Historia ubezpieczeniowa - pytanko

Data: 2013-04-25 16:39:34
Autor: misiek
Historia ubezpieczeniowa - pytanko

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości news:b302b171-5446-41d7-aa43-4df96c7ecccbb10g2000vbu.googlegroups.com...
Witam. Czy TU posiadają jakąś bazę danych odnośnie historii
ubezpieczeniowej? Czy aby zebrać całą muszę latać po wszystkich
ubezpieczalniach w których się ubezpieczałem by zebrać od każdej z
osobna?
To jakieś chore jest bo przy zawiązywaniu ubezpieczenia przez net
można wpisać cokolwiek:(
Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na
miejscu chcą na papierze:(

ja kiedys jak ubezpieczalem w avivie [dawne commercial union] przez neta - podalem ofkors prawidlowe dane, ale z polisa przyszlo mi pismo - mialem im podac historie ubezpieczeniowa ... olalem i o sprawie zapomnialem - zadnych problemow.

Historia ubezpieczeniowa - pytanko