Historia pewnego nagrania

Data: 2010-10-05 10:12:21
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
http://nczas.home.pl/publicystyka/smolensk-historia-amatorskiego-wideo
Jakoś niezbyt głośno było dotąd w kraju o wynikach analiz FBI w
sprawie katastrofy smoleńskiej.
 I w ten sposób coraz bardziej oczywiste jest że platfonsy oddać
władzy absolutnie nie mogą, bo to tak jakby swoje zakute łby położyli
pod topór. Będzie ciekawie....
J-23

Data: 2010-10-05 19:21:10
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 I w ten sposób coraz bardziej oczywiste jest że platfonsy oddać
władzy absolutnie nie mogą, bo to tak jakby swoje zakute łby położyli
pod topór. Będzie ciekawie....

Oczekujesz, że PO odda władzę? A jak ci się wydaje, kto decyduje, które ugrupowanie wygrywa wybory?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-05 12:09:28
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 5 Paź, 19:21, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Oczekujesz, że PO odda władzę?
Oczekuję że będą glebę darli pazurami żeby tak się nie stało. Oczekuję
ze nie cofną się przed żadnym łajdactwem ani skurwysyństwem żeby do
tego nie dopuścić, a już w żadnym razie żeby nie oddać władzy
kaczystom. Bo to dla nich oznacza  całe lata pierdzenia w pasiaki.
J-23

Data: 2010-10-05 21:32:49
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Historia pewnego nagrania

pisem@..pl> wrote:

[...]

Przecież to od wyborców zależy, a nie od twoich oczekiwań. Póki co, po upływie trzech lat wygląda na to, że to pic drze pazurami, by dopchac się do władzy. Z kiepskim rezultatem z resztą.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-05 22:55:08
Autor: Jaksa
Historia pewnego nagrania
On Tue, 05 Oct 2010 21:09:28 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 5 PaĹş, 19:21, Jarek nie obroniÄš  kĚźyĚźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

[...]

Ach, zeby tak istotnie bylo!

Ale te 2 lata rzadow PiS wcale nie sklania mnie do takiego optymizmu.

Jaksa

Data: 2010-10-05 14:24:16
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 5 Paź, 22:55, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Ach, zeby tak istotnie bylo!
Ale te 2 lata rzadow PiS wcale nie sklania mnie do takiego optymizmu.

Kaczor mógł  w przeszłości iść z nimi na różne układy, ustępstwa- i
nawet jako polityk powinien był tak robić, problem w tym ze czynił to
niezręcznie. A teraz nie wierzę żeby  puścił płazem kłamstwa i
matactwa związane ze śmiercią brata. To nie jest dla niego sprawa
polityczna tylko osobista, takie odnoszę wrażenie.
J-23

Data: 2010-10-05 23:42:14
Autor: Jaksa
Historia pewnego nagrania
On Tue, 05 Oct 2010 23:24:16 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 5 PaĹş, 22:55, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Ach, zeby tak istotnie bylo!
Ale te 2 lata rzadow PiS wcale nie sklania mnie do takiego optymizmu.

Kaczor mĂłgł  w przeszłości iść z nimi na róşne układy, ustępstwa- i
nawet jako polityk powinien był tak robić, problem w tym ze czynił to
niezręcznie. A teraz nie wierzę Ĺźeby  puścił płazem kłamstwa i
matactwa związane ze śmiercią brata. To nie jest dla niego sprawa
polityczna tylko osobista, takie odnoszę wrażenie.
J-23

Nu tak, ale co z tego? To nawet w istocie rzeczy nie jest dobre.

Przeciez nikt prawdy o Katyniu II nie wywlecze na swiatlo dnia,
bo pomysl tylko o skutkach?

Nikomu to nie jest na reke. Takze Polsce chyba nie, mielibysmy
sie dumnie obnosic z faktem ze jestesmy drugiej kategori panstwem?
Tak naprawde nie objetym parasolem NATO?
No bo tak jest przeciez faktycznie.

Kennediego jak sadze zamordowano na zamowienie Kremla (to bylo
po kryzysie kubanskim) i co? Jaka kontrreakcja bylaby mozliwa?

A zamach na papieza? I co?

Wiec..

