Historie zawsze mozna wybielic !

Data: 2013-04-11 13:04:52
Autor: Honza
Historie zawsze mozna wybielic !
Data: 2013-04-11 06:11:17
Autor: Prinzlaff Herrlich
Historie zawsze mozna wybielic !
Data: 2013-04-11 13:19:59
Autor: Gonzalez
Historie zawsze mozna wybielic !
W dniu 2013-04-11 13:04, Honza pisze:
http://img.wiocha.pl/images/2/0/20e15faf218a4b7071643164d503aec0.jpg

Debilostwa mamy dosyć w narodzie. Niewolnik musi mieć zwasze nad sobą pana z pejczem, co by mu dobrze robił.

Data: 2013-04-11 06:42:56
Autor: Prinzlaff Herrlich
Historie zawsze mozna wybielic !
Dnia Thu, 11 Apr 2013 13:19:59 +0200, Gonzalez napisa³(a):

http://imageshack.us/a/img202/8312/niedzwiecki.jpg

Data: 2013-04-11 13:25:54
Autor: Gonzalez
Historie zawsze mozna wybielic !
W dniu 2013-04-11 13:04, Honza pisze:
http://img.wiocha.pl/images/2/0/20e15faf218a4b7071643164d503aec0.jpg

Brakuje najważniejszego.
Wstrzymał ekshumację Żydów w Jedwabnem, jak się okazało, że ofiary miały kule w głowie z niemieckich karabinów. Największy przyjaciel Żydów, który przygotował wypłatę 65 mld dolarów dla amerykańskiego żydostwa. Pierwsze kroki zawsze stawiał do Izraela i JWC w Nowym Jorku...
http://sondaz.wp.pl/kat,27417,wid,10620469,wiadomosc.html?ticaid=110645

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2013-04-11 06:43:32
Autor: Prinzlaff Herrlich
Historie zawsze mozna wybielic !
Dnia Thu, 11 Apr 2013 13:25:54 +0200, Gonzalez napisa³(a):