Historia ubezpieczeniowa - pytanko

Data: 2013-04-25 02:57:46
Autor: Adam Klobukowski
Historia ubezpieczeniowa - pytanko
On Thursday, 25 April 2013 11:09:09 UTC+2, grzech  wrote:
Witam. Czy TU posiadają jakąś bazę danych odnośnie historii
ubezpieczeniowej? Czy aby zebrać całą muszę latać po wszystkich
ubezpieczalniach w których się ubezpieczałem by zebrać od każdej z
osobna?
To jakieś chore jest bo przy zawiązywaniu ubezpieczenia przez net
można wpisać cokolwiek:(
Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na
miejscu chcą na papierze:(
___

grzech

626

W przypadku OC, to jest od niedawana baza prowadzona przez UFG. Przy czym to dopiero od dwóch-trzech lat, i starszych szkód tam nie ma.

AdamK

Data: 2013-04-25 12:39:21
Autor: IFTER Serwis
Historia ubezpieczeniowa - pytanko
Tak podaj nieprawde i odzyskaj odszkodowanie w wypadku szkody. Mialem i przerabialem wszystko wyciagna a zawinila kobieta w ubezpieczaniu podala sama nieprawidlowe dane zeby zanizyc skladke i zeby jej byla konkurencyjna i pech chcial ze mialem dzwona na parkingu i chcialem skorzystac z AC doliczyli mi doplate do polisy ze wyszlo mi dwa razy drozej jakbym naprawil bez zglaszania
uwazajcie na to

Data: 2013-04-25 07:05:28
Autor: grzech
On 25 Kwi, 12:39, "IFTER Serwis" <serwisNOS...@ifter.com.pl> wrote:
[...]

Z tym, że mi chodzi o prawdę:) Przez 6 lat miałem OC w kilku TU i w
dobie internetu muszę biegać po ubezpieczalniach za papierami?
Paranoja jakaś.

___
grzech
626