Jaksa

Data: 2010-10-05 14:55:11
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 5 Paź, 23:42, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Nu tak, ale co z tego? To nawet w istocie rzeczy nie jest dobre.
Wcale nie twierdzę że jest. Byc może nawet będzie aż tak złe że lepiej
cierpieć tego ryżego bęcwała niż dać  kaczorowi okazje do osobistej
vendetty.
Przeciez nikt prawdy o Katyniu II nie wywlecze na swiatlo dnia,
bo pomysl tylko o skutkach? Nikomu to nie jest na reke.
Nawet jeżeli wywlecze to nic to nie da. Zresztą tu nie chodzi o
udowodnianie  Rosjanom winy ale o uziemienie ich pachołków
mieszających bezkarnie w polskiej polityce. Materiału jest już chyba
dość na wiele widowiskowych procesów.
J-23

Data: 2010-10-06 00:10:02
Autor: Jaksa
Historia pewnego nagrania
On Tue, 05 Oct 2010 23:55:11 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 5 PaĹş, 23:42, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Nu tak, ale co z tego? To nawet w istocie rzeczy nie jest dobre.
Wcale nie twierdzę że jest. Byc może nawet będzie aż tak złe że lepiej
cierpieć tego ryĹźego bęcwała niĹź dać  kaczorowi okazje do osobistej
vendetty.
Przeciez nikt prawdy o Katyniu II nie wywlecze na swiatlo dnia,
bo pomysl tylko o skutkach? Nikomu to nie jest na reke.
Nawet jeżeli wywlecze to nic to nie da. Zresztą tu nie chodzi o
udowodnianie  Rosjanom winy ale o uziemienie ich pachołkĂłw
mieszających bezkarnie w polskiej polityce. Materiału jest już chyba
dość na wiele widowiskowych procesów.
J-23

Polski wymiar sprawiedliwosci, taki jak jest, to groteska.
Tu PiS tez nic nie dokonal, przez cale swoje 2 lata.

Ja sobie tak zamarze o jakis rozruchach w kraju, bylby to chyba
najlatwiejszy sposob usuniecia nieporzadku w kraju.

No i unikneloby sie w ten sposob posrednictwa niewydolnych
sadow w osadzaniu lotrow.

Ciach, prach i juz.

Jaksa

Data: 2010-10-06 01:04:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Historia pewnego nagrania

"Hans Kloss" 40e8222b-7b9b-4e05-a6f6-f0fb1cde64f3@g18g2000yqk.googlegroups.com

[...]

Policz sobie, gdzie byli dzielni lotnicy, gdy dowiedzieli się
(choćby od swego znajomego -- lotnika z Jaka 40) o nisko
zawieszonej piździe (w żargonie lotniczym pizda to po prostu
mgła ;) -- tak na wszelki wypadek wyjaśniam, bo niektórym może
się to słowo z czymś kojarzyć niepotrzebnie) nad Siewiernym?

Wiedzieli, że wysokością decyzyjna jest wysokość 100 metrów nad ziemią,
podczas gdy podstawa tej pizdy znajdowała się grubo poniżej 50 metrów.

Musieli tez wiedzieć o tym, że drzewa osiągają wysokość większą niż
50 metrów, a każdy samolot pochyla się na skrzydłach przy manewrowaniu.

A teraz wyobraź sobie inną sytuację: Lecąc samolotem, dowiadujesz się o tym, że:

 -- 100 km od Ciebie jest lotnisko, na którym możesz wylądować
 -- poza tym lotniskiem nie ma lotniska położonego bliżej Ciebie niż 300 km
 -- masz zapas paliwa tylko na 200 km

ale Ty jednak próbujesz dolecieć do celu oddalonego od Ciebie aż o 400 km... :)

Po przeleceniu 250 km spadasz i giniesz...

A Twój brat oskarża świat o dokonanie -- zestrzelenia, manipulacji, zbrodni itd... :)

Piloci wiedzieli o tym, że nie mają czego szukać nad Smoleńskiem.
Wiedzieli i oni, i inni wiedzieli o tym -- białoruska ambasada RP
przygotowała im nawet przyjęcie powitalne w Mińsku czy w Witebsku.

Obsługa lotniska ostrzegała, pilot Jaka 40 (ten, który dostarczył tam dziennikarzy) ostrzegał...

Zrób se puku w swoja głowę.
Czy wierzysz w to, że stery w tym samolocie zablokowane były na kwadrans przed lądowaniem? :)
Piloci **lądowali** -- świadomie, wbrew zdrowemu rozsądkowi i wbrew obowiązującym przepisom. :)
Lądowali spokojnie, bez obaw -- szturman odliczał spokojnie odległość dzielącą ich od ziemi...

