Hirschberg in Schlesien - dawno, dawno temu...

Data: 2009-08-29 16:41:54
Autor: boukun
Hirschberg in Schlesien - dawno, dawno temu...
Polacy przed wojną współpracowali z Hitlerem, a potem Ruskie pomogli nam Niemców wypierdolić http://www.youtube.com/watch?v=GIk0DZkyzpU

boukun

Data: 2009-08-29 07:50:52
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Polacy przed wojną współpracowali z Hitlerem, a potem Ruskie pomogli nam Niemców
wypierdolićhttp://www.youtube.com/watch?v=GIk0DZkyzpU

Stara niemiecka mapa Świdnicy w twoim gabinecie będzie świadczyć o
niemieckich korzeniach miejscowości w której przyszło ci żyć.. Całkiem
sympatyczny akcent, zupełnie nie rozumiem po co skomentowałeś to
bełkotem o Ruskich...

Data: 2009-08-29 07:53:34
Autor: Tzva Adonai
Hirschberg in Schlesien - dawno, dawno temu...
On 29 Sie, 16:50, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

 mapa Świdnicy

Wróć!... Jeleniej Góry.....

Data: 2009-08-29 16:54:25
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4866338c-bbb9-4640-92cf-1f94683c7ef5r36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

A kto pomógł Niemców wypierdolić z tych ziem, na których się urodziliśmy i mieszkamy i poniósł przy tym największe straty? http://boukun.wrzuta.pl/obraz/26rUeFVLuBV/cmentarz_komunalny_w_jeleniej_gorze

boukun

Data: 2009-08-29 08:04:11
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A kto pomógł Niemców wypierdolić z tych ziem, na których się urodziliśmy

Odpierdala ci bekon.. Żyjesz w sterylnym świecie niemieckiej
telewizji, chwalisz się niemieckim obywatelstwem własnego syna, na
każdym kroku podkreślasz swoje związki z Niemcami, swoim dzieciom
kupujesz niemieckie zabawki, pod własnym dachem rozmawiasz z nimi po
niemiecku i zachęcasz ich do takich rozmów między sobą, na ścianach
wywieszasz niemieckie mapy... Robisz to pod publikę, żeby wkurwić
Polaków na internetowych forach dyskusyjnych?.. A może należysz do
folksdojczerskiej rodziny z esesmańskimi tradycjami, która biła
rekordy w mordowaniu żydowskiej ludności cywilnej?.. Kształt twojej
czaszki uwydatniony golarką i agresywne, plebejskie maniery mogłyby o
tym świadczyć... A może po prostu jesteś wariatem?..

Data: 2009-08-29 17:12:11
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
tym świadczyć... A może po prostu jesteś wariatem?..

no przy boukunie wydajesz się całkowicie normalny.

Data: 2009-08-29 17:19:42
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:23935cb3-5e06-497c-9ed8-2212b682e086f33g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Uprasza się o nie wypisywanie brzydkich komentarzy pod moimi klipami na You Tube, pod groźbą ich usunięcia...

Ja potrafię z innymi nacjami współżyć, alewspółżyjące z Polakami obce nacje nas wykluczają... i na to chcę zwrócić uwagę...
boukun

Data: 2009-08-29 08:25:58
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 17:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja potrafię z innymi nacjami współżyć

Nie potrafisz, bo jesteś obleśnym nazistą.. Takich jak ty nikt dziś
nie lubi, wszędzie będziesz dostawał po ryju...

Data: 2009-08-29 17:47:37
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:3f9f5373-7061-4387-b002-14c511971b42j9g2000vbp.googlegroups.com...
On 29 Sie, 17:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja potrafię z innymi nacjami współżyć

Nie potrafisz, bo jesteś obleśnym nazistą.. Takich jak ty nikt dziś
nie lubi, wszędzie będziesz dostawał po ryju...

No mnie w szkole nie bili... A w rzeźni wyrobiłem sobie charakter i wszystkich wieśniaków z okolicznych wsi o szafki blaszane w szatni rzucałem i napierdalałem po pracy, aż całe mordy mieli sine...

boukun

Hirschberg in Schlesien - dawno, dawno temu...