Historia pewnej naprawy

Data: 2014-01-29 13:47:08
Autor: Iglo
Historia pewnej naprawy
Ceny masakra.. Niech to się stanie miesiąc po gwarancji.

Data: 2014-01-29 12:55:13
Autor: AZ
Historia pewnej naprawy
On 2014-01-29, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:
Ceny masakra.. Niech to się stanie miesiąc po gwarancji.

No coz, plac i placz albo wiez na zlom ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 18:23:57
Autor: sqlwiel
Historia pewnej naprawy
On 2014-01-29, Iglo<iglo77@o2.pl>  wrote:
Ceny masakra.. Niech to się stanie miesiąc po gwarancji.

No coz, plac i placz albo wiez na zlom ;-)

No i co potem?
Weź następne (pewno nowsze) i będziesz miał takie same (pewno większe) szanse stać się takim samym obiektem rabunku.

Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-29 18:15:11
Autor: AZ
Historia pewnej naprawy
On 2014-01-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

No coz, plac i placz albo wiez na zlom ;-)

No i co potem?

Rozpacz :-)

Weź następne (pewno nowsze) i będziesz miał takie same (pewno większe) szanse stać się takim samym obiektem rabunku.

To niech wezmie starsze poki jeszcze mozna.

Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes.

Junia nie pozwoli. Nie bedziesz mnie i innych obywateli trul jakims pasciem. Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec
swiezo skoszona trawa i fiolkami ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 22:52:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Historia pewnej naprawy
Hello AZ,

[...]

Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec
swiezo skoszona trawa

Znaczy zaczną produkować fosgen? ;)

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-30 08:09:13
Autor: AZ
Historia pewnej naprawy
On 2014-01-29, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec
swiezo skoszona trawa

Znaczy zaczną produkować fosgen? ;)

Kto wie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-30 16:36:33
Autor: Iglo
Historia pewnej naprawy
Dnia Wed, 29 Jan 2014 18:23:57 +0100, sqlwiel napisał(a):

Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes.

W sumie to po trochu Dacia tak kombinowała z pierwszymi wypustami Loganów,
proste samochody, nieskomplikowane motorki wolnossące nie robiące fochów
wobec LPG, nadwozie odporne w miarę na korozję. Wyglądało jak kupa, ale
było trwałe, tanie i proste w naprawie. Za dobrze szło więc teraz już
wsadzają jakię 0.9TCE i inne wynalazki.

Data: 2014-01-30 16:46:53
Autor: radekp@konto.pl
Historia pewnej naprawy
Thu, 30 Jan 2014 16:36:33 +0100, w
<19a11n2wpp1bf.1lnrhss2p30zv.dlg@40tude.net>, Iglo <iglo77@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

wobec LPG, nadwozie odporne w miarę na korozję. Wyglądało jak kupa, ale
było trwałe, tanie i proste w naprawie. Za dobrze szło więc teraz już

Ale nie musisz ich kupować, "stare" np. 1,2 16V są nadal dostępne.

PS. Czy Dacia "odkryła" już koło dwumasowe?

Data: 2014-01-30 17:00:51
Autor: Cavallino
Historia pewnej naprawy

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19a11n2wpp1bf.1lnrhss2p30zv.dlg@40tude.net...
[...]

Chyba sobie żartujesz.
Rdzewiało na potęgę, dopiero ostatnio trochę lepiej to wygląda.
Kupiłeś takiego Logana?
Nie?
No to o co chodzi?
Robi się auta, które ludzie chcą kupować, a nie takie nad którymi chcą wydziwiać.

Wyglądało jak kupa, ale
było trwałe, tanie i proste w naprawie. Za dobrze szło więc teraz już
wsadzają jakię 0.9TCE i inne wynalazki.

0,9 to faktycznie porażka, głownie ze względu na brak właściwej liczby cylindrów, ale już 1.2 tce - miodzio.
A że pewnie nie będzie tak trwały jak stare 1.6 8V - cóż zrobić, ludzie mimo wszystko chcą jeździć nowoczesnymi autami, więc sprzedaż rośnie, a nie spada.

Data: 2014-01-31 13:26:27
Autor: Iglo
Historia pewnej naprawy
Dnia Thu, 30 Jan 2014 17:00:51 +0100, Cavallino napisał(a):

Kupiłeś takiego Logana?

Przymierzam się.

Historia pewnej naprawy