Historia polskiej mafii

Data: 2010-12-09 13:24:17
Autor: Klin
Historia polskiej mafii
http://grypsowanie.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=46&Itemid=171

   Dlaczego nas [adwokatów] pan tak nie lubi? - pytał Masę mecenas Jacek Kondracki, broniący Zygmunta Raźniaka (Bola). - Dlatego, że przez dziesięć lat byłem gangsterem i wiem, jak nosiliście nam grypsy do więzienia, załatwialiście fałszywe zaświadczenia o stanie zdrowia, przekazywaliście łapówki skorumpowanym policjantom i ustawialiście świadków, by nie zeznawali przeciwko nam - odpowiedział Masa. Wskazał na obecnego w sali mecenasa Jacka W. - Pan mecenas bardzo o nas dbał. Pershingowi załatwił do celi w Białołęce perski dywan, a gdy dwa lata temu bronił mnie, chętnie nosił grypsy i wyciągał ode mnie łapówki - mówił Masa w sądzie. Po tym wystąpieniu mecenas W. nie pojawił się już w sali rozpraw. Potem Masa zaatakował mecenas Jolantę W., broniącą Ryszarda Szwarca (Kajtka). Zdaniem Masy, mafia pruszkowska miała się nią posłużyć w korumpowaniu policjantów współpracujących z gangiem przy legalizowaniu i sprzedawaniu kradzionych samochodów (funkcjonariusze, o których mówił Masa, zostali aresztowani w związku ze śledztwem prowadzonym przez katowicką prokuraturę).

   I wiele innych wiadomości ze świata grypsujących. Zachęcam do przeczytania.

Data: 2010-12-09 16:19:30
Autor: Klin
Historia polskiej mafii
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

   Nie wiem czy czytacie więc jeszcze jeden urywek dla leniwszych.

    33-letni Rafał Skatulski, ps. Szkatuła to nowy szef podziemia, który zdobywa wpływy w stolicy podporządkowując niedobitki Pruszkowa i Wołomina. Jak pisze Pasztelański Skatulski - nazywający siebie prezesem - jest od sześciu lat poszukiwany listami gończymi za zlecanie zabójstw, rozboje, wymuszanie haraczy i kradzieże samochodów.

Szkatuła to bliski przyjaciel Rympałka, który w kwietniu 2006 roku po 10 latach wyszedł na wolność. Ten duet wg informatorów Pasztelańskiego jest doskonale przygotowany do likwidacji konkurencji i ma przygotowaną listę osób do likwidacji. Jedną z nich jest Dziad.

To w rękach grupy Szkatuły jest warszawski rynek narkotykowy.

Szkatuła to były złodziej w mokotowskiej grupie Piotra Kwiatkowskiego ps. Bandziorek, gdzie zwracał na siebie uwagę brutalnością. Pod koniec lat 90. współpracował z Mariuszem Dorodzińskim ps. Przeszczep. Po jego aresztowaniu w czerwcu 2001 roku przejął dowodzenie grupą wolsko-śródmiejską.

To Szkatuła ma być odpowiedzialny za zabójstwo w maju 2002 roku w DH Klif dwóch gangsterów z Mokotowa. Celem zamachu miał być Tomasz S. ps. Komandos, który wtedy przeżył, ale trzy miesiące Szkatuła dopadł go na warszawskiej Pradze.

Data: 2010-12-09 21:34:40
Autor: Klin
Historia polskiej mafii
 http://grypsowanie.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=46&Itemid=171       Kiedy się czyta o takich metodach obrony przed przestępczością
      jakie są stosowane w niżej wymienionych instytucjach
      przez "upaństwowionych mafiozów" w t.z. ośrodkach
      "resocjalizacji" ma się samemu chęć zostania jakimś "Dziadem"
       czy "Rympałkiem" i rozkurzyć w cholerę to Bractwo.

     * Czarny Delfin
     * San Quentin
     * Supermax
     * Pelican Bay