Historia torunska

Data: 2011-01-15 10:07:13
Autor: skate
Historia torunska
Witajcie,
przed Swietami jechałem z Lodzi do Torunia, samochodem, Audi A6. Kilka
km przed Toruniem dojechalem do kolumny kilku samochodow jadacych ca
60 km/h. Zwolnilem do ok. 70-80 i, poniewaz z przodu nie jechało nic,
co mogłoby przeszkodzić w wyprzedzaniu, zaczLem wyprzedzac. W
momencie, w ktorym zrownalem sie z ostatnim autem z kolumny, jago
kierowca wykonał gwałtowny manewr kierownica w lewo. Wierzcie mi, ja
mam przejechane 2Mkm i wiem, kiedy kierowca popełnia błąd, a kiedy
świadomie piratuje. Ten przynajmniej chciał zajechac mi drogę albo w
ogole mnie z niej zrzucić. Uderzył w moj prawy bok i zaczelo mnie
nosic. W tym momencie z przeciwka pokazał sie inny samochod. Zeby w
niego nie uderzyć czołowo dodalem gazu, uzyskałem kierunek 'lekko w
prawo' i na ok 100 km/h wjebalem sie do rowu, na szczęście pełnego
śniegu. Wypalily wszystkie poduszki, w aucie siwy dym. Nic mi sie nie
stalo, wylazlem przez prawe boczna okno Bo sie wszystko poblokowalo a
auto stall pod katem ok 45 stopni. Samochod sprawcy stal jakies 50 m
za mna, na jezdni. Zapytalem czy im sie nic nie stalo, w odpowiedzi
uslyszalem bluzgi. Poniewaz tamci zachowywali sie agresywnie,
wyciagnalem z auto moja wiatrowke z luneta, ktora wyglada jak
prawdziwy karabin i pilnowalem auto dopoki nie przyjechala policja po
ktora zadzwonilem. Przyjechala po mniej wiecej 30 minutach. Zabrali
mnie do radiowozu, kazali dmuchac w alkomat, wyszlo im 0,6 chociaz nic
nie pilem. Kazali wyjsc  z radiowozu, podniesc rece do gory I mnie
zrewidowali. Znalezli paszport I niemieckie prawo jazdy, czysty
przypadek. Wszystkie normalne dokumenty byly w aucie. Poza tym
pieniadze, drogi sprzet video i guitar elektryczna. Bo ja jestem muzyk
amateur. No I tak sobie siedzialem skuty, majac Niewielkie zdolnosci
negocjacyjne. Nagle podjechala lawetA ktorej nikt nie wzywal i sandals
moje auto. To nie byla laweta policyjna, chociaz w Toruniu taka maja,
podobnie jak parking policyjny.
A ja sobie siedzialem skuty I moglrm popatrzec jak odjezdza moje auto
z moimi cennymi rzeczami na pokladzie I bez przedniego prawego kola. A
mnie zawieziono do izby zatrzyman. Nie pobrano mi krwi. Wypadek mial
miejsce przed 20. Pierwszy raz dano mi cokolwiek jesc nastepnego dnia
ok. 14, a pic ok 17. Nie wiem co sobie mysleli, ze padne na kolana I
sie przyznam? Wypuscili mnie nastepnego dnia ok. 20, z 60gr w kieszeni
w obcym miescie. Jak mnie puszczali to pytali gdzie jest moje auto.
:/
Gdzie dokumenty.
:/
Straty: zniszczony piekny samochod na ok 20k. Zniknela gitara za kilka
k. Zepsuta wiatrowka bo ktos na sile probowal ja zlamac. I nie wiem co
jeszcze, byc moze reszta nadal jest w aucie. Ja mam sprawe
prokuratorska za prowadzenie po pijaku. Ja nie jezdze pod wplywem bo
jestem bikerem. I mam zarzut o prowadzenie bez uprawnień bo nie miałem
przy sobie prawa jazdy (bylo gdzieś w aucie). Rozwiązania zagadki nie
znam ale sie domyślam.
Moze lepiej jezdzijcie przez Bydgoszcz. Bo w Toruniu dzieja sie dziwne
rzeczy.
Poza tym musze sie pochwalić ze pojechałem swietnie w tej sytuacji nie
mozna bylo zrobić tego lepiej.
Chociaz historia nie jest motocyklowa, to jednak jest szosowa.
Publikuje ja tutaj bo tu mi duzo bliżej. Dla zainteresowanych na Priv
moje nazwisko i telefon.

