Historia auta

Data: 2018-11-14 12:41:46
Autor: Kris
Historia auta
https://zapodaj.net/4f8cc9f2d236b.jpg.html
https://zapodaj.net/6f0fe7c9d9d65.jpg.html
https://zapodaj.net/81ba685239d1d.jpg.html

Co sądzicie o historii tego auta
Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

Data: 2018-11-14 21:55:05
Autor: RadoslawF
Historia auta
W dniu 2018-11-14 o 21:41, Kris pisze:

Co sądzicie o historii tego auta
Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

Jak kupił emeryt czy rencista to mógł faktycznie tyle jeździć.
Co nie gwarantuje że jak mu sprzedawali w 2011 to nie cofnęli o
sto tysięcy, lub o dwieście.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-14 22:00:57
Autor: Irokez
Historia auta
[...]

Jak rocznie? widzę tylko jeden rok. Może wyjazd do pracy, może choroba.
Potem normalnie, po około 12tyś. Podobnie robię.

--
Irokez

Data: 2018-11-14 22:28:12
Autor: Irek.N.
Historia auta
Znam astrę, która po 3 latach miała 6700km przebiegu. Codziennie używana. Po prostu z domu do pracy było może 3km, kilka razy wyjazd wakacyjny i tyle. Samochód sprzedany w rodzinie, nowy... podobne przebiegi. Za to jak popatrzę na swoje przebiegi, to żal bierze ile czasu spędza się w samochodzie.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-11-14 23:50:05
Autor: Adam
Historia auta
[...]

W zeszłym roku znajomy chciał sprzedać Lanosa. Jednego z pierwszych, Koreańczyka.
Miał przejechanych nieco ponad 30 tys. km.
Dostał go jako nagrodę (był jakimś "wysokim"). A że było go stać, to jeździł stale swoimi autami, lepszymi. Lanosem robił wypady tylko rekreacyjnie, ze dwa razy w miesiącu. Autko cały czas w garażu. Nawet mam gdzieś fotki :)
Lanos wyglądał, jakby miesiąc wcześniej wyjechał z salonu. Dziadek nawet jeszcze folii z tylnych siedzeń nie zdjął.
Szkoda trochę, że to nie np FSO - to bym kupił.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-11-15 08:37:12
Autor: Miroo
Historia auta
W dniu 2018-11-14 o 21:41, Kris pisze:
https://zapodaj.net/4f8cc9f2d236b.jpg.html
https://zapodaj.net/6f0fe7c9d9d65.jpg.html
https://zapodaj.net/81ba685239d1d.jpg.html

Co sądzicie o historii tego auta

Ja się bardzo nie znam, ale patrząc pesymistycznie:
- w 2005 kupił go jakiś Francuz
- w 2006 go rozwalił
- 2006.08 kupił Polak
- 2006.12 pierwsza rejestracja po 4 miesiącach naprawy ;)

> Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

To tylko jeden rok taki skrajny. Wygląda jakby ktoś mało używał z losowego powodu (wyjazd, zabrane prawo jazdy,...)
W pozostałych latach przebiegi jak ostatnio u mnie - na parkingu służbowym wyrosły bloki i jeżdżę do pracy autobusem :(

Pozdrawiam

Historia auta