Historia tego jednego interesu

Data: 2019-02-02 04:31:12
Autor: Bruno Brunowski
Historia tego jednego interesu
z którym zarządzający nie ma żadnego związku, oprócz tego że nim zarządza.

1) 11.03.1991 Fundacja Kaczyńskiego budynek przy Jerozolimskie 125 wydzierżawiła od Skarbu Państwa. 6012 m. kw. powierzchni. Czynsz 50tys. starych zł za metr. (5zł nowe)
2) 30.04.1991 (po miesiącu!) Fundacja Kaczyńskiego podnajęła część biurowca państwowewu bankowi BPH , za metr dostając 17tys. starych zł (17 nowych) 3) Państwowy bank zapłacił Fundacji Kaczyńskiego czynsz 13 lat do przodu (!).
Prezesem BPH był J.Quandt, b.działacz PZPR.
4) W ten sposób Fundacja, do której JK wniósł  jedynie 30 zł (nowych) zdobyła ogromne?na zakup Zakładów Graficznych i Expressu Wieczornego. Za państowe uwłaszczono się na państwowym.

--
Bruno

Data: 2019-02-02 05:17:56
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu sobota, 2 lutego 2019 13:31:13 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Jeżeli Kaczka gdzieś złamał prawo, gdzie były sądy 3RP?

Peło była sponsorowana przez niemieckie fundacje, nu też Kaczka potrzebował
kasy na działanie.

Wiedział TY?
M.Jurek, narodowcy, Kurwin, Braun idą razem do wyborków!
Będzie się działo:)

Data: 2019-02-02 05:21:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 2 lutego 2019 14:17:58 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
> [...]
> Jeżeli Kaczka gdzieś złamał prawo, gdzie były sądy 3RP?

Peło była sponsorowana przez niemieckie fundacje, nu też Kaczka potrzebował

Nocniczku, wsłuchaj się w słowa Wielkiego dewelopera, on najbardziej obawia się konsekwencji politycznych.

--
Bruno

Data: 2019-02-02 07:06:50
Autor: Zenek Kapelinder
Historia tego jednego interesu
Ostatnie rankingi pokazuja ze sie nie ma czego bac.

Data: 2019-02-02 17:51:38
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:1f31aa5e-89b2-426e-90b0-d9ff37f5157agooglegroups.com...

Peło była sponsorowana przez niemieckie fundacje,

A tak konkretnie to jakie?

--
Pajdak

Data: 2019-02-02 15:51:07
Autor: Stokrotka
[...]

A czym taka spekulacja rużni się od złotego interesu na odsetkah, co go robił zdaje się Bagsik, jak nie pszekręcam nazwiska, ktury uciekł do izraela?
Albo czym to się rużni od bardzo popularnego scenariusza prywatyzacyjnego niejednego dużego zakłądu, podobno w STOLARCE WOŁOMIN też tak było:
Zakład zamienia się w spułkę akcyjną,
prezesostwo czyli stare dyrektorstwo kupuje akcje na kredyt zaciagnięty w tym zakładzie,
Na pierwszej radzie nadzorczej uhwalają umożenie pożyczek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-02 06:56:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 2 lutego 2019 15:51:27 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

Pisiory twierdzą, że bardzo się różni. Okrutnie się różni po prostu.

--
Bruno

Data: 2019-02-03 11:01:07
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:dfb6fcb6-e9dd-48e4-aa9f-7b280ebf3812googlegroups.com...
[...]
(!).
[...]

Jedni spekulowali metrami kwadratowymi inni pieniędzmi itp.
Słowo "spekulant"  na początku lat 90 było synonimem "pszedsiębiorca".
A wszyscy oni kradli majątek państwowy, państwa polskiego, więc okradali i mnie.
Tylko część była hroniona by pszejąć ten majątek państwowy,
a pozostali, nie należący do bandy pszejmującyh władzę byli złodziejami.
Czyli odrużnienie pszedsiębiorcy od złodzieja polegała na tym komu on podlega.
Jak podlega naczelnemu - dobry, jak samodzielny - zły.
Co bardzo wyraźnie widać  na scenie politycznej od kilku dni.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-03 11:56:28
Autor: u2
W dniu 03.02.2019 o 11:01, Stokrotka pisze:
Słowo "spekulant"  na początku lat 90 było synonimem "pszedsiębiorca".
A wszyscy oni kradli majątek państwowy, państwa polskiego, więc okradali i mnie.

nie ściemniaj stokrot:))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-02-03 13:26:33
Autor: Stokrotka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c56c8db$0$486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś hejter z tobą nie rozmawiam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-03 15:46:09
Autor: u2
W dniu 03.02.2019 o 13:26, Stokrotka pisze:
nie ściemniaj stokrot:))))))))))

Jesteś hejter z tobą nie rozmawiam.

te stokrot hejter to nie po polsku, poducz się najpierw pisać po polsku:))))))))))