Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]

Data: 2018-05-31 08:28:53
Autor: A. Filip
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
Czyli 8 z 18 lat Komenda odsiedział "dzięki geniuszom z PO"?

Ponieważ to powiedział Ziobro (w środę) wypada dać PO jeden dzień
(roboczy) na reakcję nim się na nich spadnie jak _cała_ tona betonu.
A że im to piątek długiego weekendu zepsuje?  Polityka to taka gra.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zbigniew-ziobro-komentuje-tekst-gazety-wyborczej/zp9vgz6
Zbigniew Ziobro komentuje tekst "Gazety Wyborczej"
wczoraj 13:45
[...] Zbigniew Ziobro zwrócił uwagę na to, że "w 2010 roku w okresie rządów
Platformy Obywatelskiej prokurator Bartosz Biernat, co "GW" przemilcza,
zwrócił uwagę na nieprawidłowości w tym postępowaniu i ocenił, że pan
Komenda nie jest sprawcą tego przestępstwa". - Bezskutecznie alarmował o
tym przełożonych. Sprawa została zamieciona pod dywan - podkreślił.

--
A. Filip

Data: 2018-05-30 23:35:18
Autor: japanizer
On Thursday, May 31, 2018 at 3:30:00 PM UTC+9, A. Filip wrote:
[...]

Czyli jak, najpierw Lech Kaczyński doprowadza do wsadzenia niewinnego człowieka na kilkanaście lat do więzienia, a potem Ziobro ogłasza: "abopeo"? Dobre, ciemny tłum może kupi.

Data: 2018-05-31 09:13:55
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Oskarżenia zostały postawione zanim LK został ministrem.  Do sądu
trafiły oskarżenia takie jakie były przed LK.  Niezawiśli sędziowie
uznali zarzuty prokuratury i podwyższyli "z własnej inicjatywy" karę
z 15 do 25 gdy LK już nie był ministrem.  LK kazał "fabrykować" dowody?

Ty zaś jak ostatnia pierdoła wciskasz że to całkowicie w porządku że pod
rządami PO od 2010 roku nie naprawiono "błędów Lecha Kaczyńskiego (PiS)".
Jak PO nie potrafi naprawiać błędów PiS to niech *JUŻ* wypierdala na
śmietnik historii bo tam będzie dla PO odpowiednie miejsce.
Na razie wychodzi że "błędy"/błędy PiS naprawia PiS ale PO nie.

--
A. Filip

Data: 2018-05-31 01:55:47
Autor: japanizer
On Thursday, May 31, 2018 at 4:14:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> "abopeo"? Dobre, ciemny tłum może kupi.

Oskarżenia zostały postawione zanim LK został ministrem.

To jasne. Ale dopiero Lech Kaczyński został szeryfować z "jak najszybciej go skazać i do pudła na długie lata". A prokuratorów, którzy się z nim nie zgadzali, wymieniał na nowych.

Data: 2018-05-31 05:43:06
Autor: Milf Hunter Dąs
 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

To jasne. Ale dopiero Lech Kaczyński został szeryfować z "jak najszybciej go skazać i do pudła na długie lata". A prokuratorów, którzy się z nim nie zgadzali, wymieniał na nowych.

Sprawa ciągnęła się od 1996 do 2004r. W tym okresie było ok. 9 ministrów
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ministerstwo_Sprawiedliwo%C5%9Bci_(Polska)

Parcianej narracji "ż"-ubeków o odpowiedzialności tylko Kaczora
nikt nie kupi, choćbyś się napinał bardzo bardzo.

Data: 2018-05-31 10:36:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 31 maja 2018 14:43:07 UTC+2 użytkownik Milf Hunter Dąs napisał:
> [...]

Parcianej narracji "ż"-ubeków o odpowiedzialności tylko Kaczora
nikt nie kupi, choćbyś się napinał bardzo bardzo.

