Data: 2014-01-29 13:47:08 | |
Autor: Iglo | |
Historia pewnej naprawy | |
Ceny masakra.. Niech to się stanie miesiąc po gwarancji.
|
|
Data: 2014-01-29 12:55:13 | |
Autor: AZ | |
Historia pewnej naprawy | |
On 2014-01-29, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:
Ceny masakra.. Niech to siÄ stanie miesiÄ c po gwarancji.No coz, plac i placz albo wiez na zlom ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 18:23:57 | |
Autor: sqlwiel | |
Historia pewnej naprawy | |
W dniu 2014-01-29 13:55, AZ pisze:
On 2014-01-29, Iglo<iglo77@o2.pl> wrote:No i co potem? WeĹş nastÄpne (pewno nowsze) i bÄdziesz miaĹ takie same (pewno wiÄksze) szanse staÄ siÄ takim samym obiektem rabunku. Tylko czekaÄ, aĹź jakaĹ firma zacznie na duĹźÄ skalÄ produkowaÄ profesjonalne repliki EscortĂłw 1.6D z lat '80. To moĹźe byÄ pomysĹ na biznes. -- DziÄkujÄ. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2014-01-29 18:15:11 | |
Autor: AZ | |
Historia pewnej naprawy | |
On 2014-01-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
Rozpacz :-)No i co potem? To niech wezmie starsze poki jeszcze mozna. Junia nie pozwoli. Nie bedziesz mnie i innych obywateli trul jakims pasciem. Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec swiezo skoszona trawa i fiolkami ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 22:52:38 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Historia pewnej naprawy | |
Hello AZ,
Wednesday, January 29, 2014, 7:15:11 PM, you wrote: [...] Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec Znaczy zaczną produkować fosgen? ;) [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-30 08:09:13 | |
Autor: AZ | |
Historia pewnej naprawy | |
On 2014-01-29, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Kto wie ;-)Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-30 16:36:33 | |
Autor: Iglo | |
Historia pewnej naprawy | |
Dnia Wed, 29 Jan 2014 18:23:57 +0100, sqlwiel napisał(a):
Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes. W sumie to po trochu Dacia tak kombinowała z pierwszymi wypustami Loganów, proste samochody, nieskomplikowane motorki wolnossące nie robiące fochów wobec LPG, nadwozie odporne w miarę na korozję. Wyglądało jak kupa, ale było trwałe, tanie i proste w naprawie. Za dobrze szło więc teraz już wsadzają jakię 0.9TCE i inne wynalazki. |
|
Data: 2014-01-30 16:46:53 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Historia pewnej naprawy | |
Thu, 30 Jan 2014 16:36:33 +0100, w
<19a11n2wpp1bf.1lnrhss2p30zv.dlg@40tude.net>, Iglo <iglo77@o2.pl> napisał(-a): Dnia Wed, 29 Jan 2014 18:23:57 +0100, sqlwiel napisał(a): Ale nie musisz ich kupować, "stare" np. 1,2 16V są nadal dostępne. PS. Czy Dacia "odkryła" już koło dwumasowe? |
|
Data: 2014-01-30 17:00:51 | |
Autor: Cavallino | |
Historia pewnej naprawy | |
Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19a11n2wpp1bf.1lnrhss2p30zv.dlg@40tude.net... Dnia Wed, 29 Jan 2014 18:23:57 +0100, sqlwiel napisał(a): Chyba sobie żartujesz. Rdzewiało na potęgę, dopiero ostatnio trochę lepiej to wygląda. Kupiłeś takiego Logana? Nie? No to o co chodzi? Robi się auta, które ludzie chcą kupować, a nie takie nad którymi chcą wydziwiać. Wyglądało jak kupa, ale 0,9 to faktycznie porażka, głownie ze względu na brak właściwej liczby cylindrów, ale już 1.2 tce - miodzio. A że pewnie nie będzie tak trwały jak stare 1.6 8V - cóż zrobić, ludzie mimo wszystko chcą jeździć nowoczesnymi autami, więc sprzedaż rośnie, a nie spada. |
|
Data: 2014-01-31 13:26:27 | |
Autor: Iglo | |
Historia pewnej naprawy | |
Dnia Thu, 30 Jan 2014 17:00:51 +0100, Cavallino napisał(a):
Kupiłeś takiego Logana? Przymierzam się. |
|