Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie

Data: 2017-11-15 22:29:17
Autor: A. Filip
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Gratulujemy tego politycznego "sukcesu" na miarę ich potrzeb i możliwości.

Data: 2017-11-15 14:05:35
Autor: japanizer
On Thursday, November 16, 2017 at 6:29:19 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Gratulujemy tego politycznego "sukcesu" na miarę ich potrzeb i możliwości.

A wg. PiS na Malcie dobrze, że zabili tą dziennikarkę, bo przecież donosiła na własny rząd.

Data: 2017-11-16 06:55:35
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yl8bxuq15f-hbf3@wp.eu...
Gratulujemy tego politycznego "sukcesu" na miarę ich potrzeb i możliwości.

Masz sklerozę pis-owski parobku? Pamiętasz 27:1? KTO wtedy wypiął się na nasz kraj? Właścielka broszki! TYLKO ONA! Więc niech teraz nie jęczy. Prawda jest okrutna. W PRL-pis zaczyna się FASZYZM!

CL

Data: 2017-11-16 01:10:50
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Aleś ty ty naiwny biedny lemingu - przecież ten wybór Tuska, to była kacza prowokacja. W zamian za chadeka w PE, na 'cysorza' miał iść socjalista. I co wtedy?
Wtedy Tusk by wrócił do Polski i wykosił z PO Schetynę. Potem razem z .N    mógłby zjednoczyć totalną opozycję (Schetyna nie wyciągnie na ulicę stu tysięcy - on zręczny aparatczyk jest, ale nie ma charyzmy jak Tusk).

Data: 2017-11-16 12:03:04
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 10:10 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Tusk w PE spełnił znacznie ciekawszą rolę :)
W Polsce był "ciepłą wodą w kranie". W Brukseli okazał się "ciepłym moczem  w nocniku", z ręką w którym powoli budzi się Unia.
Efektem jego rządów może być likwidacja tego stanowiska, jako  niepotrzebnego!
Brawo Tusk!
Prezes zachwycony!

--
Trefniś

Data: 2017-11-16 16:40:38
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y9smbeymmtaby1tncap.home...
[...]

Módl się o dobre samopoczucie prezesa. Tusk takich jak ty olewa sikiem prostym.

CL

Data: 2017-11-16 12:43:56
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
On generalnie wszystko olewa. Olał obowiązki premiera, teraz olewa swoją fuche w EU, was lemingow też oleje i wyjedzie sobie do Peru.

Data: 2017-11-16 21:50:31
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 21:43 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

On generalnie wszystko olewa. Olał obowiązki premiera, teraz olewa swoją  fuche w EU, was lemingow też oleje i wyjedzie sobie do Peru.

Ciekawe, czy malowanie kominów też olewał?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/malgorzata-tusk-chciala-sie-rozstac-z-premierem-donaldem-tuskiem/09rmg80

--
Trefniś

Data: 2017-11-16 13:17:26
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Gdyby je malował, to by się czegoś nauczył.

Data: 2017-11-17 07:08:10
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y9tdihvemtaby1tncap.home...
[...]

Tusk pracował a  co porabiał twój umiłowany prezes? Czy skalał się jakąś pracą? Nawet kuwety sam nie czyści tylko wyręcza się ministrami-popychadłami.

CL

Data: 2017-11-17 03:27:46
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Po ch.. praca w spółdzielni studenckiej. Tam płacono za nic, bo to były punkty werbunkowe dla SB.

Data: 2017-11-17 14:33:36
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 12:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Po ch.. praca w spółdzielni studenckiej. Tam płacono za nic, bo to były  punkty werbunkowe dla SB.

I tak otwarcie się przyznajesz, że cię zwerbowano?

--
stevep

Data: 2017-11-17 07:35:26
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Myjcie lepiej te szyby Pietrzykowski, bo na konfidenta i tak się nie nadajecie.

_kolektyw

Data: 2017-11-18 08:35:32
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 16:35 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Myjcie lepiej te szyby Pietrzykowski, bo na konfidenta i tak się nie  nadajecie.

_kolektyw

Potwierdzam ,ale ty masz najwyższe kwalifikacje na konfidenta jak zresztą  większość pisdzielców.

--
stevep

Data: 2017-11-18 01:57:27
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
Do PiS-u ja nie należę, ale podpie*dolić potrafię. I wiem Pietrzykowski gdzie mieszkasz i jak się nazywasz. No więc uważaj i publicznie nikogo tutaj nie znieważaj, bo znowu będziesz miał nieprzyjemną sprawę.