Nie odwracaj Nocniczku do góry dnem i tak już wystarczająco śmierdzi. Jakoś nie zauważyłem, by następcy Lecha Kaczyńskiego (oprócz Ziobry) próbowali się w tej sprawie wybielać.. Za to pisiory zaczęły się stroić w piórka wyzwolicieli niesłusznie uwięzionego. A tu zonk: sam Lech założyciel naciskał na "sprawiedliwość społeczną" i szybkie wysłanie sprawy do Sądu, a reszta pisiorów mu kibicowała. Prasówkę na ten temat wujek Google ci wskaże.

https://crowdmedia.pl/tomasz-komenda-atakuje-ziobre-razaca-obluda-ministra-obnazona/

--
Bruno

Data: 2018-05-31 01:58:41
Autor: japanizer
[...]

Czyli co, twoim zdaniem po każdych wyborach należy zrobić przegląd wszystkich spraw sądowych w Polsce? Naprawdę cię pogięło?

Na razie wychodzi że "błędy"/błędy PiS naprawia PiS ale PO nie.

Na razie wychodzi, że pisiorstwo odkopało jakąś sprawę sprzed lat by dokopać PO, a tradycyjnie dokonali samoosrania, gdy szeryf Lech Kaczyński wychylił się zza grobu.

Data: 2018-05-31 09:16:54
Autor: jacekbialy80
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Jak PO nie potrafi naprawiać błędów PiS to niech *JUŻ* wypierdala na
śmietnik historii bo tam będzie dla PO odpowiednie miejsce.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nu, PO-paprańcy... Oprawić sobie powyższe w ramkę i jazda nach Vaterland szparagi zbierać (albo dupy dawać, bo to potraficie najlepiej)

JB

Data: 2018-06-01 00:15:58
Autor: jacekbialy80
[...]

Dobrze mówię towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-06-02 05:35:46
Autor: stevep
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
W dniu 2018-06-01 o 09:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Zawsze dobrze mówicie tawariszcz kliauznik, niczym Lenin.

--
stevep

Data: 2018-05-31 02:22:37
Autor: Bruno Brunowski
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
Data: 2018-05-31 08:54:19
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+srhxzbslrf-i5v4@wp.eu...
Czyli 8 z 18 lat Komenda odsiedział "dzięki geniuszom z PO"?

Nie, dzięki "geniuszowi" z PiS, obecnie ś.p., spoczywa (jeszcze) na Wawelu.

CL

Data: 2018-05-31 04:19:12
Autor: Zenek Kapelinder
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
Chociaz ma ladne miejsce. Ciebie taboret przerobia na trociny zeby chomiki mialy w co srac.

Data: 2018-05-31 18:36:03
Autor: Pieniądze i Stołki
Kto udupił Komendę?
Kurwa z nędza "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f51a432c-9a86-49f7-8a1e-2c1f196e9aebgooglegroups.com...
Chociaz ma ladne miejsce. Ciebie taboret przerobia na trociny zeby chomiki mialy w co srac.

Nie masz nic dio powiedzenia obwiesiu? ;-)))

Czekaj no kundlu, dobierzemy się i do ciebie.

CL

Data: 2018-05-31 11:01:53
Autor: Zenek Kapelinder
Kto udupił Komendę?
Lepszy kundel jest pierwszy w kolejce. Nie boje sie bo po smierci nic mi nie zrobicie a zamierzam umrzec ze starosci. Kilkadziesiat lat mi jeszcze zostalo. Doczekam jak twoi idole beda wychodzili z pierdli.

Data: 2018-06-01 08:29:10
Autor: Pazerność i Stołki
Kto udupił Komendę?
kundelek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:096ba6b9-caa1-4355-bb86-56691aee1edegooglegroups.com...
Lepszy kundel jest pierwszy w kolejce. Nie boje sie bo po smierci nic mi nie zrobicie a zamierzam umrzec ze starosci. Kilkadziesiat lat mi jeszcze zostalo. Doczekam jak twoi idole beda wychodzili z pierdli.

"Co to będzie... gdy słoneczko nasze zgaśnie..." i "marzył indyk o niedzieli..." Odżywiaj się koguciku zdrowo, chodź na spacery, klep zdrowaśki. a może dociągniesz do czasów kiedy PiS wywiożą na taczkach, a to juz wkrótce. Zdrowia koguciku zyczę. Uważaj na siebie.

