Historia transakcji.

Data: 2009-10-05 20:32:24
Autor: alibaba8
Historia transakcji.
Witam,
mam pytanie w sprawie byłych transakcji. Czy jest możliwość uzyskania takiej historii z GPW? Problem polega na tym, że odkryłem znikające transakcje z mojego rachunku. Nigdy tego specjalnie nie sprawdzałem, co najwyżej wyrywkowo, a tu masz taka niespodzianka. Może biuro mnie od lat robi w wała a ja głupi nic o tym nie wiem.

Data: 2009-10-05 12:28:43
Autor: Robert(felo)
Historia transakcji.
On 5 Paź, 20:32, aliba...@vp.pl wrote:
[...]

A mozesz wytlumaczyc co to znaczy ze Ci transakcje znikaja?
Moze biure je archiwizuje i sie nie wyswietlaja po jakims czasie.

Data: 2009-10-05 21:36:55
Autor: alibaba8
Historia transakcji.
> [...]

A mozesz wytlumaczyc co to znaczy ze Ci transakcje znikaja?
Moze biure je archiwizuje i sie nie wyswietlaja po jakims czasie.
Jest przynajmniej trzy miejsca, w których powinien być ślad. Nie ma w żadnym. Wcześniejsze transakcje są, a z tego konkretnego dnia nie ma. Jestem pewien, że takowe zawarłem. Czas też stosunkowo jest krótki. W momencie zawarcia transakcji były odnotowane.

Data: 2009-10-06 11:19:02
Autor: muka
Historia transakcji.

takowe zawarłem. Czas też stosunkowo jest krótki. W momencie zawarcia transakcji były odnotowane.

...... możesz powiedzieć w jakim biurze masz otwarty rachunek???

muka

Data: 2009-10-06 22:42:44
Autor: kigam
Historia transakcji.
[...]

Takie storno mógłby wykonać administrator z bardzo, bardzo wysokim poziomem
uprawnień. Lepiej sprawdź czy coś Ci się nie zdawało. Jeśli jesteś pewien to
najpierw reklamacja do biura.

Historia transakcji.