Historia rachunku w Inteligo

Data: 2010-04-01 00:55:32
Autor: Krzysiek
Historia rachunku w Inteligo
Czy historię rachunku za ostatnie 6/12 miesięcy w Inteligo można
uzyskać w oddziałach PKO BP czy tylko zamówić przysłanie pocztą?

Krzysiek

Data: 2010-04-01 08:27:51
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Apr 2010 00:55:32 -0700, Krzysiek napisał(a):

Czy historię rachunku za ostatnie 6/12 miesięcy w Inteligo można uzyskać
w oddziałach PKO BP czy tylko zamówić przysłanie pocztą?

Jak masz dostęp do konta przez www, to może lepiej samemu?

--
xbartx

Data: 2010-04-01 03:22:40
Autor: Krzysiek
On 1 Kwi, 10:27, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> w oddziałach PKO BP czy tylko zamówić przysłanie pocztą?

Jak masz dostęp do konta przez www, to może lepiej samemu?

Niestety, potrzebne z pieczęciami, do kredytu.

Krzysiek

Data: 2010-04-01 11:47:17
Autor:
Historia rachunku w Inteligo
Niestety, potrzebne z pieczeciami, do kredytu.

Zadziwia mnie moc sprawcza pieczatek w tym kraju.

OT:
W takiej sytuacji przypomina sie mi sie film "Konsul", lecialo to jakos tak:
- Ale tutaj brak pieczatek
- Jak sie zrobi, to beda.....

Konrad

Data: 2010-04-01 12:39:50
Autor: Karol S
Krzysiek pisze:
[...]

Jak brałem kredyt to zalogowałem się do inteligo przy agentce z jej komputera i pobrałem historię.

Poza tym pdfy wygenerowane przez inteligo są podpisane cyfrowo, może to wystarczy?

Karol

Data: 2010-04-01 18:22:41
Autor: corner
Użytkownik "Krzysiek" <pawwal@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd278fe6-8085-4b12-a2cf-98fc46db45ad@z11g2000yqz.googlegroups.com...

Niestety, potrzebne z pieczęciami, do kredytu.

A jeśli przyślą, o zgrozo, bez pieczątek?

Historia rachunku w Inteligo