Historia cen nieruchomości

Data: 2010-01-28 09:19:18
Autor: DFpawel
Historia cen nieruchomości
Witam,

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale może ktoś mi podpowie gdzie szukać.
Interesuje mnie jak kształtowały się ceny transakcyjne/ofertowe nieruchomości na rynku polskim przez ostatnie 20 lat w poszczególnych rejonach. Znalazłem statystyki jedynie od roku 2003 tutaj:

http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1120_PLK_WAI.htm

Gdzie można takie informacje dostać? Jeżeli to niemożliwe to może być nawet z okresu nieco późniejsze. Zdaje sobie sprawę że wtedy była inna inflacja, zarobki. Bo ciekawi mnie ile można było kupić m2 za średnią krajową np 15 lat temu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-01-28 09:34:07
Autor: DFpawel
Historia cen nieruchomości
Witam,

Przejrzałem te statystyki które podałem w poprzednim poście i wyglądają strasznie biednie.. Gdzie znajdę bardziej szczegółowe dane z podziałem na województwa? Interesują mnie dane np. z kilku miast na terenie śląskiego GOP. Bo np z roku 2005 jest tylko coś takiego:

Średnia cena (na poziomie kraju) za 1m2 powierzchni użytkowej lokali
mieszkalnych kształtowała się na poziomie 1 390 zł i była w stosunku do roku ubiegłego wyższa o ok. 20%. W województwie mazowieckim wyniosła ona 3 701 zł wobec 819 zł w województwie śląskim.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-01-28 15:32:54
Autor: Xena
Historia cen nieruchomości
w wiadomości: hjri1u$a2f$1@inews.gazeta.pl,
DFpawel <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Niektóre analizy zamieszczone tutaj
http://www.mrn.pl/analizy/Analizy,3.html
mogą speełniać Twoje wymagania.

pozdrawiam Tatiana
--
Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre,
ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie.

Data: 2010-01-28 13:27:22
Autor: mk
Historia cen nieruchomości
Własnie tam powinieneś dotrzeć do danych, dzwoń do Informatorium GUS
Pdr. M

Historia cen nieruchomości