Nawet gdyby wylądowali w takich warunkach, powinni byli być oskarżeni o niepotrzebne
narażanie życia i mienia!!! Wykazali się nie odwagą, lecz niedojrzałością i głupotą!

Ktoś jednak za tą ,,głupotą'' stoi. Kto? Piloci nie zmartwili się złą
pogodą -- jakby czekali na taka okazję. Nie przerazili się mgły i lądowali
wbrew rozsądkowi, wbrew zasadom, na przekór TAWSom i innym ostrzegaczom...

Czym dysponowali, jakimi przyrządami, jaką praktyką, że odważyli się
na taką głupotę? I kto jest odpowiedzialny za takie kształcenie?!

Gdy Ty widzisz znak zakazu ograniczający szybkość do 70 km/h i jedziesz
z szybkością 300 km/h -- możesz być uznany za bohatera czy za głupca?
Nawet jeśli nie zginiesz (i nie pozabijasz innych) w razie wpadki
(złapania przez policję) musisz ponieść karę.

Wiadomo, że samolot nie miał cudskrzyneczek w kolorze pomarańczy,
że miał zwykłe MAKi, ale też wiadomo, że był nie tylko remontowany
w Rosji, lecz także był rasowany przez wojaków, a RP należy do NATO,
więc na pokładzie **mogła być** najnowsza aparatura, o której cywilom
nawet nie śni się!!! Wiadomo, że Błasik pomagał (uczestniczył!!) w tym
lądowaniu -- wbrew przepisom, czyniąc to lądowanie jeszcze bardziej
komicznym!!!

Dlaczego piloci nie zapoznali się z lotniskiem przed lądowaniem?
Mało im płacą? Byli zajęci dorabianiem do chleba? :)
Dlaczego nie lądowali w Witebsku, bądź w Mińsku, albo w Moskwie,
lecz uparli się na Smoleńsk wbrew rozsądkowi -- przecież nie byli
chorzy umysłowo!?

Położenie lotniska można znaleźć w Googlach z dokładnością dostateczną
do wylądowania -- za darmo, jeśli nie liczyć kilkunastu sekund czasu. :)
Dzisiejsza aparatura potrafi pokazać położenie odbiornika z dokładnością
do kilku milimetrów w oparciu o systemy mniej więcej nazywane GPS.

Jak więc to stało się, że pewni siebie piloci lądują przed pasem,
mając do dyspozycji TAWS, nawigację naziemną zwaną radiolatarniami,
radar kontrolera lotu, wysokościomierze baryczne i radiowe oraz (bez
wątpienia) zwykłe i niezwykłe urządzenia pokazujące pozycję w oparciu
o GPS -- nawet jeśli te urządzenia nie potrafiły pokazać (bo nie potrafiły)
położenia z dokładnością milimetrową, musiały pokazać, że samolot znajduje
się nie tuż przed początkiem pasa, ale całkiem jeszcze od niego daleko...

Kolejne pytanie to -- dlaczego piloci (niby obeznani z lataniem)
próbowali poderwać samolot do góry, będąc tuż nad ziemią? Na tej
wysokości (chyba 20 metrów) raczej powinni byli lądować w krzakach,
jak to uczynili Rosjanie podobnym samolotem na krótko przed tym właśnie
lądowaniem -- nikt w tamtym samolocie nie zginął. (choć co prawda
tamten samolot miał na pokładzie tylko kilka osób w chwili lądowania
wśród drzew -- w lesie, niedaleko lotniska, którego piloci nie odnaleźli
z powodu mgły)

Ciekawe są też dociekania -- czy bez kawałka skrzydła można było sterować
samolotem. Czy to był eF, czy samolot pasażerski? Lotnicy (na grupie
o lotnictwie) pokazali film z eFem lecącym i lądującym ,,like
a rocket'' -- z jednym skrzydłem.

Ale Tu 154 nie miał stosownej mocy do lotu bez skrzydła!!!

-=-

Aby było jasne -- ja nie latam, chyba że (jak Kolina z grupy o lotnikach) do sracza. :)

Zła wentylacja mojego mieszkania (kominy niekoniecznie ciągną smród
z mieszkania na zewnątrz -- czasami wręcz odwrotnie, czyli ciągną do
mojego mieszkania smród z innych sraczy i innych kuchni!!) powoduje
podtrucia, które czasami przyspieszają decyzję o locie do sracza. :)

Zdecydowana większość z Was nie lubi kleru z pobudek przyziemnych,
że tak to ujmę w słowa. Ja walczę z nimi o własne życie -- to z powodu
Ozorowskiego nie mogę skutecznie doprowadzić pracy kominów wentylacyjnych
mego mieszkania do porządku.

