Historia torunska

Data: 2011-01-15 19:18:25
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "skate" <jastu@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witajcie,
przed Swietami jechałem z Lodzi do Torunia, samochodem, Audi A6.

Misiek, ale co ma wynikać z tej Twojej historyjki? Tylko tyle, że jechałeś najebany, nie dostosowałeś prędkości jazdy do warunków panujących na drodze i wyjebałeś do rowu. Wniosek: jesteś pijak i chujowo jeździsz...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 19:21:01
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Za to idzie się do puchy... Cowboju...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 10:37:03
Autor: skate
Historia torunska
On 15 Sty, 19:21, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:igsope$13c$1mx1.internetia.pl...

> [...]
> chujowo jeździsz...

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Za to idzie się

To wlasnie wynika. Ale tak nie bylo. Doktorat robisz z psychologii,
kutasie?

Data: 2011-01-15 19:41:57
Autor: Grzybol
Historia torunska

To wlasnie wynika. Ale tak nie bylo. Doktorat robisz z psychologii,
kutasie?

Napisz jeszcze jak po pijaku zerżnąłeś krowę, potem traktorem jeździłeś po autostradzie i wyprzedzałeś porszaki. A na koniec jak Cie Miski wzięły na alkomat to wyszło 0,00. To ci dopiero historia... Może popróbuj pisać jakieś bajki dla dzieci, albo po prostu mniej pij. Więcej zakąszaj...

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 22:19:17
Autor: Jacot
Historia torunska
skate <jastu@gazeta.pl> wrote:

A i jeszcze powinni Ci dojebać zarzut grożenia bronią palną. Grzybol

A co to nie wolno z pastowanym ka... znaczy z wiatrowka przy furze
siedziec?;)
Klasykow nie czytal, jak sie wyciaga bron to po to, zeby zabic. Cala kolumne, chocby to byla piata kolumna, policje tez, bo to zla
policja byla.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-01-15 13:35:06
Autor: skate
Historia torunska
On 15 Sty, 22:19, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
skate <ja...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Klasykow nie czytal, jak sie wyciaga bron to po to, zeby zabic.
Cala kolumne, chocby to byla piata kolumna, policje tez, bo to zla

To ja bardzo przepraszam. I chyba rzeczywiscie do tej Kasi...

pzdr

Data: 2011-01-17 00:03:35
Autor: Sir Piernik
Historia torunska
skate pisze:
....>8
On 15 Sty, 19:21, "Grzybol"<grzybc...@wp.pl>

Jeeezu, nie wyciagaj tego debila z wora!!

Pozdrawiam
Sir Piernik
B12

Data: 2011-01-17 08:48:40
Autor: Grzybol
Historia torunska
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:igvtg9$u1h$1news.onet.pl...
...>8

Jeeezu, wypierdalaj!

--
Grzybol

Data: 2011-01-15 21:18:21
Autor: Kuczu
Historia torunska
W dniu 2011-01-15 19:18, Grzybol pisze:
UĹźytkownik "skate"<jastu@gazeta.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Nie, on jest muzykujacy strzelec albo strzelacy muzyk. I lubi na promilach.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Historia torunska