[piątkowo] Historia pewnego wypad ku drogowego

Data: 2010-01-21 18:13:48
Autor: Bydlę
PSYLO wrote:

> 25-letni Michał P. spowodował dziś wypadek(ciaaaaaach)
>
> Źródło:
> http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100120/JAROSLAW/857401297
> lub krócej: http://tnij.org/flgz

No i o co chodzi?
Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

> Jako ciekawostkę polecam porównanie powyższej wersji z wersją Policji:
> http://tnij.org/flg0

Tak, policja i ich pisanina:

"W wyniku uderzenia doszło do rozpołowienia na dwie części"

Oni tam, w policji, sądzą, że można rozpołowić na osiem części?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2010-01-21 19:08:41
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Thu, 21 Jan 2010 18:13:48 +0100, Bydlę napisał(a):

No i o co chodzi?
Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

A widzisz różnicę pomiędzy rowerem, a Roverem? Początkowo zastanawiałem się
co zostało z rowerzysty po ciachnięciu na pół Hondy :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-23 14:16:36
Autor: Bydlę
Przemysław Bernat wrote:

> A widzisz różnicę pomiędzy rowerem, a Roverem?

Tak - pierwsze, to to nazwa welocypedu, drugie to nazwa firmy. :-)
(nie zwracaelm na to uwagi, bo na zdjęciach nie było widać żadnego bicykla)

>Początkowo zastanawiałem się
> co zostało z rowerzysty po ciachnięciu na pół Hondy :-)

Turbodymomen?
Który zawstydził wszystkie przecinaki?
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-01-21 19:38:32
Autor: Irokez
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hja21k$l3u$1cougar.axelspringer.pl...
PSYLO wrote:

> [...]
> lub krócej: http://tnij.org/flgz

No i o co chodzi?
Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

Bydlę, przeczytaj jeszcze raz

Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

--
Irokez

Data: 2010-01-22 14:49:41
Autor: eManitou

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hja705$pf3$1@news.onet.pl...

Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

Nie ważne jaka jest praca tylko kto jest promotorem.  Co jak rower stał oparty o drzewo ?
;-P

Data: 2010-01-23 16:59:12
Autor: Shrek
eManitou pisze:

Nie ważne jaka jest praca tylko kto jest promotorem.  Co jak rower stał oparty o drzewo ?
;-P

Nic z tego - rower jechał prawidłowo, a nie był prawidłowo zaparkowany:P

Shrek.

Data: 2010-01-23 14:17:01
Autor: Bydlę

Data: 2010-01-23 16:22:12
Autor: Bydlę
Irokez wrote:
> [...]
> Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?
>
> Bydlę, przeczytaj jeszcze raz
>
> Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

Cóż - uznałem od razu, że chodzi o samochody i nie doszukiwałem się drugiego dna w w zwykłej literówce.
Być może zabawnej, ale mnie nie ruszyła.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-01-21 22:31:58
Autor: J.F.
[pištkowo] Historia pewnego wypadku drogowego
On Thu, 21 Jan 2010 18:13:48 +0100,  Bydlę wrote:
Tak, policja i ich pisanina:
"W wyniku uderzenia doszło do rozpołowienia na dwie części"
Oni tam, w policji, sądzą, że można rozpołowić na osiem części?
;>>>

Sa rzeczy o ktorych sie tylko matematykom snilo :-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Banacha-Tarskiego

J.

[piątkowo] Historia pewnego wypad ku drogowego