Można powiedzieć, że ja nie mam innej drogi niż wojna z duchownymi!
Duchowni chcą szmalu i władzy!!! Kaczyński podobnie!!! A ja walczę
o swoje życie w sensie dosłownym!!!!

A teraz bucu Ozorowski zapytaj sam siebie -- kogo Bóg wysłucha w tym sporze?
Ciebie (dążącego do władzy i do pieniędzy) czy mnie, którego zabijasz? :)
U Jana Pawła II mogłeś być arcybiskupem, u mnie jesteś zbrodniarzem!

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     .     .04   749   ^c 440              .   438

Data: 2010-10-05 17:18:08
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 6 Paź, 01:04, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Policz sobie, gdzie byli dzielni lotnicy, [itd]

Nie wiem ani ty nie wiesz. Wiesz tylko to co ci powiedzą kacapy,
którym tuskodonek oddał w skandaliczny sposób wyłączność na śledztwo w
tej sprawie, z rażącym złamaniem dwustronnej umowy polsko-rosyjskiej
zresztą. A temat zupełnie nie jest o technicznych aspektach katastrofy
tylko o historii jednego amatorskiego filmu, co do którego
autentyczności chyba nikt nie zgłasza obiekcji.
J-23

Data: 2010-10-06 02:43:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Historia pewnego nagrania

"Hans Kloss" 366f28a7-9b4c-4741-8496-6ec85974a9bf@f6g2000yqa.googlegroups.com

Policz sobie, gdzie byli dzielni lotnicy, [itd]

: Nie wiem ani ty nie wiesz. Wiesz tylko to co ci powiedzą kacapy,

Ambasada RP na Białorusi przygotowała przyjęcie. :)
Nie było wątpliwości co do tego, że samolot nie będzie lądował w Smoleńsku. :)

[...]

No tak... Autentyczność tego akurat filmu (mniemam, że chodzi
Ci o film ,,Stawka większą niż życie'') nie budzi wątpliwości. :)

Data: 2010-10-06 09:20:34
Autor: boukun
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:366f28a7-9b4c-4741-8496-6ec85974a9bff6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
A nie mówiłem, wszystko wyciął i czepił się tłuk swojej psychicznej mantry...

boukun

Data: 2010-10-06 00:38:09
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 6 Paź, 09:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A nie mówiłem, wszystko wyciął i czepił się tłuk swojej psychicznej mantry...

Ty głupi gnoju, gówno mnie obchodzą rzeczywiste czy wydumane
okoliczności katastrofy, temat jest tylko i wyłacznie o historii
pewnego filmu. Zrozumiało bydlę? W tył zwrot i wypierdalaj, żydu.
J-23

Data: 2010-10-06 09:47:31
Autor: boukun
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:97adc38a-a969-468f-a99b-4de76313231ef6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Sam półmózgu nie wiesz, o co ci chodzi. Szukasz dziury w całym. Wariat ukatrupił tylu ludzi, a ty sie czepiasz nie wiedząc czemu jakiegoś filmiku i głupa potem rżniesz...

boukun

Data: 2010-10-06 01:17:11
Autor: boukun
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:i8gauq$cat$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie licz, że ten fanatycznmy tłuk na te bardzo mądre wywody odpowie. Czepi się jednego, jak rzep psiego ogona i będzie mędził...

boukun

Data: 2010-10-06 01:52:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Historia pewnego nagrania

"boukun" i8gc07$kja$1@mx1.internetia.pl

Nie licz, że ten fanatycznmy tłuk na te bardzo mądre wywody odpowie. Czepi się jednego, jak rzep psiego ogona i będzie mędził...

Wprawdzie za czasów Klossa nie było takich samolotów, ale może jednak czegoś się
dowie i odpowie... Ostatecznie pracował w kontrwywiadzie i wywiadzie -- czy jakoś tak... ;)

Druga wojna światowa zdumiewa... Polacy byli mordowani (w Katyniu, Miednoje
itp. miejscach) przez czerwonoarmistów, po czym konwojowali pomoc wleczoną do
ZSRR z Zachodu, aby za chwilę znów być mordowanymi w ramach Akcji Burza... Na
dodatek tą bronią Sowiety strzelały do Polaków, którą im Zachód dostarczył :)
pod osłoną polskich okrętów wojennych... :)

Data: 2010-10-07 02:34:24
Autor: Jaksa
Historia pewnego nagrania
On Wed, 06 Oct 2010 01:52:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"boukun" i8gc07$kja$1@mx1.internetia.pl

Nie licz, Ĺźe ten fanatycznmy tłuk na te bardzo mądre wywody odpowie.  Czepi się jednego, jak rzep psiego ogona i będzie mędził...

