waga, wzrost, wygląd żony, lapsusy słowne,
konto w banku, hodowla kota, prawo jazdy...
No, słowem wszystkie nieistotne pierdółki były wałkowane na wszystkie
sposoby i ile się dało. Do prawdziwych dokładano zmyślone (Borubar,
mapłki), i tak to się pełoskiej dziczy wesoło wlokło.
I teraz, gdy ktoś mnie usiłuje namówić na przywoitość, to się zastanawiam
czy takiemu od razy w ryja strzelić, czy może najpierw kopnąć w dupę?
Bo biorę taką uwagę za niesamowitą bezczelność i agresywną kpinę.
Piotr

Data: 2010-05-26 09:47:33
Autor: CeSaR
Hippopotamus amphibius
[...]

Acha, czyli zamiast zacząć walczyć z czymś, co cię wkurwia to po prostu zaczynasz sam stosować i usprawiedliwiać te metody.
If you can't beat them, join them...

Data: 2010-05-26 07:32:28
Autor: cirrus
Hippopotamus amphibius
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:hthbc3$sbk$1news.onet.pl...
[...]

Nie razem ważonych tylko razem mierzonych, w sumie metrpięćdziesiąt.

--
stevep

Hippopotamus amphibius