Historia prawdziwa.

Data: 2010-09-06 18:16:19
Autor: Jarek od kżyża
Historia prawdziwa.
Rok 966 (ok.) - Lech i Jarosław chrzczą Polskę. "Gazeta Prawdziwie Polska" ujawnia, że bracia z Żoliborza od trzech tysięcy lat wyznają chrześcijaństwo. Chamscy wyznawcy Tuska sami pożerają św. Wojciecha. Lech i Jarosław głodują, bo kumpel Tuska zajął ich krzesło przy stole. Lech płaci złotem za ciało pożartego.

1226? - Mazowiecki (Konrad) sprowadza Krzyżaków, by złupili Polskę. Lech protestuje. Jarosław robi śniadanie.

1410 - Lech i Jarosław pokonują Krzyżaków pod Grunwaldem. Lech sam rusza na Malbork. Jagiełło ulega doradcom mającym inne instrukcje. Idąc na odsiecz bratu, Jarosław przedziera się przez błota Sahary. Pobratymcy Geremka sypią mu piach w koła. Rycerz Cymański z Malborka schodzi do podziemia wraz z oboma giermkami.

1683 - triumf Lecha pod Wiedniem. Na widok hufców PiS-u islamiści pierzchają. Tusk brata się z sułtanem. Jarosław czuwa w taborach.

Koniec XVII w. - konfederacja PiS-owska próbuje zapobiec rozbiorom, gdy Komorowscy oddają się uciechom z Litwinkami. Lech i Jarosław kładą się reytanem, by zapobiec hańbie (Matejko z braku farby namaluje jednego). Lech na czele insurekcji przysięga na krakowskim rynku. Jarosław zatyka armatę czapką.

Przełom XIX i XX w. - Lech i Jarosław konstruują lampę naftową oraz odkrywają rad i polon. W wolnych chwilach pod pseudonimami piszą "Pana Tadeusza", "Etiudę rewolucyjną", "Quo vadis" i "Chłopów".

1920 - Lech doradza Piłsudskiemu zrobienie cudu nad Wisłą. Jarosław ratuje świat, dając temu świadectwo.

1939 - tajny pakt Sikorski - Pawlak. Tusk ostrzeliwuje Westerplatte. Lech i Jarosław bronią się do końca.

1944 - po rozszyfrowaniu enigmy Lech i Jarosław wraz z mamą samotrzeć wygrywają Powstanie Warszawskie. Hitler na kolanach. Spisek dziadka z Wehrmachtu i rodziców z KPP chwilowo niweczy ich triumf.

1980 - Lecha strajkującego w Stoczni odwiedzają tysiące Polaków, na czele z Matką Boską. Henryka Krzywonos złośliwie zatrzymuje tramwaje, by Jarosław nie mógł dowieźć bratu kanapek.

1989 - Lech i Jarosław obalają komunizm. Stają się idolami Polaków. Wygrywają 14 wyborów z rzędu oraz wojnę w Iraku i Afganistanie.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8338979,Historia_prawdziwa.html#ixzz0ylb8Tdj4

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Data: 2010-09-06 12:08:47
Autor: precz z PO
Historia prawdziwa.
Jarek od kżyża pisze:
Rok 966 (ok.) - Lech i Jarosław chrzczą Polskę.

Strasznie jesteś ostatnio nerwowy żydowski propagandysto i jak zawsze nie bez powodu, im głośniej wydzierasz mordę, tym większe sukcesy rządu trzecioligowych magistrów historii :) A to sobie możesz przykleić
na czole, jak dowód na to, że zakłamane gówno zawsze będzie gównem, bez znaczenia w jaką agorę was ubiorą.

http://www.youtube.com/watch?v=j47r3YHD2UU&feature=player_embedded

Data: 2010-09-06 19:14:02
Autor: rAzor
Historia prawdziwa.
Darz bór! Użytkownik... he he - precz z PO raczył napisać:
Jarek od kżyża pisze:
Rok 966 (ok.) - Lech i Jarosław chrzczą Polskę.

Strasznie jesteś ostatnio nerwowy żydowski propagandysto i jak zawsze
nie bez powodu, im głośniej wydzierasz mordę,....

On nie wydziera mordy, on tylko pastuje, na dodatek nigdy nie czyta tego co pastuje. To zwykly debil.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-06 10:21:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Historia prawdziwa.
On 6 Wrz, 19:14, rAzor <napisz.na.berdyc...@albo.kas.indziej.com>
wrote:
> [...]

co pastuje. To zwykly debil.
--
"..because *this time* is all you have..."

ale jako jednostka do obliczen skali chamstwa sie idealnie nadaje JK
taki Palokot to ze 100 kałeckich, Niesioloski chyba minimalnie
mniej...jakies 95 JK, No Michnik to wyjatek ze 300 JK...