CL

Data: 2018-06-01 03:10:15
Autor: Zenek Kapelinder
Kto udupił Komendę?
W skali wszechswiata jeszcze dwie kadencje pisu to mgnienie. W skali powca zamknietego w pierdlu osiem lat to wiecznosc. Tez trzymaj sie cieplo. Pij taboret  politure to korniki cie lba od srodka nie wpierdola. Tylko czy tam jest co ratowac?

Data: 2018-06-01 06:16:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kto udupił Komendę?
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 12:10:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Ilu zamkną tych PO-wców, może jednego, dwóch na pokaz?
To jest jedna i ta sama sitwa.

Data: 2018-06-01 15:40:22
Autor: A. Filip
Kto udupił Komendę?
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Jako politycy w ogóle czy jako polityczne post-solidaruchy?
PiS i PO są wspólnie pogrobowcami Akcji Wyborczej Solidarność.

--
A. Filip

Data: 2018-06-01 18:57:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kto udupił Komendę?
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 15:40:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Ilu zamkną tych PO-wców, może jednego, dwóch na pokaz?
> To jest jedna i ta sama sitwa.

Jako politycy w ogóle czy jako polityczne post-solidaruchy?
PiS i PO są wspólnie pogrobowcami Akcji Wyborczej Solidarność.

No właśnie - AWS, ugrupowanie o skrócie przypominającym odgłos wody
spuszczanej ze spłuczki górnej do jaruzela.

Data: 2018-06-02 05:37:26
Autor: stevep
Kto udupił Komendę?
W dniu 2018-06-01 o 15:40, A. Filip pisze:
[...]

Hmm, towarzyszu spierdolski, spadkobiercy zakonu PC to co innego.

--
stevep

Data: 2018-06-02 07:51:26
Autor: A. Filip
Kto udupił Komendę?
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Bo?  Bo tobie tak wygodniej?  Mnie nie przekonasz ale przynajmniej
napisz dlaczego tak uważasz uzasadniając faktami a nie swoją wiarą
której podstawą jest ona sama.

Jak się dyskutuje o polityce to się wcześniej czy później zejdzie na
"wrażenia i odczucia" (osobiste).  Jak to ma być dyskusja a nie
wzajemne obrzucanie się mięsem to powinno to być później.

--
A. Filip

Data: 2018-06-06 01:36:46
Autor: jacekbialy80
Kto udupił Komendę?
    -- - PiS i PO są wspólnie pogrobowcami Akcji Wyborczej Solidarność. -- -

Nu...  Platforma to raczej KLD i UW.

Data: 2018-06-06 10:39:21
Autor: A. Filip
Kto udupił Komendę?
jacekbialy80@gmail.com pisze:
    -- - PiS i PO są wspólnie pogrobowcami Akcji Wyborczej Solidarność. -- -

Nu...  Platforma to raczej KLD i UW.

Sukces ma wielu ojców, a PO "historycznie" to jeszcze nie klęska  ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Platforma_Obywatelska

--
A. Filip

Data: 2018-06-01 16:16:37
Autor: Pazerność i Stołki
Kto udupił Komendę?
kundel  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
W skali wszechswiata jeszcze dwie kadencje pisu to mgnienie.

Pozostanie PO was tylko smród.... ;-)

W skali powca zamknietego w pierdlu osiem lat to wiecznosc.

POdaj kto z "powców" gnije w więzieniu i za co? ;-)))

Tez trzymaj sie cieplo.

Koguciku, polewaj łeb wodą by cio durnoty odparowały.

Pij taboret

???

politure

Smakowała ci?

to korniki cie lba od srodka nie wpierdola.

Jak widać w twoim przypadku kurcja okazala się nieskuteczna. Masz we łbie
trociny.

Tylko czy tam jest co ratowac?

Patrz temat kundelku... Ujadaj! Ujadaj! Pan z Nowogrodzkiej zrzuci cos ze
stołu.

CL

P.S. Jak tam reparacje od Niemców? Na remon płota wystarczyło? ;-)))))))))

Data: 2018-06-02 10:26:19
Autor: Lepudruk
[...]

Alez skąd! Wyłacznie dzieki "staraniom"" brata J.Kaczyńśkiego.

--
Lepudrul

Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]