Historia jednego VW - jako ciekawostka

Data: 2009-12-17 09:49:38
Autor: glang
Historia jednego VW - jako ciekawostka
dostałem linka od kolegi, warto zajrzeć:
http://vwszrot.pl/
Gość kupił Passata 2.0 TDI i opisuje swoje perypetie z tym silnikiem.

współczuję
ale miałem 3 samochody z tym silnikiem. fakt że z każdym pożegnałem się przed 100 tys km ale ten pierwszy spotkałem niedawno w stolicy i ma prawie 300 tys i bez zarzutu. no glowicę wymieniałem jeszcze ja w ASO :)
teraz męczę ten silnik w samochodzie który waży 1900 kg wieć ma trochę ciężej.
zobaczymy co będzie :)
pzdr
GL

Historia jednego VW - jako ciekawostka