Wprawdzie za czasĂłw Klossa nie było takich samolotĂłw, ale moĹźe jednak  czegoś się
dowie i odpowie... Ostatecznie pracował w kontrwywiadzie i wywiadzie --   czy jakoś tak... ;)

Druga wojna światowa zdumiewa... Polacy byli mordowani (w Katyniu,  Miednoje
itp. miejscach) przez czerwonoarmistĂłw, po czym konwojowali pomoc  wleczoną do
ZSRR z Zachodu, aby za chwilę znĂłw być mordowanymi w ramach Akcji  Burza... Na
dodatek tą bronią Sowiety strzelały do PolakĂłw, ktĂłrą im ZachĂłd  dostarczył :)
pod osłoną polskich okrętów wojennych... :)

Proba sabotowania niemieckich dostaw na front wschodnich przez polskie
podziemie byla moim zdaniem bledem.

Nalezalo pozwolic sie obu stronom maksymalnie wykrwawic, starajac sie
w miedzyczasie przetrwac w mozliwie dobrym stanie. Bylby to racjonlany
wybor. Bo kazde porownanie potencjalow Rosji (i aliantow zachodnich)
z Niemcami i Japonia, dawalo gwarancje kleski Rzeszy w dluzszym
horyzoncie.

Trzeba bylo po prostu poczekac.

Jedyna niewiadoma, ale taka ktorej nie mozna bylo a priori uwzglednic,
byla bron atomowa, ktora pojawila sie w uzyciu pod koniec II wojny.

Gdyby Niemcy mieli ja uzyskac, to oczywiscie sabotowanie ich lini
zaopatrzeniowych mialoby jak najbardziej sens. Ale pojawienia sie
tej broni nie mozna bylo przewidziec, wiec wynik wojny byl niejako
gwarantowany.

Jaksa

Data: 2010-10-14 23:08:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Historia pewnego nagrania

"Jaksa" op.vj6jvmdc1j561p@atlantis

Ty używasz żargonu lotniczego -- z Tobą nie pogadam. :)
Ja latam tylko do sracza, a i to rzadko -- zwykle chodzę tam majestatycznie. :)

--
  ^  750 25  27     .     .04       .             749    ^c 440                    .                     438

Data: 2010-10-05 19:38:49
Autor: u2
Historia pewnego nagrania
W dniu 2010-10-05 19:21, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Nie umiesz cytować ? :)

Data: 2010-10-05 19:58:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:272b1b80-5bee-4b70-bad6-b19c1484ce8bk10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

==================================

Czy to przypadkiem nie są konfabulacje pana Szymowskiego?
Skąd ma takie informacje?
Pracuje w FBI?
FBI upubliczniło analizy?

Data: 2010-10-05 12:01:28
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 5 Paź, 19:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Czy to przypadkiem nie są konfabulacje pana Szymowskiego?
Skąd ma takie informacje?
Pracuje w FBI?
FBI upubliczniło analizy?

Czy to nie są przypadkiem twoje bredzenia? Jakie masz argumenty żeby
podważać jego wiarygodność?
A o to gdzie pracuje zapytaj go sam.
J-23

Data: 2010-10-05 22:18:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e968508e-4c9b-4734-bc46-dbde10b4b05fc10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

================================

Prosta sprawa. Nie wierzę w jego majaczenia.

Data: 2010-10-05 22:54:15
Autor: Jaksa
Historia pewnego nagrania
On Tue, 05 Oct 2010 22:18:10 +0200, Bogdan Idzikowski  <bogdanid@neostrada.pl> wrote:

UĹźytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości  news:e968508e-4c9b-4734-bc46-dbde10b4b05fc10g2000yqh.googlegroups.com....
On 5 PaĹş, 19:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

[...]

===============================>
Prosta sprawa. Nie wierzę w jego majaczenia.

Jestes prostym czlowiekiem, fakt.
A nawet prostackim.

