[Gazownia] Historia ojczysta

Data: 2009-12-29 13:12:16
Autor: Olin
[Gazownia] Historia ojczysta
Luźny związek z górami, ale są nie tylko wzgórza ale i bandy UPA. Cos na okres świateczno-noworoczny:

http://wyborcza.pl/1,75480,7392746,Historia_ojczysta.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

Data: 2009-12-30 01:52:15
Autor: serak
Historia ojczysta
Taka kiepska gawęda przy kiepskiej wódce. Nie polecam.

Data: 2009-12-30 12:32:28
Autor: Olin
Historia ojczysta
Dnia Wed, 30 Dec 2009 01:52:15 -0800 (PST), serak napisał(a):

Taka kiepska gawęda przy kiepskiej wódce. Nie polecam.

Przykro mi, że Gazownia nie zaspokoiła twych gustów literackich.
Może, w ramach rekompensaty, ukoi Cię klasyka literatury Antysalonu:
http://www.trojka.net/509,,,jaroslaw_kaczynski_chce_byc_zelaznym_kanclerzem_iv_rp.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
Baruch Spinoza

Data: 2009-12-30 03:36:11
Autor: serak
Historia ojczysta
> Taka kiepska gawęda przy kiepskiej wódce. Nie polecam.
Olin odpsiuje:
Przykro mi, że Gazownia nie zaspokoiła twych gustów literackich.
Może, w ramach rekompensaty, ukoi Cię klasyka literatury Antysalonu:http://www.trojka.net/509,,,jaroslaw_kaczynski_chce_byc_zelaznym_kanc...

Nie bardzo rozumiem. To jakaś kontra? Ale chyba nie na temat.
Przywołałeś jakiś tekst, przeczytałem go, stwierdziłem, że mi się nie
podoba i tyle. Po co więc wyjeżdżasz mi tu z kaczką????

Data: 2009-12-30 13:18:59
Autor: Olin
Historia ojczysta
Dnia Wed, 30 Dec 2009 03:36:11 -0800 (PST), serak napisał(a):

Po co więc wyjeżdżasz mi tu z kaczką????

W okresie świątecznym ludzie okazują sobie szczególną życzliwość; podobno w
Wigilię nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem. Łudziłem się, iż te niezapomniane frazy - prawdziwe perły wśród pereł
reportażu IV RP - sprawią Ci większą przyjemność niż alkoholowe dyrdymały.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2009-12-30 04:26:41
Autor: serak
Historia ojczysta
Drogi Olinie, Twoje obsesje dot. wybiórczej  nie są dla mnie
interesujace i prezentowanie ich na pl.rec.gory jest niesmaczne.
Zresztą na innych grupach juz zwracano Ci na to uwagę.

Data: 2009-12-30 13:39:01
Autor: Olin
Historia ojczysta
Dnia Wed, 30 Dec 2009 04:26:41 -0800 (PST), serak napisał(a):

Zresztą na innych grupach juz zwracano Ci na to uwagę.

Z niekłamana ciekawością dowiedziałbym się jakie to były grupy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Przejdą lata i wieki przeminą, pójdą w zapomnienie złodzieje
 i aferzyści z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
 będą zapewne wspominały pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
 Prawda zmartwychwstała, choć grobu pilnowali żołnierze."
prof. Włodzimierz Bojarski

Data: 2009-12-30 04:49:44
Autor: serak
Historia ojczysta
Grzesiek:
 Z niekłamana ciekawością dowiedziałbym się jakie to były grupy.
Nie chce mi się przeszukiwać. Ale masz chłopie obsesje i to jest fakt..

Data: 2009-12-30 13:58:02
Autor: Olin
Historia ojczysta
Dnia Wed, 30 Dec 2009 04:49:44 -0800 (PST), serak napisał(a):

 masz chłopie obsesje i to jest fakt.

Powiedziałbym, iż jest to oczywista oczywistość; o czym można dowiedzieć
się na innych grupach, których jednak nie warto przeszukiwać.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
 do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
 audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
 których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
prof. Janusz Kawecki

Data: 2009-12-30 05:05:41
Autor: serak
Historia ojczysta
Powiedziałbym, iż jest to oczywista oczywistość; o czym można dowiedzieć
się na innych grupach, których jednak nie warto przeszukiwać.
uzdrawiam
Grzesiek
I znajdowac tam takie perełki Twojego autorstwa jak ta:
"Dlatego należy słuchać Radio Maryja, czytać Nasz Dziennik i oglądać
Telewizję Trwam, gdzie omawiane kwestie były rzetelnie i
wielokrotnie, obszernie omawiane."

Data: 2009-12-30 14:25:58
Autor: Olin
Historia ojczysta
Dnia Wed, 30 Dec 2009 05:05:41 -0800 (PST), serak napisał(a):

I znajdowac tam takie perełki Twojego autorstwa jak ta:

Posiadanie cichego wielbiciela bardzo podnosi samoocenę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Najlepiej ze wszystkich mają lekarze; ich sukcesy biegają po świecie, zaś
niepowodzenia zakopuje się w ziemi."
 Jacques Tati

[Gazownia] Historia ojczysta