Data: 2010-09-06 18:17:43
Autor: u2
Historia prawdziwa.
W dniu 2010-09-06 18:16, Jarek od kżyża pisze:

Więcej... http://wyb

Uwaga Gwno.

Data: 2010-09-06 18:55:56
Autor: rAzor
Historia prawdziwa.
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
W dniu 2010-09-06 18:16, Jarek od kżyża pisze:

Więcej... http://wyb

Uwaga Gwno.

Starczy, ze ostrzeżesz, że "Kawecki". he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-06 09:58:27
Autor: DJ MC Donald Musk
Historia prawdziwa.
On 6 Wrz, 18:55, rAzor <napisz.na.berdyc...@albo.kas.indziej.com>
wrote:
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

> Uwaga Gwno.

Starczy, ze ostrzeżesz, że "Kawecki". he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

w sumie to to samo...

Data: 2010-09-06 19:07:49
Autor: u2
Historia prawdziwa.
W dniu 2010-09-06 18:55, rAzor pisze:
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
W dniu 2010-09-06 18:16, Jarek od kżyża pisze:

Więcej... http://wyb

Uwaga Gwno.

Starczy, ze ostrzeżesz, że "Kawecki". he he he

Zmienia, menda, nicki.

Data: 2010-09-06 19:11:35
Autor: rAzor
Historia prawdziwa.
[...]

Zawsze pozostanie Kaweckim.
A choćby nie wiem jak nicka zmieniał i tak na odległość kawecczyzną jedzie jak z szamba.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-06 20:25:46
Autor: awe
Historia prawdziwa.
To mialo byc smieszne czy co? Wija sie w tej GW az malo sie nie posraja. Posc im te historyjke - lepiej udokumentowana  w 11 odcinkach
http://www.youtube.com/watch?v=CJjTC46TZS0&feature=PlayList&p=72FC76A026F83676&index=0&playnext=1
awe

Data: 2010-09-06 20:46:14
Autor: jadrys
Historia prawdziwa.
  W dniu 2010-09-06 18:16, Jarek od kżyża pisze:

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8338979,Historia_prawdziwa.html#ixzz0ylb8Tdj4

Przemysław Warzywny

--

Prawda i "Wyborcza" to dwie sprzeczności.

Data: 2010-09-06 20:55:57
Autor: u2
Historia prawdziwa.
W dniu 2010-09-06 20:46, jadrys pisze:
Prawda i "Wyborcza" to dwie sprzeczności.

GWno prawda je łączy.

Data: 2010-09-06 23:21:42
Autor: Jesienny
Historia prawdziwa.
Jarek od kżyża napisał:

Henryka Krzywonos złośliwie zatrzymuje tramwaje, by Jarosław nie mógł dowieźć bratu kanapek.

Zajebiste!
 --
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-07 16:49:59
Autor: u2
Historia prawdziwa.
W dniu 2010-09-06 23:21, Jesienny pisze:
Jarek od kżyża napisał:

Henryka Krzywonos złośliwie zatrzymuje tramwaje, by Jarosław nie mógł dowieźć bratu kanapek.

Zajebiste!

No pewnie, wcześniej wszystkie ona zeżarła :)

Data: 2010-09-08 00:54:31
Autor: Canucki
Historia prawdziwa.
2010 - Lech i Jaroslaw inspiruja jednego idiote do napisania pseudosmiesznej
a realnie - infantylnej i nadzwyczaj durnej "Historii prawdziwej" a drugiego do wklejenia tego na psp

Krzysztof Canucki

P.S.  Chyba niezbyt pewnie czuje sie obecna wladza i jej lokaje jezeli plodzi i rozpowszechnia tak glupie teksty --

Data: 2010-09-08 07:32:21
Autor: Jarek od kżyża
Historia prawdziwa.

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

2010 - Lech i Jaroslaw inspiruja jednego idiote do napisania pseudosmiesznej
a realnie - infantylnej i nadzwyczaj durnej "Historii prawdziwej"
a drugiego do wklejenia tego na psp

 A trzeci idiota się oburza, bo sam będąc idiotą nie zauważa idiotyzmu w zachowaniu Kaczyńskich.

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-08 07:35:18
Autor: Panslavista
Historia prawdziwa.
"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i67759$dp9$1inews.gazeta.pl...

A trzeci idiota się oburza, bo sam będąc idiotą nie zauważa idiotyzmu w zachowaniu Kaczyńskich.

Pewnie dlatego, że twój ogrom idioctwa przesłania innych.

Historia prawdziwa.