Jaksa

Data: 2010-10-06 15:15:46
Autor: cyc
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cab675c$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Szczegolnie istotne sa dochodzenia katastrofy prowadzone przez FBI !! :) .
Piszacy artykul w swoim propagandowym zapedzie zapomnial , ze nie ma pojecia o kompetencjach w Ameryce !!.
Paranoja , pomieszana z nienawiscia , siega zenitu .
Czym to sie skonczy ? byc moze rzezia ale obawiam sie , ze pierwszymi ofiartami beda ci , ktorzy ta rzez rozpetuja . Nie bedzie bowiem " zmiluj " ani prosb o lekarstwo przeciw paranoi .

cyc

Data: 2010-10-06 09:46:12
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 6 Paź, 15:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Szczegolnie istotne sa dochodzenia katastrofy prowadzone przez FBI !! :) ..

Jakie "dochodzenia" durniu? To była jedynie profesjonalna analiza
filmu ściągniętego z sieci a nagranego przez przypadkowego świadka
tuż po upadku prezydenckiego samolotu. Analiza na  którą nie było stać
tuskognojów ani ich sowieckich mocodawców.
J-23

Data: 2010-10-06 20:17:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7200e92f-0ea4-443a-b688-d2267be0ddc2d17g2000yqm.googlegroups.com...
On 6 Paź, 15:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Co ma FBI do katastrofy w Smoleńsku, durniu?
Kto ją zlecił i w jaki sposób autor wszedł w jej posiadanie, durniu?
"Durniu" - to jakiś nowy sposób uprzejmego zwracania się do siebie przyjęty w picu, durniu?

Data: 2010-10-07 15:45:01
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 6 Paź, 20:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Co ma FBI do katastrofy w Smoleńsku?

Nic głupi platfonsie. Ale póki co ani ty ani twój rudy szefuncio nie możecia
zakazać FBI ani np.UNESCO (jeżeli przyjdzie im na to ochota) ściągania filmów
z netu , poddania ich technicznej analizie i podawania do wiadomości
publicznej jej wyników. A jeżeli jakiś umysłowy pederasta twierdzi że nie wie
co to jest FBI to mu krótko przypomnę: rządowa agencja US of A będąca częścią
systemu bezpieczeństwa tego kraju. Do jej kompetencji nalezą m.in. działania
wywiadowcze i kontrwywiadowcze poza granicami swojego państwa. Jak widać
zajmuje się na własną rękę także przypadkami morderstw dokonywanych na
politykach sojuszniczych krajów. Zdziwiony? J-23

Data: 2010-10-07 18:16:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8kptt$s48$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby głupota mogła fruwać...

Data: 2010-10-07 16:26:17
Autor: Hans Kloss
Historia pewnego nagrania
On 7 Paź, 18:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Gdyby głupota mogła fruwać...

..to osiągałbyś właśnie drugą prędkość kosmiczną. J-23

Data: 2010-10-07 18:51:06
Autor: cyc
Historia pewnego nagrania

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8ksb9$6d0$1inews.gazeta.pl...
On 7 Paź, 18:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Gdyby głupota mogła fruwać...

.to osiągałbyś właśnie drugą prędkość kosmiczną.
J-23

Matole ! do fruwania potrzebne jest powietrze , czyli cos co wypelnia Twoj powiekszony wodoglowiem leb 1.

cyc

Data: 2010-10-07 16:00:09
Autor: cyc
Historia pewnego nagrania

On 6 Paź, 15:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

On nie ma pojecia czym jest i do czego powolano FBI !!.
Gdyby choc napisal CIA , no !,  moznaby nie wziasc go za durnia , tylko ew. za podatnego na sugestie  durniow ale teraz nie pozostawil watpliwosci co do tego kim jest .

cyc

Data: 2010-10-06 03:22:41
Autor: the_foe
Historia pewnego nagrania
W dniu 2010-10-05 19:12, Hans Kloss pisze:
[...]

ale sciema... Gosciu pisze co mu schizofrenia podpowie...
co do nagrania, po raz pierwszy pojawilo sie na yt 14.10 i nigdy nie zniknelo.

--
the_foe

Data: 2010-10-07 08:49:10
Autor: u2
Historia pewnego nagrania
W dniu 2010-10-06 03:22, the_foe pisze:
ale sciema... Gosciu pisze co mu schizofrenia podpowie...
co do nagrania, po raz pierwszy pojawilo sie na yt 14.10 i nigdy nie
zniknelo.

Ściemniasz ruski pachołku.

Data: 2010-10-06 10:57:14
Autor: Miglanc
Historia pewnego nagrania

[...]

Będzie ciekwiej! Wkrótce, tuż przed wyborami ukaże się informacja kto kazał lądowąc pilotom we mgle! Oj będzie się działo!

--

Zahir

Historia pewnego nagrania