Historia serwisowa hondy

Data: 2016-08-30 19:34:37
Autor: Yogi\(n\)
Historia serwisowa hondy
Czy w ASO hondy dowiem się czegoś o historii pojazdu, jeśli podam im VIN (i czy odpłatnie czy bezpłatnie, a jesli odpłatnie, to za ile?).
Wiem, że na takie pytania najlepiej odpowie ASO, ale dziś już nieczynne, a na jutro - jeśli taka wizyta ma sens - muszę ją odpowienio zaplanować. Do ASO mam parę kilometrów, ale po samochód kilkadziesiąt dalej, jeśli weryfikację po VIN przejdzie pomyślnie, to warto po niego jechać i podjechać na oględziny do ASO.
Podpowiedzcie proszę!

--
Yogi(n)

Data: 2016-08-30 19:00:53
Autor: Budzik
Historia serwisowa hondy
Użytkownik Yogi(n) yogi_n@kwasorod.pl ...

[...]

Moze zadzwon?
W ASO fiata dowiadywałem sie pare rzeczy przez telefon bez problmeu.

Data: 2016-09-01 14:00:15
Autor: Klementyna Paluch-Rogalska
Historia serwisowa hondy
In article <57c5c3a2$0$643$65785112@news.neostrada.pl>, yogi_n@kwasorod.pl says...

[...]

Zapomnij. Telefonicznie nic nie załatwisz, a osobiście tylko wtedy, jeśli auto było serwisowane u nich, nie w innym ASO. Honda nie ma bazy centralnej, auta z zagranicy odpadają.
Najrozsądniej będzie zadzwonić do tego ASO, które się wbijało do ksiązki serwisowej - jeśli jest taka książka. Za granicą chętniej pomagają niż w Polsce, ale trzeba mówić po szwabsku/angielsku.

--
Klementynka

Historia serwisowa hondy