Historia pomocy Ameryki dla Polski

Data: 2010-05-24 19:57:20
Autor: rAzor
Historia pomocy Ameryki dla Polski
Użytkownik... he he - Bruner raczył napisać:
Za czasów Gierka wybudowano nowoczesne hodowle drobiu

I kto tu tęskni za Gierkiem?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-24 19:59:42
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Użytkownik "rAzor" <naczelny.hydholog.khaju@bhonek.komohowski.WSI.ru> napisał w wiadomości news:hteem0$bt1$1news.onet.pl...
Użytkownik... he he - Bruner raczył napisać:
Za czasów Gierka wybudowano nowoczesne hodowle drobiu

I kto tu tęskni za Gierkiem?

Ty i tfoje kurwy ze wsi
Tfu!
jebane wy chamy

Data: 2010-05-24 20:12:55
Autor: rAzor
Historia pomocy Ameryki dla Polski
Użytkownik... he he - Gdzie waluta EUR obiecana do 2009 raczył napisać:
[...]

Jogi - co ci jest, do rwanej naci? Może potrzebujesz się odprężyć? Połazić po górkach? Powylegiwać na piaseczku? Swoim skomleniem na psp (zwłaszcza tutaj) nic nie wskórasz.