Historia sie powtarza ?

Data: 2010-04-19 11:04:36
Autor:
Historia sie powtarza ?

Na uroczystosciach pogrzebowych pojawili sie tylko sasiedzi
z dawnego rwpg. reszta olala wulkanicznym pylem. wnioski ?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 05:31:48
Autor: Pistacjusz
Historia sie powtarza ?
On 19 Kwi, 11:04, "'<he®sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
Na uroczystosciach pogrzebowych pojawili sie tylko sasiedzi
z dawnego rwpg. reszta olala wulkanicznym pylem. wnioski ?

Przyjechali amerykascy agenci i ruski szef tubylczych agentw.
Bilberg nie chcia bra udziau w triumfie ruskiego bosa, ta
nieobecno i odwoanie w ostatniej chwili to nie jest dezaprobata ale
groba.

Data: 2010-04-19 15:29:46
Autor: raff
Historia sie powtarza ?
Pistacjusz pisze:
On 19 Kwi, 11:04, "'<he®sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
Na uroczystosciach pogrzebowych pojawili sie tylko sasiedzi
z dawnego rwpg. reszta olala wulkanicznym pylem. wnioski ?

Tak, Heniu. Next time bierz plastikowe kwiatki.

R.

Data: 2010-04-19 15:32:56
Autor: '[he®sk]
Historia sie powtarza ?
On Mon, 19 Apr 2010 15:29:46 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Pistacjusz pisze:
> [...]

Tak, Heniu.

 masz jakies imie TCHORZU czy sie go wstydzisz ?

Next time bierz plastikowe kwiatki.

 to zajecie dla ciebie i podobnych ci kundli.

Data: 2010-04-19 13:25:10
Autor: Tomy
Historia sie powtarza ?

""'<he®sk>'"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:pv6os5dfu0lhn8hb8iesghifg755krnole4ax.com...

Na uroczystosciach pogrzebowych pojawili sie tylko sasiedzi
z dawnego rwpg. reszta olala wulkanicznym pylem. wnioski ?

Wniosek jest heniek widoczny gołym okiem, od wczoraj trauma
trzyma cię za kołnierz i nie potrafisz się z tego otrząsnąć.
Weź sobie cos na uspokojnie, bo zapowiada się, że w partii
PeOwców będzie coraz gorzej, musisz się przygotować.

Data: 2010-04-19 20:53:26
Autor: Roman Rumian
Historia sie powtarza ?
W dniu 2010-04-19 11:04, "'<he®sk>'" pisze:

Na uroczystosciach pogrzebowych pojawili sie tylko sasiedzi
z dawnego rwpg. reszta olala wulkanicznym pylem. wnioski ?

Europejczycy to tchórze:

"...
Nie trzeba też być ekspertem, by ze zdania: (to {~Rhemor}): „Lotnisko w Reykjaviku jest czynne, bo nie ma innej szybkiej drogi by dotrzeć na Islandię i wyruszyć z niej” wyciągnąć wniosek, że to zagrożenie nie jest specjalnie wielkie...

Ja nie zachęcam, by celowo latać w takiej chmurze drobnego pyłu – ale z całą pewnością jej zgęszczeń można uniknąć. Np. premier rządu Królestwa Maroka, p.Abbas El-Fassi, najspokojniej przyleciał do Krakowa dzień przed wszystkimi, u szczytu euro-pyło-histerii – i nie mógł się nadziwić głupocie i tchórzostwu giaurów:

http://www.rp.pl/artykul/11,463703.htm

Wreszcie: {~młody} pisze: „A tu dowód na to, że powyższe spełnia wszelakie psychiatryczne kryteria paranoi: http://www.hotmoney.pl/artykul/samoloty-wulkaniczny-pyl-wcale-nie-psuje-silnikow-13006

Jak zwykle p.Janusz Korwin-Mikke miał rację. Takie czasy - pochwały głupoty  bardzo smutny ”

Na tej stronie jest informacja, że kilka linii lotniczych sprawdziło, że ten pył nie psuje silników i nie przeszkadza w lotach. Obok informacja: „Islandzki wulkan pogrąża europejską gospodarkę”.

Nie „wulkan” tylko debilizm d***kratycznych polityków.

Za premierostwa śp.Piotra Jaroszewicza temperatura spadła do -10ºC – i stanęło pół Polski. Krążył wtedy wierszyk:

Niepotrzebna Bundeswehra

Starczy dycha niżej zera...

Dziś można kolportować wierszydełko:

Nie Al-Q'aida ani Hamas

Trochę pyłu i nie ma nas...

Ale teraz przyczyną nie jest już słabość techniki, tylko słabość psychiki tchórzliwych bydlaków, jakimi po latach socjal-d***kratycznej tresury stała się większość Europejczyków.

A w d***kracji decyduje właśnie ta tchórzliwa większość.
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-19 21:01:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Historia sie powtarza ?
Witam,

"Roman Rumian" <rumian@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

tresury stała się większość Europejczyków.

A w d***kracji decyduje właśnie ta tchórzliwa większość.
..."

Roman Rumian

Panie Romanie.  Co dobrego u JurkaK?

REM

Data: 2010-04-19 21:12:40
Autor: Roman Rumian
Historia sie powtarza ?
W dniu 2010-04-19 21:01, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
Panie Romanie.  Co dobrego u JurkaK?

Byliśmy razem na pogrzebie - to było wzruszające i pouczające przeżycie.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2010-04-19 21:38:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Historia sie powtarza ?

> [...]
(...)
> Panie Romanie.  Co dobrego u JurkaK?

Byliśmy razem na pogrzebie - to było wzruszające i pouczające przeżycie.

   Ciesze sie bardzo, ze obaj Panowie znaja sie osobiscie.

   Czarek

Data: 2010-04-20 08:42:52
Autor: Roman Rumian
Historia sie powtarza ?
W dniu 2010-04-19 21:38, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
    Ciesze sie bardzo, ze obaj Panowie znaja sie osobiscie.

Bybym zaponmnia: w lutym odebra z rk zmarego Prezydenta nominacj profesorsk.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-04-20 18:30:48
Autor: HaMMeR
Historia sie powtarza ?
On 2010-04-20 08:42, Roman Rumian wrote:
[...]

Pozdrowienia i gratulacje dla pana Jerzego!:)

Data: 2010-04-20 18:45:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Historia sie powtarza ?

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-20 08:42, Roman Rumian wrote:
> [...]
>
> Pozdrowienia
>
> Roman Rumian

Pozdrowienia i gratulacje dla pana Jerzego!:)

   8-- -:)

   CJG

Data: 2010-04-20 22:31:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Historia sie powtarza ?

> [...]

tresury stała się większość Europejczyków.

A w d***kracji decyduje właśnie ta tchórzliwa większość.

   Ano...

   Cezary Glaz

Historia sie powtarza ?