wod.nick
Suzuki hayabusa
chińskie enduro 200 ccm
oraz A6 trike

Data: 2011-01-15 19:18:25
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "skate" <jastu@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witajcie,
przed Swietami jechałem z Lodzi do Torunia, samochodem, Audi A6.

Misiek, ale co ma wynikać z tej Twojej historyjki? Tylko tyle, że jechałeś najebany, nie dostosowałeś prędkości jazdy do warunków panujących na drodze i wyjebałeś do rowu. Wniosek: jesteś pijak i chujowo jeździsz...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 19:21:01
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Za to idzie się do puchy... Cowboju...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 10:37:03
Autor: skate
Historia torunska
On 15 Sty, 19:21, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:igsope$13c$1mx1.internetia.pl...

> [...]
> chujowo jeździsz...

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Za to idzie się

To wlasnie wynika. Ale tak nie bylo. Doktorat robisz z psychologii,
kutasie?

Data: 2011-01-15 19:41:57
Autor: Grzybol
Historia torunska

To wlasnie wynika. Ale tak nie bylo. Doktorat robisz z psychologii,
kutasie?

Napisz jeszcze jak po pijaku zerżnąłeś krowę, potem traktorem jeździłeś po autostradzie i wyprzedzałeś porszaki. A na koniec jak Cie Miski wzięły na alkomat to wyszło 0,00. To ci dopiero historia... Może popróbuj pisać jakieś bajki dla dzieci, albo po prostu mniej pij. Więcej zakąszaj...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 22:19:17
Autor: Jacot
Historia torunska
skate <jastu@gazeta.pl> wrote:

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Grzybol

A co to nie wolno z pastowanym ka... znaczy z wiatrowka przy furze
siedziec?;)
Klasykow nie czytal, jak sie wyciaga bron to po to, zeby zabic. Cala kolumne, chocby to byla piata kolumna, policje tez, bo to zla
policja byla.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-01-15 13:35:06
Autor: skate
Historia torunska
On 15 Sty, 22:19, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
skate <ja...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Klasykow nie czytal, jak sie wyciaga bron to po to, zeby zabic.
Cala kolumne, chocby to byla piata kolumna, policje tez, bo to zla

To ja bardzo przepraszam. I chyba rzeczywiscie do tej Kasi...

pzdr

Data: 2011-01-17 00:03:35
Autor: Sir Piernik
Historia torunska
skate pisze:
....>8
On 15 Sty, 19:21, "Grzybol"<grzybc...@wp.pl>

Jeeezu, nie wyciagaj tego debila z wora!!

Pozdrawiam
Sir Piernik
B12

Data: 2011-01-17 08:48:40
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:igvtg9$u1h$1news.onet.pl...
...>8

Jeeezu, wypierdalaj!

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 21:18:21
Autor: Kuczu
Historia torunska
W dniu 2011-01-15 19:18, Grzybol pisze:
UĹźytkownik "skate"<jastu@gazeta.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Nie, on jest muzykujacy strzelec albo strzelacy muzyk. I lubi na promilach.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-15 21:10:36
Autor: Budyń
Historia torunska
Użytkownik "skate" <jastu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0f96b99b-91bc-4b9b-9784-fa0b1979496e29g2000yqq.googlegroups.com...

Napisz do kasi z bravo, raz sie kurfa musze z grzybolem zgodzic, co za czasy :/

b.

Data: 2011-01-15 22:37:10
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zawsze się ze mną zgadzasz. Raz się do tego publicznie przyznałeś:-)

--
Grzybol

Historia torunska