Data: 2017-11-18 13:14:24
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 10:57 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Do PiS-u ja nie należę, ale podpie*dolić potrafię. I wiem Pietrzykowski  gdzie mieszkasz i jak się nazywasz. No więc uważaj i publicznie nikogo  tutaj nie znieważaj, bo znowu będziesz miał nieprzyjemną sprawę.
Nie strasz, nie strasz bo się sfajdasz.

--
stevep

Data: 2017-11-18 14:24:43
Autor: Lepudruk

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

No patrzcie. Filutek Wyblakły  (siedzi w koszu) nie ma argumentów więc
próbuje zastraszania.
Jakież to PiS-owskie!

--
Lepudruk

Data: 2017-11-18 17:30:53
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:24 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

To te ubeckie metody PiS-u, które miał Duda na myśli, a dla niepoznaki  przypisał je PO.

--
stevep

Data: 2017-11-18 09:10:25
Autor: jacekbialy80
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie
A ciebie to jaka różnica?

Data: 2017-11-17 09:11:00
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 07:08 Opozycja Totalna <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Naucz się odpowiadać przed delimiterem stopk1!

Prezes przynajmniej nie tłukł żony, o co oskarżają Donalda Tuska!
Wiele wskazuje, że coś jest na rzeczy.

--
Trefniś

Data: 2017-11-17 06:21:37
Autor: japanizer
On Friday, November 17, 2017 at 5:11:03 PM UTC+9, Trefniś wrote:
> [...]

Naucz się odpowiadać przed delimiterem stopk1!

Prezes przynajmniej nie tłukł żony, o co oskarżają Donalda Tuska!

Buahahah, ależ was dupa boli od Tuska!

Donald Tusk - premier kraju, podczas swoich rządów zapewnił największy rozwój Polski w jej historii, prezydent Unii Europejskiej.

Co osiągnął Kaczyński? Doktoryzował się z marksizmu-leninizmu, przyczynił się do śmierci własnego brata, a jak udało mu się w końcu po 25 latach starań zwyciężyć w wyborach parlamentarnych, to zdążył podzielić polskie społeczeństwo na dwa plemiona. Nie umie kierować samochodem, nie umie obsługiwać komputera, nie ma żony i nigdy nie miał nawet dziewczyny -- taki mściwy burak, cebulak, stereotypowy Polak z najgorszych żartów, który jest zdolny podpalić kraj, by utrzymać się u władzy za wszelką cenę.

Data: 2017-11-17 15:27:23
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

Ale to idol wielu takich samych życiowych nieudaczników, prawda Trefno Doldowo
Zenkowe Podwójniaki :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-17 11:28:28
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Prezes przynajmniej nie tłukł żony, o co oskarżają Donalda Tuska!
Wiele wskazuje, że coś jest na rzeczy.

Na stare głupie lata załapałeś się przynajmniej na staż u Goebbelsa :DDDDDDDD
Musi ciebie boleć codzienne zasadzanie skoro już zapluwasz się :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-16 16:58:16
Autor: Trefniś
Histeryczne zwycięstwo platformy donosicie lskiej w Euro-Parlamencie
W dniu .11.2017 o 16:40 Opozycja Totalna <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Ciekawe - bo płaczformersów olali już wszyscy...

--
Trefniś

Data: 2017-11-17 07:06:37
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y9szzeqkmtaby1tncap.home...
W dniu .11.2017 o 16:40 Opozycja Totalna <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Ciekawe - bo płaczformersów olali już wszyscy...

--

Nawet nie wszyscy PiS-owcy. Ty jesteś mniejszością!

CL

Data: 2017-11-17 09:45:43
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 07:06 Opozycja Totalna <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Naucz się odpowiadać pod delimiterem stopki!
Najważniejsze, że Płaczformę olewa elektorat!

--
Trefniś

Data: 2017-11-17 11:27:19
Autor: Presidente de San Escobar
Histeryczne zwycięstwo (27:1) w Euro-Parlamencie
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Najważniejsze, że Płaczformę olewa elektorat!

Ale ty nie możesz bez niej się obyć. Szczekasz w każdym poście, sfinksowa anio
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Wypnij się, dziś też dostaniesz porację od władcy twojego umysłu :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-16 11:46:11
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Gratulujemy tego politycznego "sukcesu" na miarę ich potrzeb i możliwości.

Pis donosił na Polskę ile mógł w 2011 i 2012 i wuja zdziałał :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Histeryczne zwycięstwo platformy donosicielskiej w Euro-Parlamencie